W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Biurze Obsługi Klienta

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Komisja rekrutacyjna w składzie:


Pani Magdalena Kocur - Sekretarz Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji,

Pan Ernest Truszkowski - Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich - DZPiOU - Członek Komisji,

Pani Maria Karkosz - Kierownik Biura Spraw Pracowniczych - Członek Komisji

Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Członek Komisji

 

Na w/w stanowisko pracy nie została zatrudniona żadna osoba spośród kandydatów biorących udział w naborze.


Uzasadnienie

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 29 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty i przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

Na w/w stanowisko została wybrana jedna kandydatka jednakże zrezygnowała z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.

 

Przewodnicząca Komisja

Magdalena Kocur

 

Uwaga - zmiana terminu testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


Informuję, iż test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami odbędzie się dnia 30 września 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się.

Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 22 września 2008

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


 Termin:

Dnia 25 września 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Magdalena Arendt

Białystok

Marlena Azikiewicz

Wałbrzych

Genowefa Bałaj

Świdnica

Marek Borowiec

Świebodzice

Anita Brdys

Kamienna Góra

Anita Czech

Wałbrzych

Katarzyna Choińska

Świebodzice

Katarzyna Gajb

Wałbrzych

Justyna Głowacka - Sikoń

Wałbrzych

Wioleta Jasic

Wałbrzych

Grzegorz Kina

Wałbrzych

Małgorzata Krukowska

Wałbrzych

Aleksandra Krystek

Wałbrzych

Małgorzata Krzesińska

Wałbrzych

Agnieszka Kubicka

Szczawno - Zdrój

Paulina Kuleszo

Boguszów - Gorce

Ewa Kupiec

Wałbrzych

Bogumiła Lagner

Świdnica

Grażyna Łyzuń

Czarny Bór

Marcin Milczarek

Wałbrzych

Michał Niewiadomski

Wałbrzych

Joanna Partyka

Świdnica

Marcin Popławski

Kamienna Góra

Ilona Piżyńska

Boguszów - Gorce

Sylwia Powalska

Wałbrzych

Patrycja Skarbek

Boguszów - Gorce

Maria Rogocka

Krokowa

Izabela Trzcińska

Wałbrzych

Mariola Zielińska

Wałbrzych


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 10 września 2008


 

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


1. Wymagania niezbędne:

     

-wykształcenie średnie preferowane wyższe

Staż pracy:

-osoby z wykształceniem średnim - min. 3 lata,

-osoby z wykształceniem wyższym - bez wymagań.

 

2. Wymagania dodatkowe:

-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

-odpowiedzialność i dokładność,

-uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,

-umiejętność redagowania pism,

-dyskrecja.

 

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

-obsługa kancelaryjna w Biurze Obsługi Klienta w tym obsługa urządzeń biurowych,

-przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego oraz przedkładanie jej do dekretacji przełożonemu,

-wprowadzania pism do elektronicznego obiegu dokumentów,

-rozdzielanie korespondencji pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,

-Udzialanie informacji dotyczacych spraw załatwienych w Urzędzie,


Wymagane DOKUMENTY

    1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

    2. List motywacyjny,

    3. Świadectwa ukończenia szkoły,

    4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

    5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

    6. Referencje (jeżeli posiada),

    7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).

    8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

     

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.




OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: podinspektor

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Klienta

Kod komórki: BOK

Kategoria zaszeregowania:


Cele istnienia stanowiska pracy

Obsługa kancelaryjna Biura Obsługi Klienta


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Kierownikowi Biura Obsługi Klienta

Zastępuje : pracowników Biura Obsługi Klienta

Zastępowany jest przez : jw.


    Zakres wykonywanych zadań

  1. Obsługa kancelaryjna w Biurze Obsługi Klienta w tym obsługa urządzeń biurowych,

  2. Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego oraz przedkładanie jej do dekretacji przełożonemu,

  3. Wprowadzania pism do elektronicznego obiegu dokumentów,

  4. Rozdzielanie korespondencji pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,

  5. Udzialanie informacji dotyczacych spraw załatwienych w Urzędzie,


Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne : średnie

pożądane : wyższe

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta.

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych.


Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

-odpowiedzialność i dokładność,

-uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,

-umiejętność redagowania pism,

-dyskrecja.


Załączniki

Powiadom znajomego