Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy w Dziale Dochodów Gminy
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Agnieszka Sobkowska - Skarbnik Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji
Pani Joanna Pawłowska - Rybak - Zastępca Naczelnika - Dział Dochodów Gminy - Członek Komisji
Pani Anna Robińska - Główny Specjalista w Dziale Dochodów Gminy - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Patrycja Suława.
Uzasadnienie wyboru
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 10 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze brało udział 7 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Komisja proponuje zatrudnić na stanowisku Podinspektora w Zespole Dochodów z Majątku Gminy, Panią Patrycję Suława, która wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Ponadto Pani Patrycja Suława uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
Przewodnicząca Komisji
Agnieszka Sobkowska
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na dwa stanowiska Podinspektora
w Zespole Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 11 sierpnia 2008 roku o godzinie 8:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Zespole Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Anna Chrzan
Wałbrzych
Daria Gołębiewska
Wałbrzych
Łukasz Kozar
Świdnica
Helena Łuczak
Wałbrzych
Łukasz Mikołajczyk
Wałbrzych
Agnieszka Pankiewicz
Jedlina Zdrój
Marcin Pawlak
Wałbrzych
Marcin Piotrowski
Wałbrzych
Patrycja Suława
Wałbrzych
Tomasz Szulakowski
Wałbrzych
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 25 lipca 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy
w Dziale Dochodów Gminy
Wydziału Budżetu i Finansów
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub
-
wykształcenie wyższe
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w księgowości
-
doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
-
umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych,
-
obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
-
fachowość i profesjonalizm w działaniach,
-
umiejętności interpersonalne ,
-
samodzielność w myśleniu i działaniu,
-
obsługa programów komputerowych,
-
doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Wystawianie tytułów wykonawczych na niezapłacone mandaty Straży Miejskiej oraz prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w tym zakresie.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
Wymagane DOKUMENTY
1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
2. List motywacyjny,
3. Świadectwa ukończenia szkoły,
4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
6. Referencje (jeżeli posiada),
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).
8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa stanowiska pracy: podinspektor |
Komórka organizacyjna: Zespół ds. Dochodów z Majatku Gminy |
Kod komórki: WBiF/DDG |
Kategoria zaszeregowania: XIII |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Celem stanowiska jest wystawianie tytułów wykonawczych na niezapłacone mandaty Straży Miejskiej i grzywien w celu przymuszenia oraz prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w tym zakresie. |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Głównemu Specjaliście Zespołu ds. Dochodów z Majatku Gminy, Zastępcy Naczelnika Działu Dochodów Gminy, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi Zastępuje : pracowników Zespołu ds. Dochodów z Majątku Gminy, Zastępowany jest przez : jw. |
Zakres wykonywanych zadań1. prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej należności z tytułu mandatów karnych kredytowych oraz grzywien w celu przymuszenia, 2 bieżące uzgadnianie kart analitycznych należności z w/w tytułów z ewidencją syntetyczną, 3. uzgadnianie obrotów i sald kont z w/w należności na koniec każdego miesiąca, 4. egzekucja należności z tytułu mandatów karnych kredytowych oraz grzywien w celu przymuszenia poprzez wystawianie tytułów wykonawczych, 5. współpraca z Urzędami Skarbowymi i Komornikiem Gminy Wałbrzych w zakresie windykacji należności z tytułu grzywien w celu przymuszenia, 6. kierowanie wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, 7. sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym opłat komorniczych i kosztów egzekucyjnych, | |
| |
Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne : średnie pożądane : wyższe prawnicze- administracja lub ekonomiczne |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:
|
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
|