W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole Zamówień Publicznych w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu

  

Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Zamówień Publicznych
w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu
Wydziału Organizacyjnego i  Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pan Ernest Truszkowski -  Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich  - DZPiOU - Przewodniczący Komisji
Pan Marek Pałosz -  Główny Specjalista w Zespole Zamówień Publicznych  - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w  Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji

 

W wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Agnieszka Wojtczak.

 

Uzasadnienie wyboru:

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów   spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyły 8 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną. 


Pani Agnieszka Wojtczak wykazała się wiedzą  wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja  wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi  adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością  ogólnej autoprezentacji.


Ponadto Pani Agnieszka Wojtczak uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i  testu.
 

 

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Zamówień Publicznych

w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu

Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


 Termin:

Dnia 8 pażdziernika 2008 roku o godzinie 8:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Zespole Zamówień Publicznych

w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu

Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Genowefa Bałaj

Świdnica

Mariola Jakubowska

Nowa Ruda

Małgorzata Krzesińska

Wałbrzych

Ewa Kupiec

Wałbrzych

Karolina Perlińska

Wałbrzych

Elżbieta Pietrzak

Wałbrzych

Tomasz Roszak

Wałbrzych

Jolanta Tomaszewska

Wałbrzych

Agnieszka Wojtczak

Szczawno - Zdrój


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 23 września 2008


 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Zespole Zamówień Publicznych

w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu

Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

 

1. Wymagania niezbędne:

-wykształcenie wyższe: preferowane - prawnicze, ekonomiczne, budowlane

 

2. Wymagania dodatkowe:

-podstawowa znajomość przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu udzielenia zamówień publicznych

-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

-odpowiedzialność i dokładność,

-samodzielność i inicjatywa,

-dyspozycyjność,

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przygotowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na podstawie materiałów uzyskanych z wydziałów UM zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

  2. Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją i realizacją zamówień publicznych,

  3. Przygotowanie zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawie powołania komisji przetargowych,

  4. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do rozstrzygnięcia postępowań,

  5. Prowadzenie rejestru postępowań o zamówienie publiczne oraz rejestru zamówień, do których nie stosuje się Ustawy Prawo zamówień publicznych,

  6. Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,

  7. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu.

 

Wymagane dokumenty.

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

  2. List motywacyjny,

  3. Świadectwa ukończenia szkoły,

  4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

  6. Referencje (jeżeli posiada),

  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

 

Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.

 

Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

OPIS STANOWISKA PRACY




Nazwa stanowiska pracy

Podinspektor w Zespole Zamówień Publicznych w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu

Komórka organizacyjna

Zespół Zamówień Publicznych

Kod komórki

WOiSO/DZPiOU/ZZP

Kategoria zaszeregowania

X- XVI

Cele istnienia stanowiska pracy

1/ Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:

a/ prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i unormowaniami wewnętrznymi,

b/prowadzenie stosownych rejestrów,

c/ uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,

3/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega

Zastępcy naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Zastępuje

Innych pracowników Zespołu Zamówień Publicznych, według dyspozycji zastępcy naczelnika

Zastępowany jest

Przez innych pracowników Zespołu Zamówień Publicznych, według dyspozycji zastępcy naczelnika

Funkcje podstawowe

Do obowiązków podinspektora należy:

1) Przygotowanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na podstawie materiałów uzyskanych z wydziałów UM zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wewnętrznymi

2) Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją i realizacją zamówień publicznych, a w szczególności:

a/przygotowania ogłoszeń o planowanych zamówieniach publicznych,

b/publikacja ogłoszeń związanych z postępowaniami przetargowymi,

c/przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą postępowania przetargowego przed i po otwarciu ofert,

3) Przygotowanie zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawie powołania komisji przetargowych.

4) Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do rozstrzygnięcia postępowań.

5) Prowadzenie rejestru postępowań o zamówienie publiczne oraz rejestru zamówień, do których nie stosuje się Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.

7) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu.

8) Zastępowanie innych pracowników podczas ich nieobecności.

9) Zachowanie tajemnicy służbowej.

10) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

11) Wykonywanie innych poleceń przełożonego.


Wymogi kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

Wyższe: preferowane - prawnicze, ekonomiczne, budowlane

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

niewymagane

Wymagana wiedza specjalistyczna

Podstawowa znajomość przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu udzielenia zamówień publicznych

Wymagane umiejętności i zdolności

1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań

2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów biurowych,

3/ Umiejętność pracy w zespole

4/ Odpowiedzialność i dokładność

5/ Samodzielność i inicjatywa

6/ Dyspozycyjność

7/ Dobra organizacja pracy własnej




 

Załączniki

Powiadom znajomego