Nabór kandydata na stanowisko specjalisty w Zespole Eksploatacji w Dziale Gospodarki Lokalowej Wydziału Infrastruktury Miasta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Specjalisty
w Zespole Eksploatacji
w Dziale Gospodarki Lokalowej
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna w składzie:
Pani Wanda Jurkowska - Główny Specjalista w Zespole Eksploatacji w Dziale Gospodarki Lokalowej - Przewodnicząca Komisji
Pani Beata Sejdak- Inspektor w Dziale Gospodarki Lokalowej - Członek Komisji
Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłały 4 kandydatki spełniające wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatkami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Dorota Kalinowska wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji oraz odpornością na stres.
Ponadto Pani Dorota Kalinowska uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.
Przewodnicząca Komisji
Wanda Jurkowska
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko Specjalisty
w Zespole ds. Eksploatacji
w Dziale Gospodarki Lokalowej
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 17 lipca 2008 roku o godzinie 12:00 w sali nr 38 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, ul. Matejki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Specjalisty
w Dziale Gospodarki Lokalowej
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:
-
L.p.
Nazwisko i imię
Miejscowość
Dorota Kalinowska
Wałbrzych
Łuczak Helena
Wałbrzych
Iwona Nowicka
Lubawka
Beata Zubowska
Wałbrzych
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 15 czerwca 2008
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydata na stanowisko specjalisty
w Zespole Eksploatacji
w Dziale Gospodarki Lokalowej
Wydziału Infrastruktury Miasta
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: konieczne średnie,
-
minimum 5 lat stażu pracy,
-
Wymagania dodatkowe:
Biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych,
-
Wymagana wiedza specjalistyczna:
-
znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
-
uchwała w sprawie zasad i trybu umarzania wierzytelności jednostek organizacyjnych gminy z tytułu należności pieniężnych do których nie stosuje się przepisów ustawy - ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności oraz wskazania organów do tego uprawnionych,
-
znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o umorzenie zaległości czynszowych za lokale mieszkalne.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
Wymagane dokumenty.
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
-
List motywacyjny,
-
Świadectwa ukończenia szkoły,
-
Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
-
Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
-
Referencje (jeżeli posiada),
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
-
Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 14 lipca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH
Nazwa stanowiska pracy : Specjalista | |
Komórka organizacyjna : |
Zespół ds. Eksploatacji |
Kod komórki : |
WIM.DGL/ZE |
Kategoria zaszeregowania : |
|
Cele istnienia stanowiska pracy |
Celem stanowiska pracy jest zapewnienie pełnej kontroli w zakresie rozpatrywania spraw związanych z zaległościami czynszowymi w lokalach mieszkalnych. |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega : Zastępcy Naczelnika Zastępuje : wyznaczonego współpracownika z Zespołu ds Eksploatacji. Zastępowany jest : wyznaczonego współpracownika z Zespołu ds Eksploatacji. |
FUNKCJE PODSTAWOWE |
1.Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków o umorzenie zaległości czynszowych za lokale mieszkalne. 2.Rozpatrywanie wniosków dotyczących zawarcia ponownego porozumienia na spłatę zadłużenia w ratach lub spłatę należności głównej w ratach. 4.Przygotowanie dokumentacji dot. umorzenia należności po zgonach najemców lokali mieszkalnych. 5.Prowadzenie rejestrów rozpatrzonych spraw w zakresie umorzenia lub odmowy lub odmowy umorzeń zaległości czynszowych oraz w zakresie ponownego zawarcia porozumienia. 6.Udzielenie ustnych i pisemnych informacji o sposobie rozpatrzenia i załatwienia wniosku. 7. Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń dotyczących umorzeń zaległości czynszowych. 8. Prowadzenie sprawozdawczości. 9.Przyjmowanie i rejestrowanie od zarządcy zgłoszeń o prowadzonych postępowaniach dot. zapłaty należności. 10.Terminowe załatwianie skarg, interwencji, wniosków, interpelacji. 11. Umiejętność organizacji pracy własnej na stanowisku. 12. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. |
Wymogi kwalifikacyjne | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne : średnie pożądane : wyższe |
Wymagane uprawnienia : |
- |
Doświadczenie zawodowe - staż |
3 lata pracy |
Wymagana wiedza specjalistyczna : |
1/ Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego - bardzo dobra 2/ Uchwała w sprawie zasad i trybu umarzania wierzytelności jednostek organizacyjnych gminy z tytułu należności pieniężnych do których nie stosuje przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności oraz wskazania organów do tego uprawnionych. 3/ Podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego. |
Wymagane umiejętności i zdolności : |
1. Komunikatywność, 2.Umiejętność pracy w zespole, 3.Umiejętność pisemnego wypowiadania się, 4.biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych. |