Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
w Wydziale Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji.
Pani Magdalena Król - Kwolek - Główny Specjalista w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym - Członek Komisji
Pani Jolanta Fajdasz - inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych- Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Katarzyna Hausman.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 10 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 8 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Katarzyna Hausman wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki.. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Ponadto Pani Katarzyna Hausman uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
Przewodnicząca Komisji
Krystyna Kot
Wałbrzych, 5.12.2008r.
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 29 października 2008 roku o godzinie 11.00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do Następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Magdalena Gabrysiak
Jedlina Zdrój
Katarzyna Hausman
Wałbrzych
Elżbieta Lellin
Boguszów - Gorce
Jacek Ławniczak
Wałbrzych
Sylwia Łosobik
Wałbrzych
Agieszka Mańczak - Matyjewska
Wałbrzych
Alfreda Przestacka
Wałbrzych
Anna Rakieć
Wałbrzych
Karolina Perlińska
Wałbrzych
Marek Zawada
Wałbrzych
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 23 października 2008
PREZYDENT MIASTA WAŁBRZYCHA
ogłasza nabór kandydatów na
stanowisko podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne
-minimum 2 letni staż pracy
-biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych,
-umiejętność pracy w zespole,
-odpowiedzialność i dokładność
-samodzielność i inicjatywa
2. Wymagania pożądane:
-umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań
-komunikatywność
-dobra organizacja pracy własnej
-dyspozycyjność
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) Oddanie nieruchomości w najem
a) negocjowanie stawek czynszowych,
b) przeprowadzanie przetargów na najem gruntow,
c) sporządzanie umów najmu gruntów,
d) sporządzanie przypisów,
2) Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne.
a) kompletowanie niezbędnych opinii w sprawie dzierżawy i najmu,
b) sporządzanie aneksów do umów najmu i dzierżawy,
3) Realizacja skarg i wniosków, interpelacji oraz sprawozdawczości w ramach wykonywanych zadań.
4) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności.
4. Wymagane dokumenty.
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
-
List motywacyjny,
-
Kserokopie świadectw ukończenia szkoły,
-
Kserokopie potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
-
Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
-
Referencje (mile widziane),
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 15 października 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA
Nazwa stanowiska pracy |
Podinspektor w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym | |
---|---|---|
Komórka organizacyjna |
Wydział Infrastruktury Miasta | |
Kod komórki |
WIM.DOMK | |
Kategoria zaszeregowania |
X- XVI | |
| ||
Cele istnienia stanowiska pracy | ||
1/ Realizacja zadań własnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym: a/ prowadzenie spraw z zakresu oddania nieruchomości w najem, b/ negocjowanie stawek czynszowych, c/ sporzadzanie umów najmu gruntów, d/ sporządzanie przypisów, 2/ Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne. | ||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | ||
Podlega |
Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta | |
Zastępuje |
Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Zastępowany jest |
Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Funkcje podstawowe | ||
Do obowiązków specjalisty/podinspektora należy 1) Oddanie nieruchomości w najem. a) negocjowanie stawek czynszowych, b) przeprowadzanie przetargów na najem gruntów, c) sporządzanie przypisów, 2). Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne . a) kompletowanie niezbędnych opinii w sprawie dzierzawy i najmu, b) sporządzanie aneksów do umów najmu i dzierżawy 3) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu. 4) Realizacja skarg i wniosków, interpelacji oraz sprawozdawczości w ramach wykonywanych zadań. 5) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności. 6) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i działu. 7) Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych. 8) Zachowanie tajemnicy służbowej. 9) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. | ||
Wymogi kwalifikacyjne | ||
Wymagane wykształcenie |
średnie lub wyższe (preferowane administracyjne) | |
Wymagane uprawnienia |
- | |
Doświadczenie zawodowe |
w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany | |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań 2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym programów WORD i EXCEL 3/ Umiejętność pracy w zespole 4/ Odpowiedzialność i dokładność 5/ Samodzielność i inicjatywa 6/ Dyspozycyjność 7/ Dobra organizacja pracy własnej |