Nabór kandydatów na trzy stanowiska inspektora w Dziale Inwestycji Miejskich Wydziału Rozwoju Miasta
Informacja o wynikach naboru
na trzy stanowiska inspektora
w Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Urząd Miejski w Wałbrzychu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, nie zostanie zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikację przesłało 3 kandydatów spełniających wymogi formalne. Jedna osoba nie zgłosiła się. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test.
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru kandydaci nie zostali zatwierdzeni do zatrudnienia na stanowisko inspektora w Dziale Inwestycji Miejskich W Wydziale Rozwoju Miasta w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.
Wiesław Sójka
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 27.04.2009
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na na trzy stanowiska inspektora
w Dziale Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 21 kwietnia 2009 roku o godzinie 8.30 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 17.04.2009
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów
na trzy stanowiska inspektora
w Dziale Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu
-
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b)Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane specjalności: architektoniczna, konstrukcyjno - budowlana, drogowa, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i teletechniczne
c) Staż pracy - min. 3 lata.
-
Wymagania dodatkowe:
a) Biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych MS i Open Office,
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Zadania związane z obowiązkami gminy w zakresie realizacji inwestycji (monitorowanie miejskich procesów inwestycyjnych) oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej,
- List motywacyjny.
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 14.04.2009. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH | |
Nazwa stanowiska pracy: | Inspektor |
Komórka organizacyjna: | Wydział Rozwoju Miasta Dział Inwestycji Miejskich |
Kod komórki: | WRM/DIM |
Cele istnienia stanowiska pracy | |
Celem stanowiska jest praca polegająca na monitorowaniu miejskich procesów inwestycyjnych. | |
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |
Podlega: Zastępuje:
Zastępowany jest przez: |
Zastępcy Naczelnika Wydziału Wyznaczonego współpracownika z Zespołu Wyznaczonego współpracownika z Zespołu |
FUNKCJE PODSTAWOWE | |
1) stałe monitorowanie procesów inwestycyjnych, 2) organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową, przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, o charakterze: a) inwestycyjnym, b) remontowym, których wartość przekracza 100.000 zł. (nie dotyczy zadań prowadzonych przez Zarząd Dróg i Komunikacji i MZB sp. z o.o.), 3) nadzór nad pracami projektowymi, 4) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań publicznych na wybór wykonawców robót budowlanych oraz inwestorów zastępczych, 5) udział w pracach komisji przetargowych, 6) przygotowywanie umów do podpisu oraz udział przy podpisaniu umów z wykonawcami robot budowlanych i z inwestorami zastępczymi, 7) nadzór nad realizacją umów z wykonawcami robót budowlanych, 8) przygotowywanie harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych, 9) udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji, 10) nadzór nad realizacja umów z inwestorami zastępczymi, 11) współpracę z inwestorami zastępczymi przy realizacji zadań inwestycyjnych, 12) nadzór nad realizacją umów z projektantami w zakresie realizacji okresu gwarancji jakości oraz o nadzór autorski 13) bieżąca kontrola wydatków na zadaniach inwestycyjnych oraz współpraca z Zespołem ds. Przygotowania Inwestycji w zakresie prowadzenia ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych, 14) sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz merytorycznym (zadania realizowane bez udziału inwestora zastępczego), 15) współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych wraz z przygotowaniem protokołów przekazania-przejęcia środków trwałych, 16) reprezentowanie zamawiającego w stosunku do instytucji rządowych i samorządowych, wykonawców, inwestorów zastępczych, w ramach realizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez wydział, 17) przygotowywanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych, 18) współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań z realizacji inwestycji. | |
Wymogi kwalifikacyjne | |
Wymagane wykształcenie | konieczne: wyższe |
pożądane: wyższe | |
Wymagane uprawnienia | brak |
Doświadczenie zawodowe - staż | 3 lata |
Wymagana wiedza specjalistyczna | |
1) Znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych. | |
2) Znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego. | |
3) Znajomość przepisów prawa w zakresie tworzenia umów. | |
Wymagane umiejętności i zdolności | |
1) Znajomość obsługi komputera, w tym Pakietu Microsoft Office | |
2) Znajomość zasad kosztorysowania, itp. |