Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnymw Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Jolanta Lompart - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji
Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta - DOMK - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pacy została zatrudniona Pani Magdalena Kaczkowska.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 12 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 9 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Magdalena Kaczkowska wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Ponadto Pani Magdalena Kaczkowska uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
Przewodnicząca Komisji
Jolanta Lompart
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 19 września 2008 roku o godzinie 9:30 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Marek Borowiec
Świebodzice
Magdalena Kaczkowska
Wałbrzych
Elżbieta Lellin
Boguszów - Gorce
Joanna Partyka
Świdnica
Marcin Popławski
Kamienna - Góra
Maria Rogocka
Krokowa
Patrycja Skarbek
Boguszów - Gorce
Michał Sławik
Wałbrzych
Izabela Trzcińska
Wałbrzych
Agnieszka Wojtczak
Szczawno - Zdrój
Marek Zawada
Wałbrzych
Mariola Zielińska
Wałbrzych
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 10 września 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
1. Wymagania niezbędne:
-wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,
-umiejętność pracy w zespole,
-odpowiedzialność i dokładność,
-samodzielność i inicjatywa,
2. Wymagania dodatkowe:
-Umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań,
-Komunikatywność,
-Dobra organizacja pracy własnej
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży na rzecz najemców lokali mieszkalnych z rejonu dzielnic: Piaskowa Góra, Podzamcze, Biały Kamień, Ponitów, a w szczególności:
-przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców (między innymi zlecenie wyceny lokalu, przygotowanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu, sporządzenie protokołu rokowań, przekazanie dokumentów kancelarii notarialnej w celu przygotowania umowy sprzedaży),
-przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej, regulowania stanów prawnych nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, które będą podstawą przygotowania umowy o zmianie udziałów w nieruchomości wspólnej, umowy o zmianie przeznaczenia części nieruchomości wspólnej, itp.,
-bieżące uzupełnianie rejestrów sprzedanych nieruchomości, którego celem jest zapewnienie aktualności rejestrów,
-obsługa programu komputerowego ??€?›Generalny rejestr umów" w celu rejestrowania przygotowanych protokołów rokowań,
-prowadzenie spraw bieżących takich jak: sprawozdawczość, przygotowywanie projektów odpowiedzi na interwencje mieszkańców, interpelacje, wnioski i zapytania radnych,
Wymagane dokumenty.
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
-
List motywacyjny,
-
Świadectwa ukończenia szkoły,
-
Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
-
Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
-
Referencje (jeżeli posiada),
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH
Nazwa stanowiska pracy |
Podinspektor w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym | |
---|---|---|
Komórka organizacyjna |
Wydział Infrastruktury Miasta | |
Kod komórki |
WIM.DOMK | |
Kategoria zaszeregowania |
X- XVI | |
Cele istnienia stanowiska pracy | ||
Do obowiązków podinspektora należy: - wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji formalno - prawnej umożliwiającej sprzedaż lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców, - znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu, - archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - obsługa programu komputerowego ??€?›Generalny rejestr umów" w celu wprowadzania przygotowanych protokołów rokowań, | ||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | ||
Podlega |
Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta | |
Zastępuje |
Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Zastępowany jest |
Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Funkcje podstawowe | ||
-przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców (między innymi zlecenie wyceny lokalu, przygotowanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu, sporządzenie protokołu rokowań, przekazanie dokumentów kancelarii notarialnej w celu przygotowania umowy sprzedaży), -przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej, regulowania stanów prawnych nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, które będą podstawą przygotowania umowy o zmianie udziałów w nieruchomości wspólnej, umowy o zmianie przeznaczenia części nieruchomości wspólnej, itp., -bieżące uzupełnianie rejestrów sprzedanych nieruchomości, którego celem jest zapewnienie aktualności rejestrów, -obsługa programu komputerowego ??€?›Generalny rejestr umów" w celu wprowadzania przygotowanych protokołów rokowań, -prowadzenie spraw bieżących takich jak: sprawozdawczość, przygotowywanie projektów odpowiedzi na interwencje mieszkańców, interpelacje, wnioski i zapytania radnych. | ||
Wymogi kwalifikacyjne | ||
Wymagane wykształcenie |
Wyższe administracyjne | |
Wymagane uprawnienia |
- | |
Doświadczenie zawodowe |
- | |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami, ustawy o własności lokali i kodeksu cywilnego | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1.Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań 2. Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym programu Open Office 3/ Umiejętność pracy w zespole 4/ Odpowiedzialność i dokładność 5/ Samodzielność i inicjatywa 6/ Dyspozycyjność 7/ Dobra organizacja pracy własnej | |
|