Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Budżetu i Kontroli Wydziału Budżetu i Finansów
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko podinspektora
w Dziale Budżetu i Kontroli
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Katarzyna Jarocka - p.o. Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów - Przewodnicząca Komisji
Pani Marzena Stokłosa - p.o. głównego specjalisty w Dziale Budżetu i Kontroli - WBiF - Członek Komisji,
Pani Jolanta Fajdasz - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji,
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko nie została zatrudniona żadna osoba
Uzasadnienie:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 5 kandydatek spełniających wymogi formalne. W konkursie uczestniczyło 5 osób.
Komisja zweryfikowała ofertę i przeprowadziła z kandydatkami test i rozmowę kwalifikacyjną.
W wyniku przeprowadzonej procedury kandydatki nie spełniły oczekiwań Komisji w zakresie umiejętności wskazanych w ogłoszeniu o naborze.
Wobec powyższego Komisja odstąpiła od rekomendacji zatrudnienia.
Przewodnicząca Komisji
Katarzyna Jarocka
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Budżetu i Finansów
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 12 grudnia 2008 roku o godzinie 9:00 w pok. nr 6 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Budżetu i Finansów
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Jaroszewska Agnieszka
Świebodzice
Jeż Agnieszka
Boguszów - Gorce
Kamińska Anetta
Wałbrzych
Karczmarz Marzanna
Stare Bogaczowice
Muzyczka Aleksandra
Wałbrzych
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 26 listopada 2008r.
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Dziale Budżetu i Kontroli
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe
-doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej
2. Wymagania dodatkowe:
-sporządzanie uchwał i zarządzeń związanych z budżetem lub opracowywanie budżetu,
-sporządzanie sprawozdań budżetowych,
-umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych,
-obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
-fachowość i profesjonalizm w działaniach,
-umiejętności interpersonalne,
-samodzielność w myśleniu i działaniu,
-obsługa programów komputerowych
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Sporządzanie uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta związanych z budżetem oraz opracowywanie projektu i budżetu Miasta Wałbrzycha.
Wykonywanie wszelkich czynności związanych z planowaniem i wykonywaniem budżetu zadaniowego.
Sporządzanie informacji z wykonania zadań w układzie zadaniowym.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
Wymagane DOKUMENTY
1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem
2. List motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopie świadectw ukończenia szkół,
4. Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń,
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
7. Referencje (mile widziane)
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.) potwierdzone własnoręcznym podpisem.
9. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 21 listopada 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa stanowiska pracy: Podinspektor |
Komórka organizacyjna: Wydział Budżetu i Finansów Dział Budżetu i Kontroli |
Kod komórki: DBiK |
Kategoria zaszeregowania: X-XIV |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Celem stanowiska jest sporządzanie Uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta związanych z budżetem oraz opracowywanie projektu i budżetu Miasta Wałbrzycha |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi Miasta Zastępuje : specjalistę zajmującego się sporządzaniem uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta związanych z budżetem oraz opracowywaniem projektu i budżetu Miasta Wałbrzycha Zastępowany jest przez : jw. |
Zakres wykonywanych zadań
| |
| |
Wymogi Kwalifikacyjne | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne : średnie pożądane : wyższe |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
W przypadku osób posiadających wykształcenie średnie wymagane min 3 lata stażu pracy. |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:
|
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe |
|
Wymagane umiejętności i zdolności
Zakres dostępu do informacji |
- Umiejętność obsługi powierzonych urządzeń - Fachowość i profesjonalizm w działaniach - Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność - Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów - Umiejętność pracy w zespole - Zdolności interpersonalne - Terminowość - Samodzielność Lex, internet |