W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz uczniów z najniższą średnią ocen, w ramach projektu, pn."Nowa Szansa", nr projektu POKL.09.01.02-02-005/11

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/zajeciapg6.zip


Usługi edukacyjne obejmujace prowadzenie zajęc dydaktyczno-wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz uczniów z najniższą średnia ocen, w ramach projektu pn.Nowa Szansa, nr projektu POKL.09.01.02-02-005/11
Numer ogłoszenia: 387324 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujace prowadzenie zajęc dydaktyczno-wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych oraz uczniów z najniższą średnia ocen, w ramach projektu pn.Nowa Szansa, nr projektu POKL.09.01.02-02-005/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych w Publicznym Gimnazjum nr 6 w Wałbrzychu, ul. Główna 2. Używaną jednostkę 1 godziny należy rozumieć, jako zajęcia trwające nieprzerwanie 45 minut w przypadku wszystkich rodzajów zajęć w ramach projektu. Zamawiający dokonał podziału zadania na 23 części, tj.: Część zamówienia nr 1 - zajęcia z matematyki dla uczniów klasy I Gimnazjum: -Liczba grup: 4 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 240 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 240 godz. Część zamówienia nr 2 - zajęcia z matematyki dla uczniów klasy II Gimnazjum: -Liczba grup: 4 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 240 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 240 godz. Część zamówienia nr 3 - zajęcia z matematyki dla uczniów klasy III Gimnazjum: -Liczba grup: 4 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 240 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 240 godz. Część zamówienia nr 4 - zajęcia z fizyki -Liczba grup: 6 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 180 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 180 godz. Część zamówienia nr 5 - zajęcia z chemii: - Liczba grup: 6 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 180 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 180 godz. Część zamówienia nr 6 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze - informatyka dla początkujących dla uczniów klas II-III Gimnazjum: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 60 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 60 godz. Część zamówienia nr 7 - zajęcia z informatyki - informatyka dla zaawansowanych dla uczniów klas I-III Gimnazjum: -Liczba grup: 3 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 180 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 180 godz. Część zamówienia nr 8 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka niemieckiego dla uczniów klas I-III Gimnazjum: -Liczba grup: 4 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 232 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 224 godz. Część zamówienia nr 9 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów klas I Gimnazjum: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 116 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 112 godz. Część zamówienia nr 10 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów klas II Gimnazjum: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 116 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 112 godz. Część zamówienia nr 11 - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów klas III Gimnazjum: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 116 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 112 godz. Część zamówienia nr 12 - zajęcia kulturowe z języka niemieckiego dla uczniów klas I-III Gimnazjum W kręgu kultury krajów niemieckojęzycznych: -Liczba grup: 4 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 120 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 120 godz. Część zamówienia nr 13 - zajęcia biologiczne dla uczniów klas I-III Gimnazjum: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 60 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 60 godz. Część zamówienia nr 14 - zajęcia chemiczne dla uczniów klas I-III Gimnazjum: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 60 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 60 godz. Część zamówienia nr 15 - zajęcia psychologiczne Nie jesteś sam dla uczniów klas I-III Gimnazjum: -Liczba grup: 1 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 30 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 30 godz. Część zamówienia nr 16 - zajęcia pedagogiczne Mój wybór - moje życie dla uczniów klas I-III Gimnazjum: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 60 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 60 godz. Część zamówienia nr 17 - zajęcia sportowe - koszykówka: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 120 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 120 godz. Część zamówienia nr 18 - zajęcia sportowe - siatkówka: -Liczba grup: 1 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 60 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 60 godz. Część zamówienia nr 19 - zajęcia sportowe - piłka nożna: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 120 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 120 godz. Część zamówienia nr 20 - zajęcia doradztwa edukacyjno-zawodowego z elementami przedsiębiorczości Szansa na sukces dla uczniów klas I-III Gimnazjum: -Liczba grup: 13 (Klasy I: 3 grupy, Klasy II: 4 grupy, Klasy III: 6 grup) -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 255 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 253 godz. Część zamówienia nr 21 - zajęcia edukacyjno - terapeutycznych dla uczniów z dysleksją Ortograffitti: -Liczba grup: 3 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 90 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 90 godz. Część zamówienia nr 22 - zajęcia z elementami biblioterapii: -Liczba grup: 1 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 30 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 30 godz. Część zamówienia nr 23 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej: -Liczba grup: 2 -Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 120 godz., rok szkolny: 2012/2013 - 120 godz. Szczegółowy harmonogram będzie uzgodniony z Wykonawcami po podpisaniu umowy. W grupie ma być nie mniej niż 6 osób. Obowiązki Wykonawcy: a) Przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i z pozaszkolnych w terminie maksymalnym do zakończenia zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2012/13, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu pn: Nowa szansa, nr projektu: POKL.09.01.02-02-005/11, ustalonym z Zamawiającym harmonogramem zajęć oraz sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego ramowym planem zajęć sporządzonym oddzielnie do każdej części zamówienia. b) W przypadku części zamówienia nr 15 (Zajęcia psychologiczne Nie jesteś sam dla uczniów klas I-III Gimnazjum): c) Prowadzenie konsultacji psychologicznych dla dzieci i ich rodziców, udzielanie wsparcia psychologicznego w zakresie odkrywania własnych uzdolnień i predyspozycji, wspieranie uczniów w pobudzaniu aktywności społecznej oraz zawodowej. d) Rozpoznawanie mocnych i słabych stron uczestników oraz tworzenie indywidualnych planów rozwoju psycho-edukacyjnego uczestników. e) Bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów. Zapoznanie się oraz stosowanie zasady równości płci obowiązującej w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-8, 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postepowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla część zamówienia od nr 1 do nr 14 oraz od 16 do nr 23: Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wymaganego stopnia awansu zawodowego.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Dla części zamówienia nr 15 (dot. zajęć psychologicznych Nie jesteś sam dla uczniów klas I-III Gimnazjum): -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w ustawie z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2001 r., Nr 73, poz. 763). Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełna

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla część zamówienia od nr 1 do nr 14 oraz od nr 16 do nr 23: - Wykonawca (co najmniej jedna osoba) powinien posiadać, co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego oraz spełniać wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Dla części zamówienia nr 15 (dot. zajęć psychologicznych Nie jesteś sam dla uczniów klas I-III Gimnazjum ): - Wykonawca (co najmniej jedna osoba) powinien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2001 r., Nr 73, poz. 763). Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych: W sytuacji gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/zajeciapg6.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Powiadom znajomego