Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Biurze Obsługi Klienta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Magdalena Kocur - Sekretarz Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji,
Pan Ernest Truszkowski - Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich - DZPiOU - Członek Komisji,
Pani Maria Karkosz - Kierownik Biura Spraw Pracowniczych - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Członek Komisji
Na w/w stanowisko pracy nie została zatrudniona żadna osoba spośród kandydatów biorących udział w naborze.
Uzasadnienie
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 29 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty i przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Na w/w stanowisko została wybrana jedna kandydatka jednakże zrezygnowała z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.
Przewodnicząca Komisja
Magdalena Kocur
Uwaga - zmiana terminu testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Informuję, iż test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami odbędzie się dnia 30 września 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się.
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 22 września 2008
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 25 września 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Magdalena Arendt
Białystok
Marlena Azikiewicz
Wałbrzych
Genowefa Bałaj
Świdnica
Marek Borowiec
Świebodzice
Anita Brdys
Kamienna Góra
Anita Czech
Wałbrzych
Katarzyna Choińska
Świebodzice
Katarzyna Gajb
Wałbrzych
Justyna Głowacka - Sikoń
Wałbrzych
Wioleta Jasic
Wałbrzych
Grzegorz Kina
Wałbrzych
Małgorzata Krukowska
Wałbrzych
Aleksandra Krystek
Wałbrzych
Małgorzata Krzesińska
Wałbrzych
Agnieszka Kubicka
Szczawno - Zdrój
Paulina Kuleszo
Boguszów - Gorce
Ewa Kupiec
Wałbrzych
Bogumiła Lagner
Świdnica
Grażyna Łyzuń
Czarny Bór
Marcin Milczarek
Wałbrzych
Michał Niewiadomski
Wałbrzych
Joanna Partyka
Świdnica
Marcin Popławski
Kamienna Góra
Ilona Piżyńska
Boguszów - Gorce
Sylwia Powalska
Wałbrzych
Patrycja Skarbek
Boguszów - Gorce
Maria Rogocka
Krokowa
Izabela Trzcińska
Wałbrzych
Mariola Zielińska
Wałbrzych
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 10 września 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-wykształcenie średnie preferowane wyższe
Staż pracy:
-osoby z wykształceniem średnim - min. 3 lata,
-osoby z wykształceniem wyższym - bez wymagań.
2. Wymagania dodatkowe:
-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,
-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-odpowiedzialność i dokładność,
-uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,
-umiejętność redagowania pism,
-dyskrecja.
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
-obsługa kancelaryjna w Biurze Obsługi Klienta w tym obsługa urządzeń biurowych,
-przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego oraz przedkładanie jej do dekretacji przełożonemu,
-wprowadzania pism do elektronicznego obiegu dokumentów,
-rozdzielanie korespondencji pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne Urzędu,
-Udzialanie informacji dotyczacych spraw załatwienych w Urzędzie,
Wymagane DOKUMENTY
1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
2. List motywacyjny,
3. Świadectwa ukończenia szkoły,
4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
6. Referencje (jeżeli posiada),
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).
8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa stanowiska pracy: podinspektor |
Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Klienta |
Kod komórki: BOK |
Kategoria zaszeregowania: |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Obsługa kancelaryjna Biura Obsługi Klienta |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Kierownikowi Biura Obsługi Klienta Zastępuje : pracowników Biura Obsługi Klienta Zastępowany jest przez : jw. |
Zakres wykonywanych zadań | |
| |
Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne : średnie pożądane : wyższe |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
Preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klienta. |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych. |
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych, -umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, -odpowiedzialność i dokładność, -uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami, -umiejętność redagowania pism, -dyskrecja. |