W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Zastępcy Naczelnika w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnymw Wydziale Infrastruktury Miasta

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Zastępcy Naczelnika

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



  1. Komisja rekrutacyjna w składzie:

                  Pan Mirosław Bartolik - Zastępca Prezydenta Miasta Wałbrzycha - Przewodniczący Komisji

Pani Jolanta Lompart - Naczelnik Wydziału Infrastruktury Miasta - Członek Komisji

Pani Magdalena Kocur - Sekretarz Miasta - Członek Komisji

Pani Maria Karkosz - Kierownik Biura Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji



    Uzasadnienie wyboru:



W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 2 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test  i rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowo każdy z kandydatów zaprezentował własną koncepcjęfunkcjonowania Działu Obrotu Mieniem Komunalnym. Pani Krystyna Kot wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze, kandydatka posiada rówież doświadczenie w pracy w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym. Komisja bardzo wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji. Dodatkowo Komisja bardzo wysoko oceniła przedstawioną przez kandydatkę prezentację koncepcji funkcjonowania Działu Obrotu Mieniem Komunalnym.

Ponadto Pani Krystyna Kot uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej, testu oraz prezentacji koncepcji funkcjonowania Działu Obrotu Mieniem Komunalnym.



Przewodniczący Komisji


Mirosław Bartolik




UWAGA - ZMIANA TERMINU

testu, rozmowy kwalifikacyjnej

i prezentacji multimedialnej

na stanowisko

Zastępcy Naczelnika

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 1 lipca 2008 roku o godzinie 9:00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Zastępcy Naczelnika

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu: 

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Krystyna Kot

Wałbrzych

Piotr Lahutta

Wałbrzych


Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 19 czerwca 2008

 

OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

Zastępcy Naczelnika

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

w Wydziale Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


1.  Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) nieposzlakowana opinia,

c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

d)wykształcenie wyższe (preferowane: administracyjne lub zarządzanie i marketing)

e) co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych.

 

2.  Wymagania dodatkowe:

  1. kompleksowa wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa na zajmowanym stanowisku, a w szczególności ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami)

  2. znajomość wewnętrznych aktów normatywnych;

  1. umiejętność kierowania pracą zespołu;

  2. umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Open Office.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy.

  2. List motywacyjny.

  3. Świadectwo ukończenia szkoły.

  4. Potwierdzenie ukończonych kursów, szkoleń.

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru).

  6. Referencje mile widziane.

  7. Koncepcja funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej - wydruk.

  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

  9. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 16 czerwca 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Od kandydatów zaproszonych na rozmowę wymagana będzie prezentacja koncepcji funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

 

OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH


Nazwa stanowiska pracy: Zastępca Naczelnika

Komórka organizacyjna: Wydział Infrastruktury Miasta - Dział Obrotu Mieniem Komunalnym

Kod komórki: WIM.DOMK

Kategoria zaszeregowania: XIII-XVIII


Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest prowadzenie nadzoru, organizacja, koordynacja i kontrola nad wykonaniem prac przez podległych pracowników w celu zabezpieczenia wykonania wszystkich zadań należących do kompetencji działu


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Naczelnikowi Wydziału Infrastruktury Miasta

Zastępuje: Głównego specjalistę

Zastępowany jest przez : Głównego specjalistę


FUNKCJE PODSTAWOWE

Do zadań Zastępcy Naczelnika należy kierowanie Działem Obrotu Mieniem Komunalnym a w szczególności:

  1. kierowanie działalnością działu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi prezydenta,

  2. zapewnienie należytej organizacji pracy oraz nadzoru realizacji zadań w dziale,

  3. kierując się zasadami racjonalnej organizacji pracy określa:

a) organizację wewnętrzną działu, w uzgodnieniu z naczelnikiem wydziału,

b) zadania oraz wynikające z nich zakresy czynności, uprawnienia i odpowiedzialność pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy,

c) zasady kontroli wewnętrznej,

d) zasady oznakowania akt, symbole stanowisk pracy

  1. współdziałanie w realizacji zadań poprzez podejmowanie wspólnych działań o charakterze badawczym, analitycznym, kontrolnym oraz wzajemnej wymiany informacji,

  2. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji skarg i wniosków oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem w dziale,

  3. nadzór i kontrola w zakresie prowadzenia zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami, a w szczególności:


a) realizacją uchwał w sprawach majątkowych gminy w zakresie nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości gruntowych, sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, zamiana, darowizna, pierwokupy lub nieskorzystanie z przysługującego prawa pierwokupu, wykupu, regulowanie stanu prawnego nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu kościelnych osób prawnych i innych związków wyznaniowych,

b) regulowaniem stanu prawnego nieruchomości użytkowanych przez Polski Związek Działkowców,

c) prowadzeniem spraw związanych z umowami najmu gruntów z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej-gospodarczej, w tym:

- negocjowanie stawek czynszowych,

- przeprowadzanie przetargów na najem gruntów,

-sporządzanie projektów umów najmu gruntów,


d) prowadzeniem spraw związanych z umowami dzierżawnymi gruntów z przeznaczeniem na cele upraw rolnych, ogrodniczych itp. w tym sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy oraz opracowywanie projektów umów dzierżawy lub ich rozwiązanie,

e) prowadzeniem spraw związanych ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczystego nieruchomości w drodze bezprzetargowej na rzecz najemcy lub dzierżawcy lokali mieszkalnych, domów jednorodzinnych, lokali użytkowych, garaży, budynków użytkowych itp.

f) organizowaniem i obsługą sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu,

g) realizacją przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności,

h) przekazywaniem nieruchomości w trwały zarząd lub użytkowanie,

i) wygaszaniem prawa trwałego zarządu,

j) wydawaniem zezwoleń na czasowe zjecie nieruchomości stanowiących gminny zasób,

k) realizacją spraw z zakresu aktualizacji opłat rocznych,

l) wnioskowaniem o zakładanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości,

m) prowadzeniem spraw związanych z komunalizacja nieruchomości,

n) opracowywaniem projektów decyzji w sprawie zatwierdzenia projektów podziału nieruchomości,

o) prowadzeniem spraw związanych z postępowaniem administracyjnym w zakresie rozgraniczania nieruchomości,

p) prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,

q) przygotowywaniem przy udziale wydziałów merytorycznych projektów uchwał dotyczących nadania i zmiany nazwy ulic,

r) nadzorem w zakresie prowadzenia związanych z wystawianiem faktur Vat dotyczących sprzedaży towarów i usług oraz wystawianie faktur korygujących,

s) prowadzeniem ewidencji wystawionych faktur Vat w rejestrze sprzedaży towarów i usług oraz ich bieżące przekazywanie do Wydziału Budżetu i Finansów,

t) ścisłą współpracą z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie przypisów opłat rocznych z tytułu sprzedaży nieruchomości, aktualizacji czynszu dzierżawnego, najmu, trwałego zarządu i użytkowania,

u) nadzorem nad prowadzeniem rejestru ewidencji mienia komunalnego z uwzględnieniem danych katastralnych nieruchomości, danych osobowych właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości, wartości szacunkowej nieruchomości oraz wartości opłat uiszczanych na rzecz budżetu miasta.





Wymogi kwalifikacyjne


Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe

preferowane: wyższe administracyjne lub zarządzanie i marketing

wskazane: ukończone szkolenia, kursy z zakresu gospodarowania nieruchomościami, oraz z zakresu stosowania przepisów o gospodarce nieruchomościami.

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990roku o pracownikach samorządowych.

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość prawa samorządowego, bardzo dobra znajomość przepisów i zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami

Wymagane umiejętności i zdolności

1.Zdolności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

2.Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy.

Załączniki

Powiadom znajomego