W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Budżetu i Kontroli Wydziału Budżetu i Finansów

 

 Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna w składzie:

    Pani Katarzyna Jarocka - p.o. Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów - Przewodnicząca Komisji

    Pani Marzena Stokłosa - p.o. głównego specjalisty w Dziale Budżetu i Kontroli - WBiF - Członek Komisji,

    Pani Jolanta Fajdasz - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji,

    W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba


    Uzasadnienie:

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 5 kandydatek spełniających wymogi formalne. W konkursie uczestniczyło 5 osób.

Komisja zweryfikowała ofertę i przeprowadziła z kandydatkami test i rozmowę kwalifikacyjną.

W wyniku przeprowadzonej procedury kandydatki nie spełniły oczekiwań Komisji w zakresie umiejętności wskazanych w ogłoszeniu o naborze.

Wobec powyższego Komisja odstąpiła od rekomendacji zatrudnienia.


Przewodnicząca Komisji

Katarzyna Jarocka

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Budżetu i Finansów

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


 Termin:

Dnia 12 grudnia 2008 roku o godzinie 9:00 w pok. nr 6 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.

 


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Dziale Budżetu i Finansów

Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Jaroszewska Agnieszka

Świebodzice

Jeż Agnieszka

Boguszów - Gorce

Kamińska Anetta

Wałbrzych

Karczmarz Marzanna

Stare Bogaczowice

Muzyczka Aleksandra

Wałbrzych



Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 26 listopada 2008r.

 

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


1. Wymagania niezbędne:


-wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe

-doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej


2. Wymagania dodatkowe:

-sporządzanie uchwał i zarządzeń związanych z budżetem lub opracowywanie budżetu,

-sporządzanie sprawozdań budżetowych,

-umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych,

-obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

-fachowość i profesjonalizm w działaniach,

-umiejętności interpersonalne,

-samodzielność w myśleniu i działaniu,

-obsługa programów komputerowych


3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku


Sporządzanie uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta związanych z budżetem oraz opracowywanie projektu i budżetu Miasta Wałbrzycha.


Wykonywanie wszelkich czynności związanych z planowaniem i wykonywaniem budżetu zadaniowego.


Sporządzanie informacji z wykonania zadań w układzie zadaniowym.


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem

2. List motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem.

3. Kserokopie świadectw ukończenia szkół,

4. Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń,

5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

6. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

7. Referencje (mile widziane)

8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.) potwierdzone własnoręcznym podpisem.

9. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem.


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 21 listopada 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: Podinspektor

Komórka organizacyjna: Wydział Budżetu i Finansów Dział Budżetu i Kontroli

Kod komórki: DBiK

Kategoria zaszeregowania: X-XIV


Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest sporządzanie Uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta związanych z budżetem oraz opracowywanie projektu i budżetu Miasta Wałbrzycha


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi Miasta

Zastępuje : specjalistę zajmującego się sporządzaniem uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta związanych z budżetem oraz opracowywaniem projektu i budżetu Miasta Wałbrzycha

Zastępowany jest przez : jw.


Zakres wykonywanych zadań

  1. Opracowywanie projektu budżetu Miasta Wałbrzycha

  2. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta i Uchwał Rady Miejskiej w sprawie zmian budżetu Miasta Wałbrzycha

  3. Opracowywanie Zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawie:

    - przedstawienia projektu uchwały budżetowej

    - przedstawienia informacji z wykonania budżetu Miasta Wałbrzycha za I półrocze oraz sprawozdania rocznego

  4. Sporządzanie informacji półrocznej i rocznej z przebiegu wykonania budżetu Miasta Wałbrzycha

  5. Przygotowanie projektu Zarządzenia Prezydenta Miasta Wałbrzycha w sprawie opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej Miasta Wałbrzycha

  6. Przygotowanie projektu Uchwały Rady Miejskiej w sprawie procedury uchwalania uchwały budżetowej oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących uchwale budżetowej

  7. Opracowanie analiz i ankiet dotyczących budżetu Miasta



Wymogi Kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

konieczne : średnie

pożądane : wyższe

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

W przypadku osób posiadających wykształcenie średnie wymagane min 3 lata stażu pracy.

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:

  • ustawy o finansach publicznych

  • ustawy o samorządzie gminnym

  • ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego

  • rozporządzenie MF w sprawie szczegółowej

  • klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów

  • rozporządzenie MF z 29.06.2006 w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych oraz trybu postępowania przy przekształcaniu w inną formę organizacyjno -prawną

  • rozporządzenia MF w sprawie sprawozdawczości budżetowej

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

 

Wymagane umiejętności i zdolności

 

 

 

 

 








Zakres dostępu do informacji

- Umiejętność obsługi powierzonych urządzeń

- Fachowość i profesjonalizm w działaniach

- Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność

- Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów

- Umiejętność pracy w zespole

- Zdolności interpersonalne

- Terminowość

- Samodzielność


Lex, internet



Załączniki

Powiadom znajomego