W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na dwa stanowiska podinspektora w Zespole ds. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Dziale Dochodów Gminy

 

 

Informacja o wynikach naboru

na dwa stanowiska Podinspektorów

w Zespole Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Agnieszka Sobkowska - Skarbnik Miasta - Przewodnicząca Komisji

Pani Katarzyna Mikulska - p.o. Naczelnika Wydziału Wydziału Budżetu i Finansów - Członek Komisji

Pani Iwona Mielniczuk - Główny specjalista w Dziale Dochodów Gminy - Członek Komisji

Pani Jolanta Fajdasz - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji


W wyniku przeprowadzonej procedury na w/w stanowisko pracy zostały zatrudnione dwie osoby tj.: Pani Anna Boguś - Kubanek oraz Sylwia Janaszak.

 

Uzasadnienie wyboru:

 

 

W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 13 kandydatów spełniających wymogi formalne. Zgłosiło się 10 osób, 1 osoba wycofała swoją kandydaturę. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

 

Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi dwóch kandydatek na stanowisko Podinspektora w Dziale Dochodów Gminy, tj. Anny Boguś - Kubanek oraz Sylwii Janaszak. Udzielały one odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazały się rówież bardzo dużą umiejętnością z zakresu przygotowania merytorycznego, ogólną autoprezentacją i odpornością na stres.


Przewodnicząca Komisji

Agnieszka Sobkowska

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na dwa stanowiska Podinspektora

w Zespole Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 31 lipca 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na dwa stanowiska Podinspektora

w Zespole Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Agnieszka Boryczka

Wałbrzych

Anna Boguś - Kubanek

Świebodzice

Anna Chrzan

Wałbrzych

Sylwia Janaszak

Świebodzice

Łukasz Kozar

Świdnica

Sonia Karwacka

Wałbrzych

Helena Łuczak

Wałbrzych

Łukasz Mikołajczyk

Wałbrzych

Iwona Nowicka

Lubawka

Agnieszka Pankiewicz

Jedlina Zdrój

Agnieszka Przysucha

Wałbrzych

Tomasz Szulakowski

Wałbrzych

Mariola Zielińska

Wałbrzych

 

Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 25 lipca 2008


 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na dwa stanowiska podinspektora

w Zespole ds. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów


    1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie i min. 3-letni staż pracy lub

  • wykształcenie wyższe

     

2. Wymagania dodatkowe:

  • specjalistyczna wiedza z zakresu ogólnego prawa podatkowego,

  • umiejętność czytania danych z aktów notarialnych, wypisów z ewidencji gruntów oraz wypisów z ksiąg wieczystych,

  • doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

  • umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych,

  • obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  • fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  • umiejętności interpersonalne ,

  • samodzielność w myśleniu i działaniu,

  • obsługa programów komputerowych,

  • doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

     

    3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

Prowadzenie wymiaru podatków i opłat lokalnych oraz podatku rolnego i leśnego.

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

    1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

    2. List motywacyjny,

    3. Świadectwa ukończenia szkoły,

    4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

    5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

    6. Referencje (jeżeli posiada),

    7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zmianami.).

    8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 24 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.

Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.



OPIS STANOWISKA PRACY

Nazwa stanowiska pracy: podinspektor

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych

Kod komórki: WBiF/DDG

Kategoria zaszeregowania: XIII

Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest prowadzenie wymiaru podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego i leśnego

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu Specjaliście Zespołu ds. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych, Zastępcy Naczelnika Działu Dochodów Gminy, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi

Zastępuje : pracowników prowadzących wymiar

Zastępowany jest przez : jw.

Zakres wykonywanych zadań

1. prowadzenie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego,

  1. prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów i odpisów,

  2. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie : ustalenia lub określenia wysokości zobowiązania podatkowego, wznowienia postępowania, stwierdzenia nieważności decyzji, uchylenia lub zmiany decyzji ostatecznej w tym spraw przekazanych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze do ponownego rozpatrzenia,

  3. prowadzenie kontroli podatkowych,

  4. prowadzenie czynności sprawdzających zgodnie z Ordynacją podatkową,

  5. rozpatrywanie odwołań i zażaleń,

  6. przestrzeganie rozporządzenia w sprawie zasad rachunkowości i planu kont w zakresie ewidencji podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,

  7. terminowe i rzetelne podawanie danych do sprawozdań oraz wniosków,

  8. obsługa klientów w zakresie podatków i opłat lokalnych

     


Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne : średnie

pożądane : wyższe prawnicze- administracja lub ekonomiczne

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:

  • ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,

  • ustawy o podatku rolnym,

  • ustawy o podatku leśnym,

  • ustawy Ordynacja podatkowa,

  • ustawy o finansach publicznych,

  • ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

  • ustawy o rachunkowości,

  • ustawy o opłacie skarbowej

    i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

  2. Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,

  3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  4. Fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  5. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania,

  6. Obsługa programów komputerowych w środowisku Windows i pakiet OpenOffice

     

Załączniki

Powiadom znajomego