Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Biurze Obsługi Klienta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Magdalena Kocur-Sekretarz Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji
Pan Ernest Truszkowski-Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich - DOU - Członek Komisji
Pani Maria Karkosz - Kierownik Biura Spraw Pracowniczych - Członek Komisji
Pani Jolanta Fajdasz-inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Katarzyna Gajecka
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 8 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 7 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Katarzyna Gajecka wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Ponadto Pani Katarzyna Gajecka uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
Przewodnicząca Komisji
Magdalena Kocur
Wałbrzych, 5.12.2008r.
Uwaga - zmiana terminu testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Informuję, iż test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami odbędzie się dnia 24 listopada 2008 roku o godz. 10.00 w pok. Nr 6 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 18.11.2008r
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 21 listopada 2008 roku o godzinie 9:00 w pok. nr 6 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Bałaj Genowefa
Świdnica
Cozac Magdalena
Wałbrzych
Gajecka Katarzyna
Wałbrzych
Kossakowska Małgorzata
Wałbrzych
Król Katarzyna
Wałbrzych
Łosobik Sylwia
Wałbrzych
Raszyk Dariusz
Wałbrzych
Zielińska Renata
Mieroszów
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 17 listopada 2008 roku
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-
wyższe,
-
min 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta,
2. Wymagania dodatkowe:
-
biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-
odpowiedzialność i dokładność,
-
uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,
-
umiejętność redagowania pism,
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa kancelaryjna w Biurze Obsługi Klienta w tym obsługa urządzeń biurowych,
-
przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego oraz przedkładanie jej do dekretacji przełożonemu,
-
wprowadzania pism do elektronicznego obiegu dokumentów,
-
rozdzielanie korespondencji pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,
-
Udzialanie informacji dotyczacych spraw załatwianych w Urzędzie,
Wymagane DOKUMENTY
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem.
-
List motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem.
-
Kserokopie świadectw ukończenia szkoły,
-
Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń,
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
Kwestionariusz osobowy (wg załaczonego wzoru),
-
Referencje (mile widziane)
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.) powierdzone własnorecznym podpisem.
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 7 listopada 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa stanowiska pracy: podinspektor |
Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Klienta |
Kod komórki: BOK |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Obsługa kancelaryjna Biura Obsługi Klienta |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Kierownikowi Biura Obsługi Klienta Zastępuje : pracowników Biura Obsługi Klienta Zastępowany jest przez : jw. |
Zakres wykonywanych zadań | |
| |
Wymogi kwalifikacyjne niezbędne | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne:wyższe |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
Min. 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy |
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
|