Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Dziale Spraw Obywatelskich Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko podinspektora
w Dziale Spraw Obywatelskich
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Urząd Miejski w Wałbrzychu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, nie zostanie zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikację przesłało 14 kandydatów spełniających wymogi formalne. Jedna osoba nie zgłosiła się.. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru kandydaci nie zostali zatwierdzeni do zatrudnienia na stanowisko podinspektora w Dziale Spraw Obywatelskich Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.
Maria Nowocień
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 24.04.2009
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Spraw Obywatelskich
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 16 kwietnia 2009 roku o godzinie 9.00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 7.04.2009
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Spraw Obywatelskich
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-obywatelstwo polskie
-wykształcenie wyższe ( administracyjne / ekonomiczne)
-znajomość ustaw wymienionych w opisie stanowiska pracy
-staż pracy min. 3 lata
2. Wymagania dodatkowe:
-umiejętność pracy w zespole
-umiejętność obsługi komputera w stopniu zaawansowanym,
-doświadczenie w zakresie obsługi klienta
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
-sprawy związane z wydawaniem dowodów osobistych w tym praca w archiwum kopert dowodowych
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
Wymagane DOKUMENTY
4. Wymagane dokumenty:
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej,
- List motywacyjny.
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 31.03.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu, ul. J. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych |
Nazwa stanowiska pracy |
Stanowisko ds. dowodów osobistych |
Kod komórki: |
WOiSO.DSO. |
Kategoria zaszeregowania: |
XII |
CELE ISTNIENIA STANOWISKA PRACY |
Celem stanowiska jest realizacja zadań związanych z wydawaniem dowodów osobistych, tj. przyjęcie wniosku o wydanie dowodu osobistego, wydanie dowodu osobistego, wydanie zaświadczenia o utracie dowodu osobistego, unieważnienie dowodu osobistego. |
MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ |
Podlega:
|
Zastępcy Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich Zastępuje:- |
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ |
| |
WYMOGI KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE |
|
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe pożądane : wyższe administracyjne/ekonomiczne |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
min. 3 lata |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
|
WYMOGI KWALIFIKACYJNE DODATKOWE | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
|
Zakres dostępu do informacji |
|