Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Jolanta Lompart - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji
Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy nie została zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłał 1 kandydat spełniający wymogi formalne. Komisja zweryfikowała ofertę oraz przeprowadziła z kandydatem test i rozmowę kwalifikacyjną.
W wyniku przeprowadzonej procedury kandydat nie wykazał się wiedzą specjalistyczną wskazaną w ogłoszeniu o naborze.
Wobec powyższego Komisja odstępuje od rekomendacji zatrudnienia kandydata na stanowisku podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta.
Przewodnicząca Komisji
Jolanta Lompart
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 12 sierpnia 2008 roku o godzinie 11:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Na ww. stanowisko pracy aplikację złożył jeden kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Łukasz Kozar
Świdnica
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 25 lipca 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora
w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym
Wydziału Infrastruktury Miasta
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe (geodezyjne lub administracyjne),
-
minimum 2 lata stażu pracy,
-
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętnosć stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań,
-
dobra organizacja pracy własnej
-
dyspozycyjność,
-
biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych,
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-
odpowiedzialność i dokładność
-
samodzielność i inicjatywa
-
-
Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości,
-
Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,
-
Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu,
-
Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości przyległej w drodze bezprzetargowej z przeznaczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości,
-
Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
-
spraw roszczeniowych wynikających z art. 209 Ustawy o gospodarce nieruchomosciami
-
wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych,
-
Współparaca z innymi komórkami Urzędu.
Wymagane DOKUMENTY
1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
2. List motywacyjny,
3. Świadectwa ukończenia szkoły,
4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
6. Referencje (jeżeli posiada),
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).
8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
| ||
Nazwa stanowiska pracy |
Podinspektor/Inspektor w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym | |
---|---|---|
Komórka organizacyjna |
Wydział Infrastruktury Miasta | |
Kod komórki |
WIM.DOMK | |
Kategoria zaszeregowania |
X- XVI | |
| ||
Cele istnienia stanowiska pracy | ||
1/ Realizacja zadań własnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym: a/ przeprowadzanie wywiadów terenowych i opiniowanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości, b/prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości c/ regulowanie stanu prawnego nieruchomości wynikających z art. 209 a ustawy o gospodarce nieruchomościami, d/ zbycie nieruchomości niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania posiadanej już nieruchomości 2/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu | ||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | ||
Podlega |
Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta | |
Zastępuje |
Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Zastępowany jest |
Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika | |
Funkcje podstawowe | ||
Do obowiązków podinspektora należy: 1) Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości. 2) Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości 3) Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu. 4) Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości przyległej w drodze bezprzetargowej z przeznaczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości. 5) Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym: a) spraw roszczeniowych wynikających z art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami b) wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych. 6) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu. 7) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności. 8) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu. 9) Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 10) Zachowanie tajemnicy służbowej. 11) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami. | ||
Wymogi kwalifikacyjne | ||
Wymagane wykształcenie |
Wyższe geodezyjne lub administracyjne | |
Wymagane uprawnienia |
- | |
Doświadczenie zawodowe |
2 lata | |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań 2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych 3/ Umiejętność pracy w zespole 4/ Odpowiedzialność i dokładność 5/ Samodzielność i inicjatywa 6/ Dyspozycyjność 7/ Dobra organizacja pracy własnej |