W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy w Dziale Dochodów Gminy

 


Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Agnieszka Sobkowska - Skarbnik Miasta Wałbrzycha - Przewodnicząca Komisji

Pani Joanna Pawłowska - Rybak - Zastępca Naczelnika - Dział Dochodów Gminy - Członek Komisji

Pani Anna Robińska - Główny Specjalista w Dziale Dochodów Gminy - Członek Komisji

Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji


W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy została zatrudniona Pani Patrycja Suława.

 

Uzasadnienie wyboru

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 10 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze brało udział 7 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Komisja proponuje zatrudnić na stanowisku Podinspektora w Zespole Dochodów z Majątku Gminy, Panią Patrycję Suława, która wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.

 

Ponadto Pani Patrycja Suława uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.

 

Przewodnicząca Komisji

Agnieszka Sobkowska

 


INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na dwa stanowiska Podinspektora

w Zespole Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 11 sierpnia 2008 roku o godzinie 8:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Zespole Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Anna Chrzan

Wałbrzych

Daria Gołębiewska

Wałbrzych

Łukasz Kozar

Świdnica

Helena Łuczak

Wałbrzych

Łukasz Mikołajczyk

Wałbrzych

Agnieszka Pankiewicz

Jedlina Zdrój

Marcin Pawlak

Wałbrzych

Marcin Piotrowski

Wałbrzych

Patrycja Suława

Wałbrzych

Tomasz Szulakowski

Wałbrzych


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 25 lipca 2008


 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Zespole ds. Dochodów z Majątku Gminy

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów


    1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub

  • wykształcenie wyższe


2. Wymagania dodatkowe:

- doświadczenie w księgowości

  • doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

  • umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych,

  • obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  • fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  • umiejętności interpersonalne ,

  • samodzielność w myśleniu i działaniu,

  • obsługa programów komputerowych,

  • doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

     

    3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

Wystawianie tytułów wykonawczych na niezapłacone mandaty Straży Miejskiej oraz prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w tym zakresie.

 

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

    1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

    2. List motywacyjny,

    3. Świadectwa ukończenia szkoły,

    4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

    5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

    6. Referencje (jeżeli posiada),

    7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).

    8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.


OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: podinspektor

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Dochodów z Majatku Gminy

Kod komórki: WBiF/DDG

Kategoria zaszeregowania: XIII


Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest wystawianie tytułów wykonawczych na niezapłacone mandaty Straży Miejskiej i grzywien w celu przymuszenia oraz prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w tym zakresie.


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu Specjaliście Zespołu ds. Dochodów z Majatku Gminy, Zastępcy Naczelnika Działu Dochodów Gminy, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi

Zastępuje : pracowników Zespołu ds. Dochodów z Majątku Gminy,

Zastępowany jest przez : jw.


Zakres wykonywanych zadań

1. prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej należności z tytułu mandatów karnych

kredytowych oraz grzywien w celu przymuszenia,

2 bieżące uzgadnianie kart analitycznych należności z w/w tytułów z ewidencją syntetyczną,

3. uzgadnianie obrotów i sald kont z w/w należności na koniec każdego miesiąca,

4. egzekucja należności z tytułu mandatów karnych kredytowych oraz grzywien w celu przymuszenia

poprzez wystawianie tytułów wykonawczych,

5. współpraca z Urzędami Skarbowymi i Komornikiem Gminy Wałbrzych w zakresie windykacji należności z tytułu grzywien w celu przymuszenia,

6. kierowanie wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych,

7. sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym opłat komorniczych i kosztów

egzekucyjnych,


Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne : średnie

pożądane : wyższe prawnicze- administracja lub ekonomiczne

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:

  • kodeksu postępowania administracyjnego ,

  • ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ,

  • ustawy o finansach publicznych,

  • ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

  • ustawy o rachunkowości,

  • ustawy o opłacie skarbowej,

    i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw


Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

  2. Doświadczenie z zakresu księgowości,

  3. Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,

  4. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  5. Fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  6. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania,

  7. Obsługa programów komputerowych w środowisku Windows i pakiet OpenOffice

     

Załączniki

Powiadom znajomego