Nabór kandydatów na stanowisko KIEROWNIKA BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Informacja
dotycząca naboru kandydatów na stanowisko
Kierownika
w Biurze Obsługi Klientów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Informuję, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego wpłynęła 1 oferta spełniająca wymogi formalne, jednakże osoba zrezygnowała z udziału w naborze.
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 29 sierpnia 2008
OGŁOSZENIE
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
KIEROWNIKA
BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
-
wykształcenie wyższe (preferowane: administracyjne lub zarządzanie i marketing)
-
co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe z zakresu funkcjonowania systemów zarządzania jakością,
-
biegła obsługa komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych, poczty elektronicznej,
-
znajomość zagadnień z zakresy podpisu elektronicznego,
-
doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania biurem obsługi klienta i funkcjonowania oprogramowania do obiegu dokumentów i oprogramowania typu work-flow
3.Wymagane dokumenty:
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej,
-
List motywacyjny.
-
Świadectwo ukończenia szkoły.
-
Potwierdzenie ukończonych kursów, szkoleń.
-
Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru).
-
Referencje mile widziane.
-
Koncepcja funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej - wydruk załączony do składanych dokumentów.
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
-
Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
4. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
-
nadzorowanie przyjmowania korespondencji wchodzącej i wychodzącej do i z Urzędu i udzielania informacji na temat świadczonych usług.
-
administrowanie oprogramowaniem do elektronicznego obiegu dokumentów.
-
nadzorowanie funkcjonowania systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji.
-
administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej
-
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 20 sierpnia 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych | ||
Nazwa stanowiska pracy |
Kierownik Biura Obsługi Klienta | ||
Komórka organizacyjna |
Biuro Obsługi Klienta | ||
Kod komórki |
BOK | ||
Kategoria zaszeregowania |
XIII - XVIII | ||
| |||
Cele istnienia stanowiska pracy | |||
Organizacja obiegu dokumentów w urzędzie, administracja oprogramowania do obiegu dokumentów | |||
| |||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |||
Podlega: |
Sekretarzowi Miasta | ||
| |||
Zakres wykonywanych zadań | |||
| |||
| |||
| |||
| |||
| |||
Wymogi kwalifikacyjne niezbędne | |||
Wymagane wykształcenie |
Konieczne: wyższe pożądane: wyższe | ||
Wymagane uprawnienia |
Brak | ||
Doświadczenie zawodowe |
co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990roku o pracownikach samorządowych. | ||
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |||
Wymagane umiejętności i zdolności |
1. Znajomość systemów zarządzania jakością w zakresie funkcjonowania i dokumentowania systemów. 2. Dobra obsługa komputera z uwzględnieniem. a. swobodnej operacji na plikach i folderach (opcje edycyjne w zakresie komputera lokalnego jak i zasobów sieciowych); b. obsługa poczty elektronicznej wraz z tworzeniem reguł automatyzujących przepływ listów elektronicznych; c. znajomości przepisów z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych; 3. Dobra obsługa pakietów biurowych Open Office oraz MS Office z uwzględnieniem: a. tworzenia szablonów dokumentów z wykorzystaniem styli formatowania; b. tworzenia korespondencji seryjnej; c. graficznego modelowania procesów na schematach blokowych; d. łączenia w dokumencie różnych formatów, w tym multimedialnych; 4. Znajomość zagadnień digitalizacji dokumentów z uwzględnieniem: a. skanowania dokumentów; b. znajomości właściwości rastrowych formatów graficznych; c. obsługi programów do Optycznego Rozpoznawania Znaków (OCR). 5. Znajomość zagadnień z zakresu konstrukcji i stosowania podpisu elektronicznego |