W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole Obrotu Nieruchomościami w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta


 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Obrotu Nieruchomościami

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Jolanta Lompart - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji

Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta - DOMK - Członek Komisji

Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji

 

W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Irena Klim.

 

Uzasadnienie wyboru:

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłał 1 kandydatka spełniająca wymogi formalne. Komisja zweryfikowała ofertę oraz przeprowadziła z kandydatką test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Pani Irena Klim wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka posiada doświedczenie w zakresie nieruchomości oraz prac geodezyjno kartograficznych. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.


Przewodnicząca Komisji

Jolanta Lompart



INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Obrotu Nieruchomościami

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


 Termin:

Dnia 19 września 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatką.




LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Zespole Obrotu Nieruchomościami

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


Na ww. stanowisko pracy aplikację złożyła jedna kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Irena Klim

Wałbrzych


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 10 września 2008

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Zespole Obrotu Nieruchomościami

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

 


1. Wymagania niezbędne:

-wykształcenie wyższe geodezyjne,

 

2. Wymagania dodatkowe:

-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

-odpowiedzialność i dokładność,

-samodzielność i inicjatywa,

-dyspozycyjność,


3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości,

  2. wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,

  3. Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu,

  4. Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomosći przyległej w drodze bezprzetargowej z przezanczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości,

  5. Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym

    - spraw roszczeniowych wynikających z art. 209 Ustawy o gospodarce nieruchomościami,

    - wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych,

  6. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu.

 

Wymagane dokumenty.

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

  2. List motywacyjny,

  3. Świadectwa ukończenia szkoły,

  4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

  6. Referencje (jeżeli posiada),

  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

  8. Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy

Podinspektor w Zespole Obrotu Nieruchomościami w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Komórka organizacyjna

Wydział Infrastruktury Miasta

Kod komórki

WIM.DOMK

Kategoria zaszeregowania

X- XVI

Cele istnienia stanowiska pracy

1/ Realizacja zadań własnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym:

a/ przeprowadzanie wywiadów terenowych i opiniowanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości,

b/prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości

c/ regulowanie stanu prawnego nieruchomości wynikających z art. 209 a ustawy o gospodarce nieruchomościami,

d/ zbycie nieruchomości niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania posiadanej już nieruchomości

2/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega

Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta

Zastępuje

Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika

Zastępowany jest

Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika

Funkcje podstawowe

Do obowiązków podinspektora należy:

1) Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości.

2) Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości

3) Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu.

4) Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości przyległej w drodze bezprzetargowej z przeznaczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości.

5) Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym:

a) spraw roszczeniowych wynikających z art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami

b) wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych.

6) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.

7) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności.

8) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu.

9) Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

10) Zachowanie tajemnicy służbowej.

11) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Wymogi kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

Wyższe geodezyjne

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

niewymagane

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami

Wymagane umiejętności i zdolności

1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań

2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów biurowych,

3/ Umiejętność pracy w zespole

4/ Odpowiedzialność i dokładność

5/ Samodzielność i inicjatywa

6/ Dyspozycyjność

7/ Dobra organizacja pracy własnej



 

Załączniki

Powiadom znajomego