W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Dziale Finansowym Wydziału Budżetu i Finansów

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Dziale Finansowym

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Iwona Siwek zamieszkała w Wałbrzychu.


    Uzasadnienie wyboru:

    W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 17 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze brało udział 13 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

    Pani Iwona Siwek wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze.

    Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, wykazała się również dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.



Przewodnicząca Komisji

Agnieszka Sobkowska


Wałbrzych, 5.06.2009r

 

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

    na stanowisko Podinspektora

w Dziale Finansowym

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Termin:

Dnia 3 czerwca 2009 roku o godzinie 8.00 w s. 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.



Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 26.05.2009


Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Finansowym

Wydziału Budżetu i Finansów


1. Wymagania niezbędne:

-obywatelstwo polskie

-wykształcenie wyższe

-staż pracy - min. jeden rok

2. Wymagania dodatkowe:

-umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów prawa z zakresu wykonywania zadań,

-znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych,

-obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

-fachowość i profesjonalizm w działaniach,

-samodzielność w myśleniu i działaniu,

-obsługa programów komputerowych,

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

-księgowanie w programie komputerowym dowodów księgowych

-dekretacja i przygotowywanie dowodów księgowych do wypłaty


 

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

4.Wymagane dokumenty:

    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej(własnoręcznie podpisany)

    - List motywacyjny(własnoręcznie podpisany)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22.05.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.


Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu

Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy:

podinspektor

Komórka organizacyjna:

Dział Finansowy

Kod komórki:

WBiF/DF



Cele istnienia stanowiska pracy

    Obsługa finansowo - księgowa Urzędu Miejskiego


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu specjaliście

Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów,

Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów,

Skarbnikowi

Zakres wykonywanych zadań

    1.obsługa wydatków oraz księgowa ewidencja projektów współfinansowanych z Funduszy Strukturalnych i Budżetu Państwa;

    2. księgowanie w programie komputerowym dowodów księgowych;

    3. wprowadzanie do likwidatury zapłaconych dowodów księgowych;

    4.sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym i przygotowywanie do wypłaty dokumentów (dowodów księgowych);

    5.przestrzeganie rozporządzenia w sprawie zasad rachunkowości oraz planu kont dla jednostek samorządu terytorialnego

Wymogi kwalifikacyjne podstawowe

Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe

pożądane: wyższe


Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Staż pracy - min. 1 rok

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość przepisów:

1.ustawy z 29.09.1994 o rachunkowości

2.ustawy z 30.06.2005 o finansach publicznych

3.Rozporządzenia Ministra Finansów z 28.07.2006 w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych

4.Rozporządzenie Rady Ministrów z 14.06.2006 w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.



 



Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Obsługa programów komputerowych w środowisku

Windows i pakietu OpenOffice

2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego

myślenia i działania

3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność

Zakres dostępu do informacji

  1. przetwarzanie danych osobowych


 

Załączniki

Powiadom znajomego