Nabór kandydata na stanowisko Zastępcy naczelnika w Dziale Inwestycji Miejskich Wydziału Rozwoju Miasta
Informacja
dotycząca naboru kandydatów na stanowisko
Zastępcy Naczelnika
w Dziale Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Informujemy, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego nie wpłynęła żadna oferta.
Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 5 czerwca 2008
OGŁOSZENIE
Prezydent Miasta Wałbrzycha ogłasza nabór kandydata na
stanowisko Zastępcy naczelnika
w Dziale Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
nieposzlakowana opinia,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
-
wykształcenie wyższe techniczne, prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
-
co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych.
-
Wymagania dodatkowe:
-
kompleksowa wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa na zajmowanym stanowisku, a w szczególności ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych;
-
znajomość wewnętrznych aktów normatywnych;
-
kompleksowa wiedza w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania inwestycji,
-
wiedza w zakresie możliwości dofinansowania zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych
-
umiejętność kierowania pracą zespołu ludzi;
-
umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Zadania związane z nadzorem nad zadaniami inwestycyjnymi gminy.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku znajduje się w opisie stanowiska pracy.
Wymagane dokumenty.
-
Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,
-
List motywacyjny,
-
Świadectwa ukończenia szkoły,
-
Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,
-
Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),
-
Referencje (mile widziane),
-
Koncepcja funkcjonowania działu w formie prezentacji multimedialnej - wydruk.
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
-
Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do 4 czerwca 2008 r na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1.
Od kandydatów zaproszonych na rozmowę wymagana będzie prezentacja koncepcji funkcjonowania działu w formie prezentacji multimedialnej.
|
| |
OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH |
| |
Nazwa stanowiska pracy: Zastępca Naczelnika | ||
Komórka organizacyjna: Wydział Rozwoju Miasta - Dział Inwestycji Miejskich | ||
Kod komórki: WRM.DIM | ||
Kategoria zaszeregowania: XIII-XVIII | ||
|
| |
Cele istnienia stanowiska pracy | ||
Celem stanowiska jest prowadzenie nadzoru, organizacja, koordynacja i kontrola nad wykonaniem prac przez podległych pracowników w celu zabezpieczenia wykonania wszystkich zadań należących do kompetencji działu | ||
|
| |
Miejsce w strukturze organizacyjnej | ||
Podlega: Naczelnikowi Wydziału Rozwoju Miasta Zastępuje: Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta Zastępowany jest przez : Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta | ||
|
| |
FUNKCJE PODSTAWOWE | ||
Do zadań Zastępcy Naczelnika należy kierowanie Działem Inwestycji Miejskich, a w szczególności:
a) organizację wewnętrzną działu, w uzgodnieniu z naczelnikiem wydziału, b) zadania oraz wynikające z nich zakresy czynności, uprawnienia i odpowiedzialność pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy, c) zasady kontroli wewnętrznej, d) zasady oznakowania akt, symbole stanowisk pracy,
1) budżetowanie:
2) obsługa finansowa inwestycji:
3) realizacja umów o dofinansowanie inwestycji:
4) przygotowanie dokumentacji pod przyszłe inwestycje:
w zakresie prowadzenia ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych,
oraz merytorycznym (zadania realizowane bez udziału inwestora zastępczego),
przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,
przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,
przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,
5) współpraca przy ustalaniu kierunków i skali rozwoju miasta. 6) współpraca przy przygotowaniu ramowych założeń inwestycyjnych. 7) opiniowanie wytycznych do przeprowadzanych przetargów na zadania inwestycyjne oraz dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez miejskie jednostki organizacyjne. stałe monitorowanie miejskich procesów inwestycyjnych, 8) prowadzenie ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych i rozliczania zadań we współpracy z Wydziałem Budżetu i Finansów, 9) sporządzanie sprawozdań inwestycyjnych, rozliczanie dotacji, 10) rozliczanie zadań realizowanych bezpośrednio przez wydział i prowadzenie kart obiektów zadań inwestycyjnych, 11) przygotowanie protokołów przekazania-przejęcia środków trwałych i prowadzenie ich rejestrów, współpracę z inwestorami zastępczymi i inżynierami kontraktów przy realizacji zadań inwestycyjnych,
a) inwestycyjnym, b) remontowym, których wartość przekracza 100.000 zł. (nie dotyczy zadań prowadzonych przez Zarząd Dróg i Komunikacji i MZB sp. z o.o.), 21) organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych w trybie "inicjatyw lokalnych". | ||
Wymogi kwalifikacyjne |
| |
| ||
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe techniczne, prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, wskazane: ukończone szkolenia, kursy z zakresu prawa budowlanego, przygotowania i realizacji inwestycji oraz z zakresu prawa zamówień publicznych. | |
Wymagane uprawnienia |
- | |
Doświadczenie zawodowe |
Co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust.4 pkt 1 Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych. | |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość prawa samorządowego, bardzo dobra znajomość prawa budowlanego | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1. Zdolności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. 2. Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy. | |
|
| |