Nabór kandydatów na stanowisko KIEROWNIKA BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Informacja
dotycząca naboru kandydatów na stanowisko
Kierownika
Biura Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Informujemy, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego nie wpłynęła żadna oferta.
Jolanta Fajdasz- Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 30.01.2009
OGŁOSZENIE
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
KIEROWNIKA
BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe
-
co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku a także określone w art. 6 ust.4 ustawy z 21.11.2008 r. ustawy o pracownikach samorządowych
-
min. 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji i funkcjonowania biur obsługi klienta
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość systemów zarządzania jakością w zakresie funkcjonowania i dokumentowania systemów,
-
biegła obsługa komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych, poczty elektronicznej,
-
znajomość zagadnień z zakresy podpisu elektronicznego,
3.Wymagane dokumenty:
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej,
-
List motywacyjny.
-
Kserokopie świadectw ukończenia szkół
-
Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
-
Kserokopie świadectw pracy
-
Referencje mile widziane.
-
Koncepcja funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej - wydruk załączony do składanych dokumentów.
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
-
Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
-
nadzorowanie przyjmowania korespondencji wchodzącej i wychodzącej do i z Urzędu
-
udzielanie informacji na temat świadczonych usług.
-
Wydawanie druków, formularzy i pomoc klientom w ich wypełnianiu
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 26 stycznia 2009 roku na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych | ||
Nazwa stanowiska pracy |
Kierownik Biura Obsługi Klienta | ||
Komórka organizacyjna |
Biuro Obsługi Klienta | ||
Kod komórki |
BOK | ||
Kategoria zaszeregowania |
XIII - XVIII | ||
| |||
Cele istnienia stanowiska pracy | |||
Organizacja obiegu dokumentów w urzędzie, administracja oprogramowania do obiegu dokumentów | |||
| |||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |||
Podlega: |
Sekretarzowi Miasta | ||
| |||
Zakres wykonywanych zadań | |||
| |||
| |||
| |||
Wymogi kwalifikacyjne niezbędne | |||
Wymagane wykształcenie |
Konieczne: wyższe pożądane: wyższe | ||
Wymagane uprawnienia |
Brak | ||
Doświadczenie zawodowe |
co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku a także określone w art. 6 ust.4 ustawy z 21.11.2008 r. ustawy o pracownikach samorządowych | ||
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |||
Wymagane umiejętności i zdolności |
1. Znajomość systemów zarządzania jakością w zakresie funkcjonowania i dokumentowania systemów. 2. Dobra obsługa komputera z uwzględnieniem. a. swobodnej operacji na plikach i folderach (opcje edycyjne w zakresie komputera lokalnego jak i zasobów sieciowych); b. obsługa poczty elektronicznej wraz z tworzeniem reguł automatyzujących przepływ listów elektronicznych; 3. Dobra obsługa pakietów biurowych Open Office oraz MS Office z uwzględnieniem: a. tworzenia szablonów dokumentów z wykorzystaniem styli formatowania; b. tworzenia korespondencji seryjnej; c. łączenia w dokumencie różnych formatów, w tym multimedialnych; 4. Znajomość zagadnień z zakresu konstrukcji i stosowania podpisu elektronicznego |