W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole Egzekucyjnym w Dziale Dochodów Gminy Wydziału Budżetu i Finansów

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Egzekucyjnym

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


    Komisja rekrutacyjna w składzie:

    Pani Katarzyna Mikulska - p.o. Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów - Przewodnicząca Komisji

    Pani Joanna Pawłowska - Rybak - Zastępca Naczelnika - Dział Dochodów Gminy - Członek Komisji

    Pani Jadwiga Korczyńska - Główny Specjalista w Zespole Egzekucyjnym - Członek Komisji

    Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji


    W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko praco został zatrudniony Pan Andrzej Nowak.

     

    Uzasadnienie wyboru:

     

    W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 6 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze uczestniczyły 3 osoby. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

     

    Pan Andrzej Nowak wykazał się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Pan Andrzej Nowak posiada również doświadczenie w pracy na stanowisko windykatora. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydata. Udzielał on odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazał się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.

     

    Ponadto Pan Andrzej Nowak uzyskał łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.

     

     

Przewodnicząca Komisji

Katarzyna Mikulska





INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Egzekucyjnym

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 13 sierpnia 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.






LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Zespole Egzekucyjnym

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Łukasz Mikołajczyk

Wałbrzych

Andrzej Nowak

Wałbrzych

Agnieszka Pankiewicz

Jedlina - Zdrój

Dorota Stankiewicz

Wałbrzych

Tomasz Szulakowski

Wałbrzych

Małgorzata Włochal

Wałbrzych


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 25 lipca 2008


Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Zespole Egzekucyjnym

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów


    1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub

  • wykształcenie wyższe


2. Wymagania dodatkowe:

- doświadczenie w windykacji należności,

  • doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

  • umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych,

  • obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  • fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  • umiejętności interpersonalne ,

  • samodzielność w myśleniu i działaniu,

  • obsługa programów komputerowych,

  • doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

     

    3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

Rejestrowanie tytułów wykonawczych, rozliczanie poborców, egzekwowanie zaległości podatkowych. Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

    1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

    2. List motywacyjny,

    3. Świadectwa ukończenia szkoły,

    4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

    5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

    6. Referencje (jeżeli posiada),

    7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).

    8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.


OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: podinspektor

Komórka organizacyjna: Zespół Egzekucyjny

Kod komórki: WBiF/DDG

Kategoria zaszeregowania: XIII


Cele istnienia stanowiska pracy

Rejestrowanie tytułów wykonawczych, rozliczanie poborców, egzekwowanie zaległości podatkowych.


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu Specjaliście Zespołu Egzekucyjnego, Zastępcy Naczelnika Działu Dochodów Gminy, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi

Zastępuje : pracowników Zespołu Egzekucyjnego

Zastępowany jest przez : jw.


Zakres wykonywanych zadań

  1. Rejestrowanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym tytułów wykonawczych oraz ich aktualizowanie

  2. Egzekwowanie zaległości podatkowych poprzez stosowanie środków egzekucyjnych

  3. Przydzielanie służby poborcom i jej rozliczanie (sprawdzanie pod względem rachunkowym tytułów wykonawczych, kwitariuszy, arkuszy przydziału)

  4. Prowadzenie postępowań w zakresie wyznaczenie organu do prowadzenia łącznej egzekucji

  5. Sporządzanie wniosków o zabezpieczenie należności podatkowych poprzez wpis hipoteki przymusowej, o dokonanie wpisu w rejestrze dłużników niewypłacalnych oraz o wyjawienie majątku dłużnika w celu realizacji dochodów gminy w celu prowadzenia egzekucji administracyjnej

  6. Kontrola pracy poborców w terenie


Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne : średnie

pożądane : wyższe prawnicze- administracja lub ekonomiczne

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:

  • kodeksu postępowania administracyjnego ,

  • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ,

  • ustawy o finansach publicznych,

  • ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

  • Ordynacji podatkowej,

  • ustawy o opłacie skarbowej,

    i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw


Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe


Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

  2. Doświadczenie z zakresu windykacji należności,

  3. Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,

  4. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  5. Fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  6. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania,

  7. Obsługa programów komputerowych w środowisku Windows i pakiet OpenOffice

Załączniki

Powiadom znajomego