Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole Zamówień Publicznych w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Zamówień Publicznych
w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pan Ernest Truszkowski - Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich - DZPiOU - Przewodniczący Komisji
Pan Marek Pałosz - Główny Specjalista w Zespole Zamówień Publicznych - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Agnieszka Wojtczak.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyły 8 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Agnieszka Wojtczak wykazała się wiedzą wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Ponadto Pani Agnieszka Wojtczak uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Zamówień Publicznych
w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 8 pażdziernika 2008 roku o godzinie 8:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Zamówień Publicznych
w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Genowefa Bałaj
Świdnica
Mariola Jakubowska
Nowa Ruda
Małgorzata Krzesińska
Wałbrzych
Ewa Kupiec
Wałbrzych
Karolina Perlińska
Wałbrzych
Elżbieta Pietrzak
Wałbrzych
Tomasz Roszak
Wałbrzych
Jolanta Tomaszewska
Wałbrzych
Agnieszka Wojtczak
Szczawno - Zdrój
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 23 września 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Zespole Zamówień Publicznych
w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
1. Wymagania niezbędne:
-wykształcenie wyższe: preferowane - prawnicze, ekonomiczne, budowlane
2. Wymagania dodatkowe:
-podstawowa znajomość przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu udzielenia zamówień publicznych
-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,
-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-odpowiedzialność i dokładność,
-samodzielność i inicjatywa,
-dyspozycyjność,
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Przygotowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na podstawie materiałów uzyskanych z wydziałów UM zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
-
Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją i realizacją zamówień publicznych,
-
Przygotowanie zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawie powołania komisji przetargowych,
-
Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do rozstrzygnięcia postępowań,
-
Prowadzenie rejestru postępowań o zamówienie publiczne oraz rejestru zamówień, do których nie stosuje się Ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu.
Wymagane dokumenty.
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
-
List motywacyjny,
-
Świadectwa ukończenia szkoły,
-
Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
-
Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
-
Referencje (jeżeli posiada),
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
-
Nazwa stanowiska pracy
Podinspektor w Zespole Zamówień Publicznych w Dziale Zamówień Publicznych i Obsługi Urzędu
Komórka organizacyjna
Zespół Zamówień Publicznych
Kod komórki
WOiSO/DZPiOU/ZZP
Kategoria zaszeregowania
X- XVI
Cele istnienia stanowiska pracy
1/ Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:
a/ prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i unormowaniami wewnętrznymi,
b/prowadzenie stosownych rejestrów,
c/ uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
3/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu
Miejsce w strukturze organizacyjnej
Podlega
Zastępcy naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Zastępuje
Innych pracowników Zespołu Zamówień Publicznych, według dyspozycji zastępcy naczelnika
Zastępowany jest
Przez innych pracowników Zespołu Zamówień Publicznych, według dyspozycji zastępcy naczelnika
Funkcje podstawowe
Do obowiązków podinspektora należy:
1) Przygotowanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na podstawie materiałów uzyskanych z wydziałów UM zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wewnętrznymi
2) Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją i realizacją zamówień publicznych, a w szczególności:
a/przygotowania ogłoszeń o planowanych zamówieniach publicznych,
b/publikacja ogłoszeń związanych z postępowaniami przetargowymi,
c/przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą postępowania przetargowego przed i po otwarciu ofert,
3) Przygotowanie zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawie powołania komisji przetargowych.
4) Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powoływanych do rozstrzygnięcia postępowań.
5) Prowadzenie rejestru postępowań o zamówienie publiczne oraz rejestru zamówień, do których nie stosuje się Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.
7) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu.
8) Zastępowanie innych pracowników podczas ich nieobecności.
9) Zachowanie tajemnicy służbowej.
10) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11) Wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Wymogi kwalifikacyjne
Wymagane wykształcenie
Wyższe: preferowane - prawnicze, ekonomiczne, budowlane
Wymagane uprawnienia
-
Doświadczenie zawodowe
niewymagane
Wymagana wiedza specjalistyczna
Podstawowa znajomość przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu udzielenia zamówień publicznych
Wymagane umiejętności i zdolności
1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań
2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów biurowych,
3/ Umiejętność pracy w zespole
4/ Odpowiedzialność i dokładność
5/ Samodzielność i inicjatywa
6/ Dyspozycyjność
7/ Dobra organizacja pracy własnej