W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko KIEROWNIKA BIURA OBSŁUGI KLIENTA

  


Informacja

dotycząca naboru kandydatów na stanowisko

Kierownika
Biura Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


Informujemy, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego nie wpłynęła żadna oferta.

Jolanta Fajdasz- Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 30.01.2009

 

 

OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

KIEROWNIKA

BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe

  3. co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku a także określone w art. 6 ust.4 ustawy z 21.11.2008 r. ustawy o pracownikach samorządowych

  4. min. 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji i funkcjonowania biur obsługi klienta


2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość systemów zarządzania jakością w zakresie funkcjonowania i dokumentowania systemów,

  2. biegła obsługa komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych, poczty elektronicznej,

  3. znajomość zagadnień z zakresy podpisu elektronicznego,

3.Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej,

  2. List motywacyjny.

  3. Kserokopie świadectw ukończenia szkół

  4. Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

  5. Kserokopie świadectw pracy

  6. Referencje mile widziane.

  7. Koncepcja funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej - wydruk załączony do składanych dokumentów.

  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

  9. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  10. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. nadzorowanie przyjmowania korespondencji wchodzącej i wychodzącej do i z Urzędu

  2. udzielanie informacji na temat świadczonych usług.

  3. Wydawanie druków, formularzy i pomoc klientom w ich wypełnianiu

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 26 stycznia 2009 roku na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.



Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.



Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.




OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu,

Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Komórka organizacyjna

Biuro Obsługi Klienta

Kod komórki

BOK

Kategoria zaszeregowania

XIII - XVIII



Cele istnienia stanowiska pracy

Organizacja obiegu dokumentów w urzędzie, administracja oprogramowania do obiegu dokumentów



Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega:

Sekretarzowi Miasta



Zakres wykonywanych zadań

  1. Nadzorowanie przyjmowania korespondencji wchodzącej i wychodzącej do i z Urzędu i udzielania informacji na temat świadczonych usług.

  1. Administrowanie oprogramowaniem do elektronicznego obiegu dokumentów.



Wymogi kwalifikacyjne niezbędne

Wymagane wykształcenie

Konieczne: wyższe

pożądane: wyższe

Wymagane uprawnienia

Brak

Doświadczenie zawodowe

co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku a także określone w art. 6 ust.4 ustawy z 21.11.2008 r. ustawy o pracownikach samorządowych

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Znajomość systemów zarządzania jakością w zakresie funkcjonowania i

dokumentowania systemów.

2. Dobra obsługa komputera z uwzględnieniem.

a. swobodnej operacji na plikach i folderach (opcje edycyjne w zakresie

komputera lokalnego jak i zasobów sieciowych);

b. obsługa poczty elektronicznej wraz z tworzeniem reguł automatyzujących

przepływ listów elektronicznych;

3. Dobra obsługa pakietów biurowych Open Office oraz MS Office z uwzględnieniem:

a. tworzenia szablonów dokumentów z wykorzystaniem styli formatowania;

b. tworzenia korespondencji seryjnej;

c. łączenia w dokumencie różnych formatów, w tym multimedialnych;


4. Znajomość zagadnień z zakresu konstrukcji i stosowania podpisu elektronicznego


Załączniki

Powiadom znajomego