W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy w Dziale Dochodów Gminy Wydziały Budżetu i Finasów

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


    Komisja rekrutacyjna w składzie:

    Pani Agnieszka Sobkowska - Skarbnik Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji

    Pani Katarzyna Mikulska - p.o. Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów - Członek Komisji

    Pani Anna Robińska - Główny Specjalista w Dziale Dochodów Gminy - Członek Komisji

    Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji

     

W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Natalia Foltyniewicz.

 

Uzasadnienie wyboru:

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatek spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 8 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatkami test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Pani Natalia Foltyniewicz wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.

 

Ponadto Pani Natalia Foltyniewicz uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.

 

 

Przewodnicząca Komisji

Agnieszka Sobkowska



INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 22 sierpnia 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Zespole Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Marzena Chodacka

Wałbrzych

Anna Chrzan

Wałbrzych

Natalia Foltyniewicz

Wałbrzych

Agnieszka Grzesiuk

Boguszów Gorce

Katarzyna Jamuła

Wałbrzych

Marzena Karczmarz

Stare Bogaczowice

Agnieszka Nolberczak

Świebodzice

Edyta Pinkowska

Wałbrzych

Honorata Sternik

`Wałbrzych


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 19 sierpnia 2008


 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko Podinspektora

w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów



    1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub

  • wykształcenie wyższe


2. Wymagania dodatkowe:

- doświadczenie w księgowości

  • umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych

  • obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  • fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  • umiejętności interpersonalne ,

  • obsługa programów komputerowych,

  • doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

    3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku


Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy



WYMAGANE DOKUMENTY

    1. List motywacyjny,

    2. Świadectwa ukończenia szkoły,

    3. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

    4. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

    5. Referencje (jeżeli posiada),

    6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).

    7. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w terminie do 13 sierpnia 2008r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.







OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: podinspektor

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Dochodów z Majątku Gminy

Kod komórki: WBiF/DDG

Kategoria zaszeregowania: XII


Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest prowadzenie księgowości dochodów z zadań zleconych z zakresu administracji rządowej


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu Specjaliście Zespołu ds. Dochodów z Majątku Gminy, Zastępcy Naczelnika Działu Dochodów Gminy, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi

Zastępuje : pracowników Zespołu ds. Dochodów z Majątku Gminy,

Zastępowany jest przez : jw.


Zakres wykonywanych zadań


1. prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej z zakresu administracji rządowej

  1. ewidencja należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych,

  2. prowadzenie rozliczeń wpłat od komorników sądowych z tytułu zaliczki alimentacyjnej

  3. odprowadzanie należności z tytułu zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

  4. bieżące wyjaśnianie mylnych wpływów,

  5. bieżące uzgadnianie obrotów i sald,

  6. prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów w w/w zakresie,

  7. kontrola terminowości wnoszonych wpłat,

  8. terminowe podawanie danych do sprawozdań,


Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne : średnie

pożądane : wyższe administracyjne lub ekonomiczne

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:

  • kodeksu postępowania administracyjnego ,

  • ustawy o finansach publicznych,

  • ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

  • ustawy o rachunkowości,

  • ustawy o opłacie skarbowej

    i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw


Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe


Wymagane umiejętności i zdolności


  1. Doświadczenie z zakresu księgowości,

  2. Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,

  3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  4. Fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  5. Umiejętności interpersonalne

  6. Obsługa programów komputerowych w środowisku Windows i pakiet OpenOffice


Powiadom znajomego