W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Biurze Obsługi Klienta

 

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


1. Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Magdalena Kocur-Sekretarz Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji

Pan Ernest Truszkowski-Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich - DOU - Członek Komisji

Pani Maria Karkosz - Kierownik Biura Spraw Pracowniczych - Członek Komisji

Pani Jolanta Fajdasz-inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - sekretarz Komisji


W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Katarzyna Gajecka

 

Uzasadnienie wyboru:

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 8 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 7 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Pani Katarzyna Gajecka wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.

 

Ponadto Pani Katarzyna Gajecka uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.

 

Przewodnicząca Komisji

Magdalena Kocur

Wałbrzych, 5.12.2008r.

 

 

Uwaga - zmiana terminu testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


Informuję, iż test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami odbędzie się dnia 24 listopada 2008 roku o godz. 10.00 w pok. Nr 6 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 18.11.2008r

 


INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 21 listopada 2008 roku o godzinie 9:00 w pok. nr 6 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.

 



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Bałaj Genowefa

Świdnica

Cozac Magdalena

Wałbrzych

Gajecka Katarzyna

Wałbrzych

Kossakowska Małgorzata

Wałbrzych

Król Katarzyna

Wałbrzych

Łosobik Sylwia

Wałbrzych

Raszyk Dariusz

Wałbrzych

Zielińska Renata

Mieroszów


Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 17 listopada 2008 roku

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wyższe,

  • min 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta,

2. Wymagania dodatkowe:

  • biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

  • odpowiedzialność i dokładność,

  • uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,

  • umiejętność redagowania pism,

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

  • obsługa kancelaryjna w Biurze Obsługi Klienta w tym obsługa urządzeń biurowych,

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego oraz przedkładanie jej do dekretacji przełożonemu,

  • wprowadzania pism do elektronicznego obiegu dokumentów,

  • rozdzielanie korespondencji pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,

  • Udzialanie informacji dotyczacych spraw załatwianych w Urzędzie,

 

Wymagane DOKUMENTY


  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem.

  2. List motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem.

  3. Kserokopie świadectw ukończenia szkoły,

  4. Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

  6. Kwestionariusz osobowy (wg załaczonego wzoru),

  7. Referencje (mile widziane)

  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.) powierdzone własnorecznym podpisem.

  9. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem.

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 7 listopada 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 



OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: podinspektor

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Klienta

Kod komórki: BOK


Cele istnienia stanowiska pracy

Obsługa kancelaryjna Biura Obsługi Klienta


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Kierownikowi Biura Obsługi Klienta

Zastępuje : pracowników Biura Obsługi Klienta

Zastępowany jest przez : jw.


    Zakres wykonywanych zadań

  1. Obsługa kancelaryjna w Biurze Obsługi Klienta w tym obsługa urządzeń biurowych,

  2. Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego oraz przedkładanie jej do dekretacji przełożonemu,

  3. Wprowadzania pism do elektronicznego obiegu dokumentów,

  4. Rozdzielanie korespondencji pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,

  5. Udzialanie informacji dotyczacych spraw załatwienych w Urzędzie,


Wymogi kwalifikacyjne niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne:wyższe

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Min. 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy
    o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych.


Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

  • biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

  • odpowiedzialność i dokładność,

  • uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,

  • umiejętność redagowania pism,

  • dyskrecja.


Załączniki

Powiadom znajomego