W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



     

    Komisja rekrutacyjna w składzie:

Pani Jolanta Lompart - Naczelnik w Wydziale Infrastruktury Miasta - Przewodnicząca Komisji

Pani Krystyna Kot - p.o. Zastępcy Naczelnika - Dział Obrotu Mieniem Komunalnym - Członek Komisji

Pani Małgorzata Rybińska - Inspektor w Biurze Spraw Pracowniczych - Sekretarz Komisji


     

W wyniku przeprowadzonej procedury naboru na w/w stanowisko pracy zostanie zatrudniona Pani Wioletta Mierzejewska.


    Uzasadnienie wyboru:

    W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 3 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test rozmowę kwalifikacyjną.

    Pani Wioletta Mierzejewska wykazała się wiedzą specjalistyczną wymaganą w ogłoszeniu o naborze. Posiada także doświadczenie w zakresie najmu i dzierżawy nieruchomości gminnych. Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, rozwijając wypowiedź o przykłady odnoszące się do własnego doświadczenia. Wykazała się również bardzo dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.

    Ponadto Pani Wioletta Mierzejewska uzyskała łącznie największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i testu.

    Przewodnicząca Komisji

    Jolanta Lompart

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 Termin:

Dnia 5 czerwca 2008 roku o godzinie 10:00 w pokoju nr 38 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, ul. Matejki 1 odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.

 

 

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko Podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


W wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:

L.p.

Nazwisko i imię

Miejscowość

 1.

Wioletta Mierzejewska

Jedlina Zdrój

 2.

Beata Miłosz - Sowińska

Wałbrzych

  3.  

Marek Zawada

Wałbrzych



 Małgorzata Rybińska - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 23 maja 2008

 

PREZYDENT MIASTA WAŁBRZYCHA

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko podinspektora

w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym Wydziału Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

1. Wymogi niezbędne:

1) wykształcenie wyższe preferowane administracyjne,

2) minimum 2 letni staż pracy.

2. Wymogi pożądane

1) umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań,

2) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

3) dobra organizacja pracy własnej,

5) dyspozycyjność

6) biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych  typu WORD, EXCEL

7) odpowiedzialność i dokładność

8) samodzielność i inicjatywa

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

1) Oddanie nieruchomości w najem

a) negocjowanie stawek czynszowych,

b) przeprowadzanie przetargów na najem gruntow,

c) sporządzanie umów najmu gruntów,

d) sporządzanie przypisów,

2) Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne.

a) kompletowanie niezbędnych opinii w sprawie dzierżawy i najmu,

b) sporządzanie aneksów do umów najmu i dzierżawy,

3) Realizacja skarg i wniosków, interpelacji oraz sprawozdawczości w ramach wykonywanych zadań.

4) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności.

4. Wymagane dokumenty

  1. Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy

  2. List motywacyjny

  3. Świadectwa ukończenia szkoły

  4. Potwierdzenia ukończonych kursów, szkoleń

  5. Kwestionariusz osobowy (wg załączonego wzoru)

  6. Referencje (jeżeli posiada)

  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz.926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r nr 142, poz. 1593 ze zmianami)

  8. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do 19 maja 2008 r na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.


Kandydat zostanie zatrudniony po ogłoszeniu wyników naboru, na okres próbny do 3 miesięcy a następnie na czas określony do 6 miesięcy. Po uzyskaniu pozytywnej oceny umowa będzie zawarta na czas nieokreślony.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego z kandydatami spełniającymi wymogi formalne zostanie umieszczona w Internecie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1.



OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH 

Nazwa stanowiska pracy

Podinspektor w Dziale Obrotu Mieniem Komunalnym

Komórka organizacyjna

Wydział Infrastruktury Miasta

Kod komórki

WIM.DOMK

Kategoria zaszeregowania

X- XVI

Cele istnienia stanowiska pracy

1/ Realizacja zadań własnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym:

a/ prowadzenie spraw z zakresu oddania nieruchomości w najem,

b/ negocjowanie stawek czynszowych,

c/ sporzadzanie umów najmu gruntów,

d/ sporządzanie przypisów,

2/ Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne.

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega

Zastępcy naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta

Zastępuje

Innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym, według dyspozycji zastępcy naczelnika

Zastępowany jest

Przez innych pracowników Działu Obrotu Mieniem Komunalnym , według dyspozycji zastępcy naczelnika

Funkcje podstawowe

Do obowiązków specjalisty/podinspektora należy:

1) Oddanie nieruchomości w najem.

a) negocjowanie stawek czynszowych,

b) przeprowadzanie przetargów na najem gruntów,

c) sporządzanie przypisów,

2). Oddanie nieruchomości w dzierżawę na cele rolne .

a) kompletowanie niezbędnych opinii w sprawie dzierzawy i najmu,

b) sporządzanie aneksów do umów najmu i dzierżawy

3) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Działu i Urzędu.

4) Realizacja skarg i wniosków, interpelacji oraz sprawozdawczości w ramach wykonywanych zadań.

5) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji powierzonego zakresu czynności.

6) Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska i działu.

7) Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych.

8) Zachowanie tajemnicy służbowej.

9) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymogi kwalifikacyjne

Wymagane wykształcenie

Wyższe administracyjne

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

2 lata

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami

Wymagane umiejętności i zdolności

1/ Umiejętność stosowania przepisów prawnych w zakresie wykonywanych zadań

2/ Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym programów WORD i EXCEL

3/ Umiejętność pracy w zespole

4/ Odpowiedzialność i dokładność

5/ Samodzielność i inicjatywa

6/ Dyspozycyjność

7/ Dobra organizacja pracy własnej

Załączniki

Powiadom znajomego