Nabór kandydatów na stanowisko Inspektora - Pełnomocnika Prezydenta ds. Mniejszości Romskiej
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko inspektora - Pełnomocnika
ds Mniejszości Romskiej
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pan Piotr Sosiński - Zastępca Prezydenta Miasta Wałbrzycha - Przewodniczący Komisji
Pani Alina Piątkowska - Naczelnik Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych - Członek Komisji,
Pani Jolanta Fajdasz - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji,
W wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko pracy kandydatka biorąca udział w naborze nie została zatrudniona.
Uzasadnienie:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikację przesłała 1 kandydatka spełniająca wymogi formalne. Komisja zweryfikowała ofertę oraz przeprowadziła z kandydatką test i rozmowę kwalifikacyjną.
W wyniku przeprowadzonej procedury kandydatka nie został zatwierdzona do zatrudnienia na stanowisko inspektora - Pełnomocnika ds Mniejszości Romskiej.
Przewodniczący Komisji
Piotr Sosiński
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko
inspektora - Pełnomocnika
Prezydenta ds Mniejszości Romskiej
w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 9 marca 2009 roku o godzinie 12.00 w pok nr.10 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 3.03.2009
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Inspektora - Pełnomocnika Prezydenta ds. Mniejszości Romskiej
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie
-
wykształcenie wyższe
-
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa z zakresu wykonywanych zadań
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym
-
znajomość ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym, ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym
-
umiejętność pisania wniosków i projektów na pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej
-
biegła obsługa komputera - oprogramowania biurowego typu Office
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
-
koordynacja Programu na rzecz społeczności romskiej w Polsce i doprowadzenie do skorzystania z możliwości, które ten program oferuje,
-
współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu: Wydziałem Edukacji i Spraw Społecznych, Wydziałem Gospodarki Miasta, Biurem Funduszy Europejskich oraz instytucjami zewnętrznymi:Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie i inn.
-
koordynacja prac związanych z realizacją Programu na Rzecz Społeczności Romskiej na etapie: pisania wniosków, realizacji zadań oraz przygotowywania sprawozdań z realizacji zadań,
-
monitorowanie pracy asystentów romskich,
-
niwelowanie uprzedzeń i przeciwdziałanie praktykom dyskryminacyjnym w stosunku do mniejszości romskiej,
-
nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami z terenu województwa, które realizują projekty w środowiskach mniejszości narodowych i etnicznych, kreowanie pozytywnego wizerunku mniejszości romskiej,
-
pomoc w rozwiązywaniu problemów mniejszości romskiej oraz zapobieganie ewentualnym konfliktom,
-
przygotowywanie informacji na temat sytuacji mniejszości romskiej na terenie Gminy Wałbrzych dla Prezydenta Miasta, organów administracji rządowej i samorządowej.
-
Wymagane dokumenty:
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej,
-
List motywacyjny.
-
Kserokopie świadectw ukończenia szkół
-
Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
-
Kserokopie świadectw pracy
-
Referencje mile widziane.
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
-
Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24.02.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH
Nazwa stanowiska pracy: Inspektor |
Komórka organizacyjna: samodzielne stanowisko w pionie III Zastępcy Prezydenta Miasta |
Wymiar czasu pracy: ?‚Ë? etatu |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Celem stanowiska pracy jest koordynacja prac związanych z realizacją Programu na rzecz społeczności romskiej. |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Zastępcy Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
Funkcje podstawowe |
1. Koordynacja Programu na rzecz społeczności romskiej w Polsce. 2. Monitorowanie pracy asystentów romskich. 3. Przeciwdziałanie praktykom dyskryminacyjnym w stosunku do mniejszości romskiej. 4. Kreowanie pozytywnego wizerunku mniejszości romskiej. |
Wymogi kwalifikacyjne | |
wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe pożądane: wyższe administracyjne, |
wymagane uprawnienia |
- |
doświadczenie zawodowe |
3 lata, pożądany staż pracy w administracji |
wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość prawa samorządowego oraz Ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym. |
wymagane umiejętności i zdolności |
1. Umiejetność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących zadania na zajmowanym stanowisku. 2. Umiejętność słuchania oraz wypowiadania się na piśmie. 3. Fachowość i profesjonalizm w działaniach. 4. Obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność. 5. Kreatywność. 6. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. |