W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko KIEROWNIKA BIURA OBSŁUGI KLIENTA

 

 


Informacja
dotycząca naboru kandydatów na stanowisko

Kierownika
w Biurze Obsługi Klientów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Informuję, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego wpłynęła 1 oferta spełniająca wymogi formalne, jednakże osoba zrezygnowała z udziału w naborze.



 Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 29 sierpnia 2008

 

OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

KIEROWNIKA

BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. nieposzlakowana opinia,

  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

  4. wykształcenie wyższe (preferowane: administracyjne lub zarządzanie i marketing)

  5. co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe z zakresu funkcjonowania systemów zarządzania jakością,

  2. biegła obsługa komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych, poczty elektronicznej,

  1. znajomość zagadnień z zakresy podpisu elektronicznego,

  2. doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania biurem obsługi klienta i funkcjonowania oprogramowania do obiegu dokumentów i oprogramowania typu work-flow

3.Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej,

  2. List motywacyjny.

  3. Świadectwo ukończenia szkoły.

  4. Potwierdzenie ukończonych kursów, szkoleń.

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru).

  6. Referencje mile widziane.

  7. Koncepcja funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej - wydruk załączony do składanych dokumentów.

  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

  9. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.

4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. nadzorowanie przyjmowania korespondencji wchodzącej i wychodzącej do i z Urzędu i udzielania informacji na temat świadczonych usług.

  2. administrowanie oprogramowaniem do elektronicznego obiegu dokumentów.

  3. nadzorowanie funkcjonowania systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji.

  4. administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej

  5.  

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 20 sierpnia 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.


Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu,

Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Komórka organizacyjna

Biuro Obsługi Klienta

Kod komórki

BOK

Kategoria zaszeregowania

XIII - XVIII



Cele istnienia stanowiska pracy

Organizacja obiegu dokumentów w urzędzie, administracja oprogramowania do obiegu dokumentów



Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega:

Sekretarzowi Miasta



Zakres wykonywanych zadań

  1. Nadzorowanie przyjmowania korespondencji wchodzącej i wychodzącej do i z Urzędu i udzielania informacji na temat świadczonych usług.

  1. Administrowanie oprogramowaniem do elektronicznego obiegu dokumentów.

  1. Nadzorowanie funkcjonowania systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji.

  1. Administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej.



Wymogi kwalifikacyjne niezbędne

Wymagane wykształcenie

Konieczne: wyższe

pożądane: wyższe

Wymagane uprawnienia

Brak

Doświadczenie zawodowe

co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990roku o pracownikach samorządowych.

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Znajomość systemów zarządzania jakością w zakresie funkcjonowania i dokumentowania systemów.

2. Dobra obsługa komputera z uwzględnieniem.

a. swobodnej operacji na plikach i folderach (opcje edycyjne w zakresie

komputera lokalnego jak i zasobów sieciowych);

b. obsługa poczty elektronicznej wraz z tworzeniem reguł automatyzujących

przepływ listów elektronicznych;

c. znajomości przepisów z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych;

3. Dobra obsługa pakietów biurowych Open Office oraz MS Office z uwzględnieniem:

a. tworzenia szablonów dokumentów z wykorzystaniem styli formatowania;

b. tworzenia korespondencji seryjnej;

c. graficznego modelowania procesów na schematach blokowych;

d. łączenia w dokumencie różnych formatów, w tym multimedialnych;

4. Znajomość zagadnień digitalizacji dokumentów z uwzględnieniem:

a. skanowania dokumentów;

b. znajomości właściwości rastrowych formatów graficznych;

c. obsługi programów do Optycznego Rozpoznawania Znaków (OCR).

5. Znajomość zagadnień z zakresu konstrukcji i stosowania podpisu elektronicznego

Załączniki

Powiadom znajomego