W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydata na stanowisko Zastępcy naczelnika w Dziale Inwestycji Miejskich Wydziału Rozwoju Miasta

 

Informacja
dotycząca naboru kandydatów na stanowisko

Zastępcy Naczelnika
w Dziale Inwestycji Miejskich

Wydziału Rozwoju Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

Informujemy, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego nie wpłynęła żadna oferta.



 Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 5 czerwca 2008

 

 

OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Wałbrzycha ogłasza nabór kandydata na

stanowisko Zastępcy naczelnika

w Dziale Inwestycji Miejskich

Wydziału Rozwoju Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


  1. Wymagania niezbędne:


  1. obywatelstwo polskie,

  2. nieposzlakowana opinia,

  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

  4. wykształcenie wyższe techniczne, prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,

  5. co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych.


  1. Wymagania dodatkowe:


  1. kompleksowa wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa na zajmowanym stanowisku, a w szczególności ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych;

  2. znajomość wewnętrznych aktów normatywnych;

  3. kompleksowa wiedza w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania inwestycji,

  4. wiedza w zakresie możliwości dofinansowania zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych

  1. umiejętność kierowania pracą zespołu ludzi;

  2. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.


  1. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

Zadania związane z nadzorem nad zadaniami inwestycyjnymi gminy.


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku znajduje się w opisie stanowiska pracy.


Wymagane dokumenty.

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy,

  2. List motywacyjny,

  3. Świadectwa ukończenia szkoły,

  4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń,

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru),

  6. Referencje (mile widziane),

  7. Koncepcja funkcjonowania działu w formie prezentacji multimedialnej - wydruk.

  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 ze zm.).

  9. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do 4 czerwca 2008 r na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1.


Od kandydatów zaproszonych na rozmowę wymagana będzie prezentacja koncepcji funkcjonowania działu w formie prezentacji multimedialnej.



OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH


Nazwa stanowiska pracy: Zastępca Naczelnika

Komórka organizacyjna: Wydział Rozwoju Miasta - Dział Inwestycji Miejskich

Kod komórki: WRM.DIM

Kategoria zaszeregowania: XIII-XVIII



Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest prowadzenie nadzoru, organizacja, koordynacja i kontrola nad wykonaniem prac przez podległych pracowników w celu zabezpieczenia wykonania wszystkich zadań należących do kompetencji działu



Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Naczelnikowi Wydziału Rozwoju Miasta

Zastępuje: Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta

Zastępowany jest przez : Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta



FUNKCJE PODSTAWOWE

Do zadań Zastępcy Naczelnika należy kierowanie Działem Inwestycji Miejskich, a w szczególności:

  1. kierowanie działalnością działu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi prezydenta,

  2. zapewnienie należytej organizacji pracy oraz nadzoru realizacji zadań w dziale,

  3. kierując się zasadami racjonalnej organizacji pracy określa:

a) organizację wewnętrzną działu, w uzgodnieniu z naczelnikiem wydziału,

b) zadania oraz wynikające z nich zakresy czynności, uprawnienia i odpowiedzialność pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy,

c) zasady kontroli wewnętrznej,

d) zasady oznakowania akt, symbole stanowisk pracy,

  1. współdziałanie w realizacji zadań poprzez podejmowanie wspólnych działań o charakterze badawczym, analitycznym, kontrolnym oraz wzajemnej wymiany informacji,

  2. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji skarg i wniosków oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem w dziale,

  3. nadzór i kontrola w zakresie prowadzenia zadań z zakresu inwestycji miejskich:

1) budżetowanie:

      1. ewidencjonowanie wniosków zadań inwestycyjnych zgłaszanych przez wydziały i jednostki organizacyjne Urzędu do WPI i załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

      2. weryfikację wniosków zadań inwestycyjnych zgłaszanych przez inne jednostki organizacyjne gminy i wydziały Urzędu,

      3. przygotowywanie WPI i załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

      4. stały monitoring realizacji WPI i załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

      5. przygotowywanie miesięcznych sprawozdań z realizacji załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

      6. przygotowywanie wniosków o dokonanie zmian w załączniku inwestycyjnym uchwały budżetowej,

      7. przygotowywanie półrocznych sprawozdań z realizacji WPI,

      8. przygotowywanie projektów uchwał o dokonanie zmian w WPI,

      9. bieżąca kontrola wydatków dokonywanych na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych w odniesieniu do załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

      10. przygotowywanie sprawozdań do GUS.

2) obsługa finansowa inwestycji:

  1. bieżąca kontrola wydatków dokonywanych na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych w odniesieniu do załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

  2. przygotowywanie opisu faktur,

  3. prowadzenie rejestru faktur,

  4. prowadzenie rejestru umów,

  5. prowadzenie rejestru zamówień,

  6. współpraca przy tworzeniu oraz dokonywaniu zmian w załączniku inwestycyjnym uchwały budżetowej i WPI,

  7. przygotowywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych,

  8. współpraca przy inwentaryzacji inwestycji niezakończonych.

3) realizacja umów o dofinansowanie inwestycji:

  1. współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansującymi w zakresie otrzymanych dofinansowań bądź kredytów inwestycyjnych ze środków krajowych i zagranicznych,

  2. współpraca przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie,

  3. przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań publicznych na wybór banków udzielających kredytów,

  4. bieżąca kontrola nad wydatkami dokonywanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla których zostało przyznane dofinansowanie zewnętrzne lub dla których udzielony został kredyt,

  5. przygotowywanie niezbędnych dokumentów wynikających z umów o dofinansowanie i umów kredytowych,

  6. przygotowywanie sprawozdań z realizacji dofinansowań i wykorzystania kredytów,

  7. nadzór nad promocją projektów.

4) przygotowanie dokumentacji pod przyszłe inwestycje:

  1. przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań publicznych na wybór projektantów,

  2. udział w pracach komisji przetargowych,

  3. przygotowywanie umów do podpisu oraz udział przy podpisaniu umów z projektantami,

  4. nadzór nad realizacją umów z projektantami,

  5. organizowanie i branie udziału w spotkaniach z projektantami na etapie przygotowania

  6. bieżąca kontrola nad pracami projektantów,

  7. bieżąca kontrola wydatków związanych z realizacją umów z projektantami oraz współpraca

w zakresie prowadzenia ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych,

  1. sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym

oraz merytorycznym (zadania realizowane bez udziału inwestora zastępczego),

  1. współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych w zakresie

przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,

  1. przygotowywanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych w zakresie

przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,

  1. współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań z realizacji inwestycji w zakresie

przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,

  1. udział w komisjach odbiorowych robót budowlanych na etapie realizacji inwestycji.

5) współpraca przy ustalaniu kierunków i skali rozwoju miasta.

6) współpraca przy przygotowaniu ramowych założeń inwestycyjnych.

7) opiniowanie wytycznych do przeprowadzanych przetargów na zadania inwestycyjne oraz dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez miejskie jednostki organizacyjne.

stałe monitorowanie miejskich procesów inwestycyjnych,

8) prowadzenie ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych i rozliczania zadań we

współpracy z Wydziałem Budżetu i Finansów,

9) sporządzanie sprawozdań inwestycyjnych, rozliczanie dotacji,

10) rozliczanie zadań realizowanych bezpośrednio przez wydział i prowadzenie kart obiektów

zadań inwestycyjnych,

11) przygotowanie protokołów przekazania-przejęcia środków trwałych i prowadzenie ich rejestrów,

współpracę z inwestorami zastępczymi i inżynierami kontraktów przy realizacji zadań inwestycyjnych,

  1. przygotowywanie harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych,

  2. udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji,

  3. reprezentowanie zamawiającego w stosunku do instytucji rządowych, Komisji Europejskiej, wykonawców, inwestorów zastępczych, inżynierów kontraktów w ramach realizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez wydział,

  4. nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi,

  5. sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych pod względem merytorycznym,

  6. przygotowywanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych,

  7. przygotowywanie dokumentów do rozliczeń inwestycji,

  8. organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową, przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, o charakterze:

a) inwestycyjnym,

b) remontowym, których wartość przekracza 100.000 zł. (nie dotyczy zadań prowadzonych przez Zarząd Dróg i Komunikacji i MZB sp. z o.o.),

21) organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych w trybie "inicjatyw lokalnych".




Wymogi kwalifikacyjne



Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe techniczne, prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,

wskazane: ukończone szkolenia, kursy z zakresu prawa budowlanego, przygotowania i realizacji inwestycji oraz z zakresu prawa zamówień publicznych.

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

Co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust.4 pkt 1 Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych.

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość prawa samorządowego, bardzo dobra znajomość prawa budowlanego

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Zdolności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

2. Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy.

 


kwestionariusz osobowy

Powiadom znajomego