Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole Obrotu Nieruchomościami w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Obrotu Nieruchomościami
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Jolanta Lompart - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji
Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta - DOMK - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Irena Klim.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłał 1 kandydatka spełniająca wymogi formalne. Komisja zweryfikowała ofertę oraz przeprowadziła z kandydatką test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Irena Klim wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka posiada doświedczenie w zakresie nieruchomości oraz prac geodezyjno kartograficznych. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Przewodnicząca Komisji
Jolanta Lompart
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Obrotu Nieruchomościami
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 19 września 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatką.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Obrotu Nieruchomościami
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Na ww. stanowisko pracy aplikację złożyła jedna kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Irena Klim
Wałbrzych
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 10 września 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Zespole Obrotu Nieruchomościami
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
1. Wymagania niezbędne:
-wykształcenie wyższe geodezyjne,
2. Wymagania dodatkowe:
-biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,
-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-odpowiedzialność i dokładność,
-samodzielność i inicjatywa,
-dyspozycyjność,
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości,
-
wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,
-
Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu,
-
Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomosći przyległej w drodze bezprzetargowej z przezanczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości,
-
Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym
- spraw roszczeniowych wynikających z art. 209 Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych,
-
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu.
Wymagane dokumenty.
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
-
List motywacyjny,
-
Świadectwa ukończenia szkoły,
-
Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
-
Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
-
Referencje (jeżeli posiada),
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
-
Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 września 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa stanowiska pracy |
Podinspektor w Zespole Obrotu Nieruchomościami w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym | |
---|---|---|
Komórka organizacyjna |
Wydział Infrastruktury Miasta | |
Kod komórki |
WIM.DOMK | |
Kategoria zaszeregowania |
X- XVI | |
Cele istnienia stanowiska pracy | ||
1/ Realizacja zadań własnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym: a/ przeprowadzanie wywiadów terenowych i opiniowanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości, b/prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości c/ regulowanie stanu prawnego nieruchomości wynikających z art. 209 a ustawy o gospodarce nieruchomościami, d/ zbycie nieruchomości niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania posiadanej już nieruchomości 2/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu | ||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | ||
Podlega |
Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta | |
Zastępuje |
Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Zastępowany jest |
Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Funkcje podstawowe | ||
Do obowiązków podinspektora należy: 1) Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości. 2) Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości 3) Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu. 4) Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości przyległej w drodze bezprzetargowej z przeznaczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości. 5) Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym: a) spraw roszczeniowych wynikających z art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami b) wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych. 6) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu. 7) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności. 8) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu. 9) Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 10) Zachowanie tajemnicy służbowej. 11) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. | ||
Wymogi kwalifikacyjne | ||
Wymagane wykształcenie |
Wyższe geodezyjne | |
Wymagane uprawnienia |
- | |
Doświadczenie zawodowe |
niewymagane | |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań 2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie programów biurowych, 3/ Umiejętność pracy w zespole 4/ Odpowiedzialność i dokładność 5/ Samodzielność i inicjatywa 6/ Dyspozycyjność 7/ Dobra organizacja pracy własnej |