W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydata na stanowisko podinspektora d/s obsługi administracyjno - kancelaryjnej w Biurze Prawnym

 


Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Biurze Prawnym

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Maria Majewska - Radca Prawny - Koordynator Biura prawnego - Przewodnicząca Komisji

Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji


W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Izabela Heksel.



    Uzasadnienie wyboru:


W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłała 1 kandydatka spełniająca wymogi formalne. Komisja zweryfikowała ofertę oraz przeprowadziła z kandydatką test i rozmowę kwalifikacyjną.

Pani Izabela Heksel wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.


Przewodnicząca Komisji

Maria Majewska




INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Biurze Prawnym

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 15 września 2008 roku o godzinie 13:00 w sali nr 22 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Biurze Prawnym

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się jedna kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Izabela Heksel

Wałbrzych


-

Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 10 września 2008


 

OGŁOSZENIE

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha ogłasza nabór kandydata na

stanowisko podinspektora d/s obsługi administracyjno - kancelaryjnej

w Biurze Prawnym

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

1. Wymagania niezbędne:

- Wykształcenie wyższe administracyjne.

- min 6 mies. praktyka w kancelarii prawnej.


2. Wymagania dodatkowe:

    - dobra znajomość obsługi komputera,

    - umiejętność sporządzania pism w korespondencji z sekretariatami sądów i komorników,

    - znajomość zasad windykacji.


3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

 

Obsługa administracyjno - kancelaryjna Biura Prawnego w tym:

  1. Sporządzanie pozwów w drobnych sprawach cywilnych oraz innych zleconych przez prawników,

  2. Sporządzanie pism procesowych w drobnych sprawach cywilnych oraz innych zleconych przez prawników,

  3. Sporządzanie wniosków egzekucyjnych oraz pism w postępowaniu egzekucyjnym,

  4. Analiza akt spraw, akt sądowych,

  5. Prowadzenie terminarza spraw i rozpraw sądowych,

  6. Załatwianie bieżących spraw zleconych przez bezpośredniego przełożonego,

  7. Przyjmowanie korespondencji przeznaczonej dla Biura Prawnego oraz jej wysyłanie,

  8. Współpracowanie z Wydziałami Urzędu w sprawach windykacji należności Gminy,

  9. Współpracowanie ze wszystkimi wydziałami w zakresie prowadzonych przez Biuro Prawne spraw.


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane dokumenty.

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

  2. List motywacyjny,

  3. Świadectwa ukończenia szkoły,

  4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

  6. Referencje (mile widziane),

  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

OPIS STANOWISKA PRACY



Nazwa stanowiska pracy

Podinspektor

Komórka organizacyjna

Biuro Prawne

Kod komórki

BP

Kategoria zaszeregowania

X- XVI

Cele istnienia stanowiska pracy

Obsługa administracyjno - kancelaryjna Biura Prawnego.

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega

Radcy prawnemu - Koordynatorowi Biura Prawnego

Zastępuje

Pracowników Biura Prawnego

Zastępowany jest przez

Pracowników Biura Prawnego

Funkcje podstawowe

Do obowiązków podinspektora należy:

  1. Sporządzanie pozwów w drobnych sprawach cywilnych oraz innych zleconych przez prawników,

  2. Sporządzanie pism procesowych w drobnych sprawach cywilnych oraz innych zleconych przez prawników,

  3. Sporządzanie wniosków egzekucyjnych oraz pism w postępowaniu egzekucyjnym,

  4. Analiza akt spraw, akt sądowych,

  5. Prowadzenie terminarza spraw i rozpraw sądowych,

  6. Załatwianie bieżących spraw zleconych przez bezpośredniego przełożonego,

  7. Przyjmowanie korespondencji przeznaczonej dla Biura Prawnego oraz jej wysyłanie,

  8. Współpracowanie z Wydziałami Urzędu w sprawach windykacji należności Gminy,

  9. Współpracowanie ze wszystkimi wydziałami w zakresie prowadzonych przez Biuro Prawne spraw.


Wymogi kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

Wyższe administracyjne

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

Min. 6 mies. praktyka w kancelarii prawnej

Wymagana wiedza specjalistyczna

Dobra znajomość zasad windykacji egzekucji sądowej
i administracyjnej

Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Dobra znajomość obsługi komputera,

  2. Dobra znajomość obsługi sekretariatu,

  3. Umiejętność sporządzania pism w korespondencji
    z sekretariatami sądów i komorników,

  4. Umiejętność postępowania z klientem,

  5. Dobre maniery,

  6. Wysoka kultura osobista.



Załączniki

Powiadom znajomego