W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydata na stanowisko inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

 

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko inspektora

w Dziale Świadczeń Rodzinnych

Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Komisja rekrutacyjna w składzie:

 

Pani Ewa Dychus - zastępca naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych - Dział Świadczeń Rodzinnych - Przewodniczący Komisji

 

Pani Renata Łęgowska - główny specjalista w Dziale Świadczeń Rodzinnych - Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych - Członek Komisji

 

Pani Jolanta Fajdasz - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji

 

W wyniku przeprowadzone procedury naboru na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Joanna Krywulko.


 

Uzasadnienie wyboru:

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów spełniających wymogi formalne. Zgłosiło się 6 osób. Komisja zweryfikowała wszystkie oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki na stanowisko inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych - Pani Joanny Krywulko. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością z zakresu przygotowania merytorycznego, ogólną autoprezentacją i odpornością na stres.

 

Przewodnicząca Komisji

Ewa Dychus

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Inspektora

w Dziale Świadczeń Rodzinnych

Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 30 lipca 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Inspektora

w Dziale Świadczeń Rodzinnych

Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Magdalena Cozac

Wałbrzych

Jolanta Hamrozi

Wałbrzych

Joanna Krywulko

Wałbrzych

Helena Łuczak

Wałbrzych

Jolanta Majerska

Wałbrzych

Magdalena Pawlik

Wałbrzych

Marcin Popławski

Kamienna Góra

Sylwia Janaszak

Świebodzice

Małgorzata Włochal

Wałbrzych

Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 28 lipca 2008


 

OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Wałbrzycha ogłasza nabór kandydata

na stanowisko inspektora

w Dziale Świadczeń Rodzinnych

Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


1.Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe

2) minimum 3 letni staż pracy


2. Wymagania dodatkowe:

1) biegła obsługa komputera, w zakresie pakietów biurowych i "Płatnika"

2) odpowiedzialność i dokładność

3) samodzielność i inicjatywa

4) umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań

5) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

6) dobra organizacja pracy własnej

7) dyspozycyjność


3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

1) Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania zasiłków rodzinnych i dodatków do zasiłków rodzinnych oraz zaliczki alimentacyjnej

2) Obsługa programu "Płatnik"

3) Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania świadczeń opiekuńczych

4) Wykonywanie zadań z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych

5) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku znajduje się w opisie stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty.

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

  2. List motywacyjny,

  3. Świadectwa ukończenia szkoły,

  4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

  6. Referencje (mile widziane),

  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

  8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.



Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 25 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.



OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy: inspektor

Komórka organizacyjna: Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Dział Świadczeń Rodzinnych

Kod komórki: WEiSS.DŚR

Kategoria zaszeregowania: X -XVI


Cele istnienia stanowiska pracy

1/ Realizacja zleconych gminie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w tym:

a/ z zakresu przyznawania zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych

b/ z zakresu przyznawania świadczeń opiekuńczych

c/ z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczki alimentacyjnej

2/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu



Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Zastępcy Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

Zastępuje:innych pracowników WEiSS.DŚR, według dyspozycji Zastępcy Naczelnika

Zastępowany jest przez: innych pracowników WEiSS.DŚR, według dyspozycji Zastępcy Naczelnika



Zakres wykonywanych zadań

Do obowiązków należy:

1/ Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków

rodzinnych, w tym:

- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych

- ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych

- przygotowywanie decyzji przyznających lub zmieniających prawa do świadczeń rodzinnych

2/ Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat świadczeń rodzinnych

3/ Uwierzytelnianie kopii dokumentów przekazywanych przez wnioskodawców

4/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.

5/ Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów,

norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska.

6/ Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych

7/ Zachowanie tajemnicy służbowej

8/ Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami



Wymogi kwalifikacyjne



Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe

wskazane: -

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Co najmniej 3 letni staż pracy.

Wymagana wiedza specjalistyczna

1.Znajomość prawa samorządowego

2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących wykonywanych zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej.

Wymagane umiejętności i zdolności

1/ Umiejętność analizowania i wnioskowania

2/ Terminowość i poprawność wykonywanej pracy

3/ Umiejętność obsługi powierzonych urządzeń

4/ Umiejętność organizowania i wykonywania zadań

na własnym stanowisku

5/ Przestrzeganie dyscypliny pracy

Załączniki

Powiadom znajomego