W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


    Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Jolanta Lompart - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji

Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym - Członek Komisji

Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji


W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy nie została zatrudniona żadna osoba.

 

    Uzasadnienie:

 

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłał 1 kandydat spełniający wymogi formalne. Komisja zweryfikowała ofertę oraz przeprowadziła z kandydatem test i rozmowę kwalifikacyjną.


W wyniku przeprowadzonej procedury kandydat nie wykazał się wiedzą specjalistyczną wskazaną w ogłoszeniu o naborze.


Wobec powyższego Komisja odstępuje od rekomendacji zatrudnienia kandydata na stanowisku podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta.


Przewodnicząca Komisji

Jolanta Lompart

 


INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


 Termin:

Dnia 12 sierpnia 2008 roku o godzinie 11:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem.




LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


Na ww. stanowisko pracy aplikację złożył jeden kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Łukasz Kozar

Świdnica


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 25 lipca 2008



 



Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta


    1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (geodezyjne lub administracyjne),

  • minimum 2 lata stażu pracy,

  1. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętnosć stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań,

  • dobra organizacja pracy własnej

  • dyspozycyjność,

  • biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych,

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

  • odpowiedzialność i dokładność

  • samodzielność i inicjatywa

  •  

    3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości,

  2. Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,

  3. Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu,

  4. Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości przyległej w drodze bezprzetargowej z przeznaczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości,

  5. Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym

  • spraw roszczeniowych wynikających z art. 209 Ustawy o gospodarce nieruchomosciami

  • wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych,

  1. Współparaca z innymi komórkami Urzędu.


Wymagane DOKUMENTY

    1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

    2. List motywacyjny,

    3. Świadectwa ukończenia szkoły,

    4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

    5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

    6. Referencje (jeżeli posiada),

    7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).

    8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy

Podinspektor/Inspektor w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Komórka organizacyjna

Wydział Infrastruktury Miasta

Kod komórki

WIM.DOMK

Kategoria zaszeregowania

X- XVI


Cele istnienia stanowiska pracy

1/ Realizacja zadań własnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym:

a/ przeprowadzanie wywiadów terenowych i opiniowanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości,

b/prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości

c/ regulowanie stanu prawnego nieruchomości wynikających z art. 209 a ustawy o gospodarce nieruchomościami,

d/ zbycie nieruchomości niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania posiadanej już nieruchomości

2/ Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega

Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta

Zastępuje

Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika

Zastępowany jest

Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika

Funkcje podstawowe

Do obowiązków podinspektora należy:

1) Wykonywanie zadań z zakresu zatwierdzania projektów podziałów geodezyjnych nieruchomości.

2) Wykonywanie zadań z zakresu rozgraniczeń nieruchomości

3) Dokonywanie wywiadów terenowych nieruchomości przeznaczonych do obrotu.

4) Wykonywanie zadań z zakresu sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości przyległej w drodze bezprzetargowej z przeznaczeniem na polepszenie zagospodarowania posiadanej już nieruchomości.

5) Wykonywanie zadań z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości w tym:

a) spraw roszczeniowych wynikających z art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami

b) wnioskowanie o założenie ksiąg wieczystych.

6) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.

7) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności.

8) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i Działu.

9) Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

10) Zachowanie tajemnicy służbowej.

11) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Wymogi kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

Wyższe geodezyjne lub administracyjne

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

2 lata

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami

Wymagane umiejętności i zdolności

1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań

2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych

3/ Umiejętność pracy w zespole

4/ Odpowiedzialność i dokładność

5/ Samodzielność i inicjatywa

6/ Dyspozycyjność

7/ Dobra organizacja pracy własnej

Załączniki

Powiadom znajomego