Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy w Dziale Dochodów Gminy Wydziały Budżetu i Finasów
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Agnieszka Sobkowska - Skarbnik Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji
Pani Katarzyna Mikulska - p.o. Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów - Członek Komisji
Pani Anna Robińska - Główny Specjalista w Dziale Dochodów Gminy - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Natalia Foltyniewicz.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatek spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyło 8 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatkami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Natalia Foltyniewicz wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Ponadto Pani Natalia Foltyniewicz uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
Przewodnicząca Komisji
Agnieszka Sobkowska
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 22 sierpnia 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Marzena Chodacka
Wałbrzych
Anna Chrzan
Wałbrzych
Natalia Foltyniewicz
Wałbrzych
Agnieszka Grzesiuk
Boguszów Gorce
Katarzyna Jamuła
Wałbrzych
Marzena Karczmarz
Stare Bogaczowice
Agnieszka Nolberczak
Świebodzice
Edyta Pinkowska
Wałbrzych
Honorata Sternik
`Wałbrzych
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 19 sierpnia 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko Podinspektora
w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub
-
wykształcenie wyższe
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w księgowości
-
umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych
-
obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
-
fachowość i profesjonalizm w działaniach,
-
umiejętności interpersonalne ,
-
obsługa programów komputerowych,
-
doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
WYMAGANE DOKUMENTY
1. List motywacyjny,
2. Świadectwa ukończenia szkoły,
3. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
4. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
5. Referencje (jeżeli posiada),
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).
7. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w terminie do 13 sierpnia 2008r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony. |
|
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa stanowiska pracy: podinspektor |
Komórka organizacyjna: Zespół ds. Dochodów z Majątku Gminy |
Kod komórki: WBiF/DDG |
Kategoria zaszeregowania: XII |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Celem stanowiska jest prowadzenie księgowości dochodów z zadań zleconych z zakresu administracji rządowej |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Głównemu Specjaliście Zespołu ds. Dochodów z Majątku Gminy, Zastępcy Naczelnika Działu Dochodów Gminy, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi Zastępuje : pracowników Zespołu ds. Dochodów z Majątku Gminy, Zastępowany jest przez : jw. |
Zakres wykonywanych zadań1. prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej z zakresu administracji rządowej
| |
| |
Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne : średnie pożądane : wyższe administracyjne lub ekonomiczne |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:
|
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
|