W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnymw Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta

  


 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Jolanta Lompart - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji

Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta - DOMK - Członek Komisji

Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji


W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pacy została zatrudniona Pani Magdalena Kaczkowska.

 

Uzasadnienie wyboru:

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 12 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 9 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Pani Magdalena Kaczkowska wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.

 

Ponadto Pani Magdalena Kaczkowska uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.


Przewodnicząca Komisji

Jolanta Lompart

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


 Termin:

Dnia 19 września 2008 roku o godzinie 9:30 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.

 

 



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Marek Borowiec

Świebodzice

Magdalena Kaczkowska

Wałbrzych

Elżbieta Lellin

Boguszów - Gorce

Joanna Partyka

Świdnica

Marcin Popławski

Kamienna - Góra

Maria Rogocka

Krokowa

Patrycja Skarbek

Boguszów - Gorce

Michał Sławik

Wałbrzych

Izabela Trzcińska

Wałbrzych

Agnieszka Wojtczak

Szczawno - Zdrój

Marek Zawada

Wałbrzych

Mariola Zielińska

Wałbrzych



Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 10 września 2008



 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

 


1. Wymagania niezbędne:

-wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,

-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

-umiejętność pracy w zespole,

-odpowiedzialność i dokładność,

-samodzielność i inicjatywa,


2. Wymagania dodatkowe:

-Umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań,

-Komunikatywność,

-Dobra organizacja pracy własnej


3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży na rzecz najemców lokali mieszkalnych z rejonu dzielnic: Piaskowa Góra, Podzamcze, Biały Kamień, Ponitów, a w szczególności:

-przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców (między innymi zlecenie wyceny lokalu, przygotowanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu, sporządzenie protokołu rokowań, przekazanie dokumentów kancelarii notarialnej w celu przygotowania umowy sprzedaży),

-przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej, regulowania stanów prawnych nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, które będą podstawą przygotowania umowy o zmianie udziałów w nieruchomości wspólnej, umowy o zmianie przeznaczenia części nieruchomości wspólnej, itp.,

-bieżące uzupełnianie rejestrów sprzedanych nieruchomości, którego celem jest zapewnienie aktualności rejestrów,

-obsługa programu komputerowego ??€?›Generalny rejestr umów" w celu rejestrowania przygotowanych protokołów rokowań,

-prowadzenie spraw bieżących takich jak: sprawozdawczość, przygotowywanie projektów odpowiedzi na interwencje mieszkańców, interpelacje, wnioski i zapytania radnych,

 

Wymagane dokumenty.

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

  2. List motywacyjny,

  3. Świadectwa ukończenia szkoły,

  4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

  6. Referencje (jeżeli posiada),

  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

 



OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH


Nazwa stanowiska pracy

Podinspektor w Zespole Obrotu Mieniem Komunalnym Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Komórka organizacyjna

Wydział Infrastruktury Miasta

Kod komórki

WIM.DOMK

Kategoria zaszeregowania

X- XVI

Cele istnienia stanowiska pracy

Do obowiązków podinspektora należy:

- wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji formalno - prawnej umożliwiającej sprzedaż lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców,

- znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu,

- archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,

- obsługa programu komputerowego ??€?›Generalny rejestr umów" w celu wprowadzania przygotowanych protokołów rokowań,

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega

Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta

Zastępuje

Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika

Zastępowany jest

Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika

Funkcje podstawowe


-przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz ich najemców (między innymi zlecenie wyceny lokalu, przygotowanie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu, sporządzenie protokołu rokowań, przekazanie dokumentów kancelarii notarialnej w celu przygotowania umowy sprzedaży),

-przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej, regulowania stanów prawnych nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, które będą podstawą przygotowania umowy o zmianie udziałów w nieruchomości wspólnej, umowy o zmianie przeznaczenia części nieruchomości wspólnej, itp.,

-bieżące uzupełnianie rejestrów sprzedanych nieruchomości, którego celem jest zapewnienie aktualności rejestrów,

-obsługa programu komputerowego ??€?›Generalny rejestr umów" w celu wprowadzania przygotowanych protokołów rokowań,

-prowadzenie spraw bieżących takich jak: sprawozdawczość, przygotowywanie projektów odpowiedzi na interwencje mieszkańców, interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

Wymogi kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

Wyższe administracyjne

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

-

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami, ustawy o własności lokali i kodeksu cywilnego

Wymagane umiejętności i zdolności

1.Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań

2. Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym programu Open Office

3/ Umiejętność pracy w zespole

4/ Odpowiedzialność i dokładność

5/ Samodzielność i inicjatywa

6/ Dyspozycyjność

7/ Dobra organizacja pracy własnej


 


 

Załączniki

Powiadom znajomego