W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o wyniku negocjacji: Wykonania robót dodatkowych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Wałbrzychu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW: System Zielonych Inwestycji GIS" w zakresie termomodernizacji budynku Ratusza Miejskiego w Wałbrzychu", realizowanym na podstawie umowy Nr UM/BIU/II/1186/106/154-W/2013 z dnia 19.06.2013.

 

Wałbrzych, dnia 17.12.2013r.



Znak sprawy: BO.271-195/13



GMINA WAŁBRZYCH

Pl. Magistracki 1

58-300 WAŁBRZYCH

tel./fax. (0-74) 66-55-153, 66-55-155

OGŁOSZENIE O WYNIKU NEGOCJACJI


informuje, o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
Wykonania robót dodatkowych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Wałbrzychu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW: System Zielonych Inwestycji GIS" w zakresie termomodernizacji budynku Ratusza Miejskiego w Wałbrzychu", realizowanym na podstawie umowy Nr UM/BIU/II/1186/106/154-W/2013 z dnia 19.06.2013.



nazwa firmy zaproszonej na negocjacje: Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane AGAD
sp. z o.o.

adres: 87 - 100 Toruń, ul. Chrzanowskiego 23 B

Informujemy, że wynik przeprowadzonych negocjacji na przedmiotowe zamówienie został zaakceptowany przez Prezydenta Prezydenta Miasta - Romana Szełemeja


Istotne postanowienia przeprowadzonych negocjacji:

- termin wykonania robót: do 15.01.2014r.

- wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie za:

1. Wykonanie rusztowań wież na połaciach dachowych: 36 900,00 zł brutto

2. Usunięcie i wywóz oraz utylizacja zanieczyszczeń i starej dachówki ze stropu poddasza oraz przestrzeni między rozbieranym odeskowaniem a przegrodami: 9 840,00 zł brutto

3. Remont stropu pralni i wymiana słupów i zastrzałów w tym pomieszczeniu: 20 295,00 zł brutto

4. Roboty pokrywcze dachu: 13 530,00 zł brutto

5. Wykonanie elementów metaloplastyki: 47 970,00 zł brutto

6. Wykonanie i montaż elementów konstrukcyjnych wieży głównej: 34 440,00 zł brutto

7. Wykonanie zwodów pionowych i uziomu instalacji odgromowej: 14 145,00 zł brutto

Łącznie: netto: 144 000,00 zł ; brutto: 177 120,00 zł


  • Pozostałe warunki, które znajdą się w podpisanej umowie wynikają z oferty złożonej przez Wykonawcę.




                                   Przewodnicząca

                                          Komisji Przetargowej


                                           Marzena Karolewska


Powiadom znajomego