W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

w Wydziale Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

1. Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji.

Pani Magdalena Król - Kwolek - Główny Specjalista w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym - Członek Komisji

Pani Jolanta Fajdasz - inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych- Sekretarz Komisji


W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Katarzyna Hausman.

 

Uzasadnienie wyboru:

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 10 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 8 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Pani Katarzyna Hausman wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki.. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.

 

Ponadto Pani Katarzyna Hausman uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.

 

Przewodnicząca Komisji

Krystyna Kot


Wałbrzych, 5.12.2008r.


 

INFORMACJA


o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Termin:


Dnia 29 października 2008 roku o godzinie 11.00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.

 



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do Następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Magdalena Gabrysiak

Jedlina Zdrój

Katarzyna Hausman

Wałbrzych

Elżbieta Lellin

Boguszów - Gorce

Jacek Ławniczak

Wałbrzych

Sylwia Łosobik

Wałbrzych

Agieszka Mańczak - Matyjewska

Wałbrzych

Alfreda Przestacka

Wałbrzych

Anna Rakieć

Wałbrzych

Karolina Perlińska

Wałbrzych

Marek Zawada

Wałbrzych



Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 23 października 2008

 

 

PREZYDENT MIASTA WAŁBRZYCHA

ogłasza nabór kandydatów na

stanowisko podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

1. Wymagania niezbędne:

-wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne

-minimum 2 letni staż pracy

-biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych,

-umiejętność pracy w zespole,

-odpowiedzialność i dokładność

-samodzielność i inicjatywa

2. Wymagania pożądane:

-umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań

-komunikatywność

-dobra organizacja pracy własnej

-dyspozycyjność

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

1) Oddanie nieruchomości w najem

a) negocjowanie stawek czynszowych,

b) przeprowadzanie przetargów na najem gruntow,

c) sporządzanie umów najmu gruntów,

d) sporządzanie przypisów,

2) Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne.

a) kompletowanie niezbędnych opinii w sprawie dzierżawy i najmu,

b) sporządzanie aneksów do umów najmu i dzierżawy,

3) Realizacja skarg i wniosków, interpelacji oraz sprawozdawczości w ramach wykonywanych zadań.

4) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności.

4. Wymagane dokumenty.

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

  2. List motywacyjny,

  3. Kserokopie świadectw ukończenia szkoły,

  4. Kserokopie potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

  6. Referencje (mile widziane),

  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 15 października 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.

 

Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

 

OPIS STANOWISKA

 

Nazwa stanowiska pracy

Podinspektor w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Komórka organizacyjna

Wydział Infrastruktury Miasta

Kod komórki

WIM.DOMK

Kategoria zaszeregowania

X- XVI


Cele istnienia stanowiska pracy

1/ Realizacja zadań własnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym:

a/ prowadzenie spraw z zakresu oddania nieruchomości w najem,

b/ negocjowanie stawek czynszowych,

c/ sporzadzanie umów najmu gruntów,

d/ sporządzanie przypisów,

2/ Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne.

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega

Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta

Zastępuje

Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika

Zastępowany jest

Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika

Funkcje podstawowe

Do obowiązków specjalisty/podinspektora należy

1) Oddanie nieruchomości w najem.

a) negocjowanie stawek czynszowych,

b) przeprowadzanie przetargów na najem gruntów,

c) sporządzanie przypisów,

2). Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne .

a) kompletowanie niezbędnych opinii w sprawie dzierzawy i najmu,

b) sporządzanie aneksów do umów najmu i dzierżawy

3) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.

4) Realizacja skarg i wniosków, interpelacji oraz sprawozdawczości w ramach wykonywanych zadań.

5) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności.

6) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i działu.

7) Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych.

8) Zachowanie tajemnicy służbowej.

9) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymogi kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

średnie lub wyższe (preferowane administracyjne)

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

w przypadku wykształcenia średniego 3 letni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami

Wymagane umiejętności i zdolności

1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań

2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym programów WORD i EXCEL

3/ Umiejętność pracy w zespole

4/ Odpowiedzialność i dokładność

5/ Samodzielność i inicjatywa

6/ Dyspozycyjność

7/ Dobra organizacja pracy własnej

 

Załączniki

Powiadom znajomego