Nabór kandydata na stanowisko inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych
Informacja o wynikach naboru na stanowisko inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Ewa Dychus - zastępca naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych - Dział Świadczeń Rodzinnych - Przewodniczący Komisji
Pani Renata Łęgowska - główny specjalista w Dziale Świadczeń Rodzinnych - Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych - Członek Komisji
Pani Jolanta Fajdasz - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzone procedury naboru na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Joanna Krywulko.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 9 kandydatów spełniających wymogi formalne. Zgłosiło się 6 osób. Komisja zweryfikowała wszystkie oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki na stanowisko inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych - Pani Joanny Krywulko. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością z zakresu przygotowania merytorycznego, ogólną autoprezentacją i odpornością na stres.
Przewodnicząca Komisji Ewa Dychus
INFORMACJA o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Termin: Dnia 30 lipca 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami. LISTA KANDYDATÓW w Dziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji Wałbrzych, dnia 28 lipca 2008
OGŁOSZENIE Prezydent Miasta Wałbrzycha ogłasza nabór kandydata na stanowisko inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu 1.Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe 2) minimum 3 letni staż pracy 2. Wymagania dodatkowe: 1) biegła obsługa komputera, w zakresie pakietów biurowych i "Płatnika" 2) odpowiedzialność i dokładność 3) samodzielność i inicjatywa 4) umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań 5) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność 6) dobra organizacja pracy własnej 7) dyspozycyjność 3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku 1) Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania zasiłków rodzinnych i dodatków do zasiłków rodzinnych oraz zaliczki alimentacyjnej 2) Obsługa programu "Płatnik" 3) Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania świadczeń opiekuńczych 4) Wykonywanie zadań z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych 5) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu. Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku znajduje się w opisie stanowiska pracy. Wymagane dokumenty.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 25 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych. Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony. Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
OPIS STANOWISKA PRACY |
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 58-300 Wałbrzych | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa stanowiska pracy: inspektor | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komórka organizacyjna: Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Dział Świadczeń Rodzinnych | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kod komórki: WEiSS.DŚR | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kategoria zaszeregowania: X -XVI |
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Cele istnienia stanowiska pracy | ||||||||||||||||||||||||||||||||
1/ Realizacja zleconych gminie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w tym: a/ z zakresu przyznawania zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych b/ z zakresu przyznawania świadczeń opiekuńczych c/ z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczki alimentacyjnej 2/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Podlega: Zastępcy Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych Zastępuje:innych pracowników WEiSS.DŚR, według dyspozycji Zastępcy Naczelnika Zastępowany jest przez: innych pracowników WEiSS.DŚR, według dyspozycji Zastępcy Naczelnika | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres wykonywanych zadań | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Do obowiązków należy: 1/ Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych, w tym: - przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych - ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych - przygotowywanie decyzji przyznających lub zmieniających prawa do świadczeń rodzinnych 2/ Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat świadczeń rodzinnych 3/ Uwierzytelnianie kopii dokumentów przekazywanych przez wnioskodawców 4/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu. 5/ Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska. 6/ Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych 7/ Zachowanie tajemnicy służbowej 8/ Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymogi kwalifikacyjne |
| |||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe wskazane: - | |||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagane uprawnienia |
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Doświadczenie zawodowe |
Co najmniej 3 letni staż pracy. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagana wiedza specjalistyczna |
1.Znajomość prawa samorządowego 2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących wykonywanych zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagane umiejętności i zdolności |
1/ Umiejętność analizowania i wnioskowania 2/ Terminowość i poprawność wykonywanej pracy 3/ Umiejętność obsługi powierzonych urządzeń 4/ Umiejętność organizowania i wykonywania zadań na własnym stanowisku 5/ Przestrzeganie dyscypliny pracy |