W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Zastępcy Naczelnika w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym w Wydziale Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

Informacja dotycząca naboru

na stanowisko Zastępcy Naczelnika

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu




Informujemy, iż kandydatka, która założyła swoją aplikację na w/w stanowisko zrezygnowała z udziału w naborze.


 Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 29 maja 2008


 

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Zastępcy Naczelnika

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

Informujemy, że na ww. stanowisko pracy ofertę złożyła jedna kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

Krystyna Kot

Wałbrzych



 Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 23 maja 2008

 

OGŁOSZENIE

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

Zastępcy Naczelnika

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

w Wydziale Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

1.  Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. nieposzlakowana opinia,

  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

  4. wykształcenie wyższe (preferowane: administracyjne lub zarządzanie i marketing)

  5. co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych.

2.  Wymagania dodatkowe:

  1. kompleksowa wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa na zajmowanym stanowisku, a w szczególności ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zmianami)

  2. znajomość wewnętrznych aktów normatywnych;

  1. umiejętność kierowania pracą zespołu;

  2. umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Open Office.

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy.

  2. List motywacyjny.

  3. Świadectwo ukończenia szkoły.

  4. Potwierdzenie ukończonych kursów, szkoleń.

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru).

  6. Referencje mile widziane.

  7. Koncepcja funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej - wydruk.

  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).

  9. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 19 maja 2008 na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


Od kandydatów zaproszonych na rozmowę wymagana będzie prezentacja koncepcji funkcjonowania komórki w formie prezentacji multimedialnej


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata. Kandydat zostanie zatrudniony na okres próbny do 3 miesięcy, a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH


Nazwa stanowiska pracy: Zastępca Naczelnika

Komórka organizacyjna: Wydział Infrastruktury Miasta - Dział Obrotu Mieniem Komunalnym

Kod komórki: WIM.DOMK

Kategoria zaszeregowania: XIII-XVIII


Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest prowadzenie nadzoru, organizacja, koordynacja i kontrola nad wykonaniem prac przez podległych pracowników w celu zabezpieczenia wykonania wszystkich zadań należących do kompetencji działu


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Naczelnikowi Wydziału Infrastruktury Miasta

Zastępuje: Głównego specjalistę

Zastępowany jest przez : Głównego specjalistę


FUNKCJE PODSTAWOWE

Do zadań Zastępcy Naczelnika należy kierowanie Działem Obrotu Mieniem Komunalnym a w szczególności:

  1. kierowanie działalnością działu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi prezydenta,

  2. zapewnienie należytej organizacji pracy oraz nadzoru realizacji zadań w dziale,

  3. kierując się zasadami racjonalnej organizacji pracy określa:

a) organizację wewnętrzną działu, w uzgodnieniu z naczelnikiem wydziału,

b) zadania oraz wynikające z nich zakresy czynności, uprawnienia i odpowiedzialność pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy,

c) zasady kontroli wewnętrznej,

d) zasady oznakowania akt, symbole stanowisk pracy

  1. współdziałanie w realizacji zadań poprzez podejmowanie wspólnych działań o charakterze badawczym, analitycznym, kontrolnym oraz wzajemnej wymiany informacji,

  2. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji skarg i wniosków oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem w dziale,

  3. nadzór i kontrola w zakresie prowadzenia zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami, a w szczególności:


  1. realizacją uchwał w sprawach majątkowych gminy w zakresie nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości gruntowych, sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, zamiana, darowizna, pierwokupy lub nieskorzystanie z przysługującego prawa pierwokupu, wykupu, regulowanie stanu prawnego nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu kościelnych osób prawnych i innych związków wyznaniowych,

  2. regulowaniem stanu prawnego nieruchomości użytkowanych przez Polski Związek Działkowców,

  3. prowadzeniem spraw związanych z umowami najmu gruntów z przeznaczeniem na prowadzenie działalności handlowej-gospodarczej, w tym:

- negocjowanie stawek czynszowych,

- przeprowadzanie przetargów na najem gruntów,

  • sporządzanie projektów umów najmu gruntów,


  1. prowadzeniem spraw związanych z umowami dzierżawnymi gruntów z przeznaczeniem na cele upraw rolnych, ogrodniczych itp. w tym sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy oraz opracowywanie projektów umów dzierżawy lub ich rozwiązanie,

  2. prowadzeniem spraw związanych ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczystego nieruchomości w drodze bezprzetargowej na rzecz najemcy lub dzierżawcy lokali mieszkalnych, domów jednorodzinnych, lokali użytkowych, garaży, budynków użytkowych itp.

  3. organizowaniem i obsługą sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu,

  4. realizacją przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności,

  5. przekazywaniem nieruchomości w trwały zarząd lub użytkowanie,

  6. wygaszaniem prawa trwałego zarządu,

  7. wydawaniem zezwoleń na czasowe zjecie nieruchomości stanowiących gminny zasób,

  8. realizacją spraw z zakresu aktualizacji opłat rocznych,

  9. wnioskowaniem o zakładanie ksiąg wieczystych dla nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości,

  10. prowadzeniem spraw związanych z komunalizacja nieruchomości,

  11. opracowywaniem projektów decyzji w sprawie zatwierdzenia projektów podziału nieruchomości,

  12. prowadzeniem spraw związanych z postępowaniem administracyjnym w zakresie rozgraniczania nieruchomości,

  13. prowadzenie operatów nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej nieruchomości,

  14. przygotowywaniem przy udziale wydziałów merytorycznych projektów uchwał dotyczących nadania i zmiany nazwy ulic,

  15. nadzorem w zakresie prowadzenia związanych z wystawianiem faktur Vat dotyczących sprzedaży towarów i usług oraz wystawianie faktur korygujących,

  16. prowadzeniem ewidencji wystawionych faktur Vat w rejestrze sprzedaży towarów i usług oraz ich bieżące przekazywanie do Wydziału Budżetu i Finansów,

  17. ścisłą współpracą z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie przypisów opłat rocznych z tytułu sprzedaży nieruchomości, aktualizacji czynszu dzierżawnego, najmu, trwałego zarządu i użytkowania,

  18. nadzorem nad prowadzeniem rejestru ewidencji mienia komunalnego z uwzględnieniem danych katastralnych nieruchomości, danych osobowych właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości, wartości szacunkowej nieruchomości oraz wartości opłat uiszczanych na rzecz budżetu miasta.




Wymogi kwalifikacyjne


Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe

preferowane: wyższe administracyjne lub zarządzanie i marketing

wskazane: ukończone szkolenia, kursy z zakresu gospodarowania nieruchomościami, oraz z zakresu stosowania przepisów o gospodarce nieruchomościami.

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

co najmniej 4 letni staż pracy, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych w jednostkach określonych w w art. 3 ust. 4 pkt 1. Ustawy z dnia 22 marca 1990roku o pracownikach samorządowych.

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość prawa samorządowego, bardzo dobra znajomość przepisów i zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami

Wymagane umiejętności i zdolności

1.Zdolności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

2.Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy.

Załączniki

Powiadom znajomego