W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Usługa noclegowa i gastronomiczna dla uczestników projektów pn.: "Poznawanie nie zna granic"

 

Wałbrzych: Usługa noclegowa i gastronomiczna dla uczestników projektu pn.:Poznawanie nie zna granic
Numer ogłoszenia: 63839 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa noclegowa i gastronomiczna dla uczestników projektu pn.:Poznawanie nie zna granic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej pobyt, noclegi ze śniadaniem, wyżywienie, organizację wieczoru integracyjnego w ramach projektu, pn. Poznawanie nie zna granic, zgodnie z poniższą specyfikacją: I.Zadanie nr 1 - Organizacja pobytu w Wałbrzychu. W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje: Nocleg ze śniadaniem w Wałbrzychu lub Szczawnie Zdroju w jednym budynku (1 doba hotelowa, z piątku na sobotę) dla grupy czeskiej - 26 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 20 osób, opiekunowie - 6 osób) w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Zakwaterowanie w miejscu noclegu w piątek, w godzinach popołudniowych. Wykwaterowanie w sobotę do godz. 1000 Śniadanie w sobotę, w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna). Terminy realizacji usługi: 15/16.04.2011, 20/21.05.2011, 10/11.06.2011, 23/24.09.2011, 21/22.10.2011,20/21.04.2012 25/26.05.2012 Wyżywienie dla 50 osób dla grupy czeskiej i polskiej: Kolacja (piątek, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - jedna potrawa na ciepło (np. ziemniaki z wody, sztuka mięsa w sosie), surówka, napoje - herbata, soki, woda mineralna (przybliżona godz. kolacji 2100). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Terminy realizacji usługi (kolacja): 15.04.2011, 20.05.2011, 10.06.2011, 23.09.2011, 21.10.2011, 20.04.2012, 25.05.2012. Obiad dla 51 osób (sobota, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. rosół lub pomidorowa z makaronem) i drugie danie (np. frytki, kotlet schabowy panierowany), surówki, soki i woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Suchy prowiant dla 51 osób (sobota) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik. Wykonawca dostarczy suchy prowiant w sobotę do miejsca, gdzie uczestnicy spożywać będą obiad na godz.1300. Terminy realizacji usługi (obiad + suchy prowiant): 16.04.2011, 21.05.2011, 11.06.2011, 24.09.2011, 22.10.2011, 21.04.2012, 26.05.2012 II.Zadanie nr 2 - Poczęstunek, obiad oraz suchy prowiant dla 50 osób, podczas pobytu w Wałbrzychu (piątek): W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje w piątek w szkole na stołówce lub w wyznaczonej przez Zamawiającego sali/ klasie: Poczęstunek - tzw. słodki bufet - słodkie bułki różnego rodzaju lub pączki, ciasto, herbata, kawa, cukier, mleko do kawy, soki i woda mineralna, owoce (np. jabłko lub banan). Wykonawca zapewni naczynia jednorazowe (przybliżona godz. poczęstunku 900). Obiad w szkole - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. krupnik) i drugie danie (np. ziemniaki z wody, filet drobiowy panierowany), surówki, soki (przybliżona godz. obiadu 1300). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Suchy prowiant - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik. Wykonawca dostarczy suchy prowiant w piątek do wyznaczonej przez Zamawiającego szkoły na terenie Wałbrzycha na godz. 1300 Terminy i miejsce realizacji usługi: 15.04.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 2, ul. 11 Listopada 75 20.05.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 5, ul. Wańkowicza 13 10.06.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 9 przy ZSI, ul. Palisadowa 48 23.09.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 7, ul. Grodzka 71 21.10.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 6, ul. Główna 2 20.04.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 4, ul. 1 Maja 149 25.05.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 1, ul. Limanowskiego 12 III.Zadanie nr 3 - Organizacja pobytu w Karpaczu: W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje: I.Nocleg ze śniadaniem w Karpaczu w jednym budynku dla grupy czeskiej i polskiej (1 doba hotelowa, z soboty na niedzielę) dla 51 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 40 osób, opiekunowie - 11 osób), w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Przyjazd do Karpacza w sobotę, w godzinach wieczornych (ok. godz. 1800). Wykwaterowanie, w niedzielę do godz. 1200. Śniadanie w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna). II.Wyżywienie dla 51 osób: Kolacja (sobota, najlepiej w miejscu noclegu) - jedna potrawa na ciepło (np. placek po węgiersku z gulaszem i sosem), surówki, herbata, soki, woda, mineralna (przybliżona godz. kolacji 1800). Obiad (niedziela, najlepiej w miejscu noclegu) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. zupa jarzynowa) i drugie danie (np. ryż z warzywami i pulpety mięsne lub ziemniaki z wody i porcja ryby panierowanej), surówki, soki, woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Suchy prowiant (niedziela) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik (wydanie suchego prowiantu rano po śniadaniu). III.Organizacja wieczoru integracyjnego w Karpaczu (sobota): Zapewnienie Sali, w miejscu zakwaterowania, na dyskotekę w godz. 1900 - 2300 dla 51 osób. Zapewnienie DJa - muzyka klubowa i z list przebojów (nowych i starszych z lat ubiegłych). Zapewnienie napoi na wieczór integracyjny w Karpaczu (soki, woda mineralna - 0,5 l/ na osobę) . Udział w wieczorze integracyjnym mogą mieć tylko uczestnicy projektu, tzn. wstępu na dyskotekę nie mogą mieć osoby trzecie. IV.Zapewnienie Sali w miejscu zakwaterowania, w niedzielę w godz. 1400 - 1500 w celu rozdania dyplomów dla uczestników (sala zwykła bez dekoracji). Terminy pobytu: 16/17.04.2011, 21/22.05.2011, 11/12.06.2011, 24/25.09.2011, 22/23.10.2011, 21/22.04.2012, 26/27.05.2012.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.50.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zadania. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmianę terminów realizacji usług w przypadku odwołania przez partnera z Republiki Czeskiej przyjazdu grupy czeskiej wskutek okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy. O zmianie terminu (rezygnacji z terminu) Zamawiający powiadomi Wykonawcę, co najmniej na 7 dni przed realizają każdego z terminów oraz podpisze z Wykonawcą stosowny aneks do umowy. Nowe terminy zostaną uzgodnione z Wykonawcą. 2)W sytuacji gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/usluganoclegowa.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wałbrzych Pl.Magistracki 1 58-300 Wałbrzych pok.27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wałbrzych Pl.Magistracki 1 58-300 Wałbrzych pok.10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 - PRZEKRACZAMY GRANICE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja pobytu w Wałbrzychu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje: Nocleg ze śniadaniem w Wałbrzychu lub Szczawnie Zdroju w jednym budynku (1 doba hotelowa, z piątku na sobotę) dla grupy czeskiej - 26 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 20 osób, opiekunowie - 6 osób) w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Zakwaterowanie w miejscu noclegu w piątek, w godzinach popołudniowych. Wykwaterowanie w sobotę do godz. 1000 Śniadanie w sobotę, w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna). Terminy realizacji usługi: 15/16.04.2011, 20/21.05.2011, 10/11.06.2011, 23/24.09.2011, 21/22.10.2011,20/21.04.2012 25/26.05.2012 Wyżywienie dla 50 osób dla grupy czeskiej i polskiej: Kolacja (piątek, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - jedna potrawa na ciepło (np. ziemniaki z wody, sztuka mięsa w sosie), surówka, napoje - herbata, soki, woda mineralna (przybliżona godz. kolacji 2100). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Terminy realizacji usługi (kolacja): 15.04.2011, 20.05.2011, 10.06.2011, 23.09.2011, 21.10.2011, 20.04.2012, 25.05.2012. Obiad dla 51 osób (sobota, Wałbrzych lub Szczawno Zdrój) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. rosół lub pomidorowa z makaronem) i drugie danie (np. frytki, kotlet schabowy panierowany), surówki, soki i woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Suchy prowiant dla 51 osób (sobota) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik. Wykonawca dostarczy suchy prowiant w sobotę do miejsca, gdzie uczestnicy spożywać będą obiad na godz.1300. Terminy realizacji usługi (obiad + suchy prowiant): 16.04.2011, 21.05.2011, 11.06.2011, 24.09.2011, 22.10.2011, 21.04.2012, 26.05.2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Poczęstunek, obiad oraz suchy prowiant dla 50 osób, podczas pobytu w Wałbrzychu (piątek).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje w piątek w szkole na stołówce lub w wyznaczonej przez Zamawiającego sali/ klasie: Poczęstunek - tzw. słodki bufet - słodkie bułki różnego rodzaju lub pączki, ciasto, herbata, kawa, cukier, mleko do kawy, soki i woda mineralna, owoce (np. jabłko lub banan). Wykonawca zapewni naczynia jednorazowe (przybliżona godz. poczęstunku 900). Obiad w szkole - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. krupnik) i drugie danie (np. ziemniaki z wody, filet drobiowy panierowany), surówki, soki (przybliżona godz. obiadu 1300). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Suchy prowiant - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2 l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik. Wykonawca dostarczy suchy prowiant w piątek do wyznaczonej przez Zamawiającego szkoły na terenie Wałbrzycha na godz. 1300 Terminy i miejsce realizacji usługi: 15.04.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 2, ul. 11 Listopada 75 20.05.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 5, ul. Wańkowicza 13 10.06.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 9 przy ZSI, ul. Palisadowa 48 23.09.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 7, ul. Grodzka 71 21.10.2011 - Publiczne Gimnazjum nr 6, ul. Główna 2 20.04.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 4, ul. 1 Maja 149 25.05.2012 - Publiczne Gimnazjum nr 1, ul. Limanowskiego 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Organizacja pobytu w Karpaczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach tego zadania Wykonawca zorganizuje: I.Nocleg ze śniadaniem w Karpaczu w jednym budynku dla grupy czeskiej i polskiej (1 doba hotelowa, z soboty na niedzielę) dla 51 osób (młodzież w wieku 13-15 lat - 40 osób, opiekunowie - 11 osób), w pokojach 1 lub 2-osobowych dla opiekunów oraz 2, 3 lub 4-osobowych dla młodzieży z łazienkami w pokoju. Przyjazd do Karpacza w sobotę, w godzinach wieczornych (ok. godz. 1800). Wykwaterowanie, w niedzielę do godz. 1200. Śniadanie w formie tzw. bufetu szwedzkiego (1 potrawa na ciepło, np. jajecznica lub kiełbaski na gorąco oraz potrawy na zimno, np. wędliny różnego rodzaju, sałatki, ser żółty różnego rodzaju, serki topione różnego rodzaju, twarożek, mleko, dżem, płatki śniadaniowe różnego rodzaju, pomidor, kawa, herbata, masło, pieczywo, cukier, świeża cytryna). II.Wyżywienie dla 51 osób: Kolacja (sobota, najlepiej w miejscu noclegu) - jedna potrawa na ciepło (np. placek po węgiersku z gulaszem i sosem), surówki, herbata, soki, woda, mineralna (przybliżona godz. kolacji 1800). Obiad (niedziela, najlepiej w miejscu noclegu) - dwie potrawy na ciepło, tj. zupa (np. zupa jarzynowa) i drugie danie (np. ryż z warzywami i pulpety mięsne lub ziemniaki z wody i porcja ryby panierowanej), surówki, soki, woda mineralna (przybliżona godz. obiadu 1300). Posiłki muszą być podane na zastawie stołowej. Suchy prowiant (niedziela) - woda mineralna 0,5 l w butelce i sok w kartonie 0,2l, owoc (np. jabłko, banan, gruszka, brzoskwinia), słodka bułka lub kanapka, batonik (wydanie suchego prowiantu rano po śniadaniu). III.Organizacja wieczoru integracyjnego w Karpaczu (sobota): Zapewnienie Sali, w miejscu zakwaterowania, na dyskotekę w godz. 1900 - 2300 dla 51 osób. Zapewnienie DJa - muzyka klubowa i z list przebojów (nowych i starszych z lat ubiegłych). Zapewnienie napoi na wieczór integracyjny w Karpaczu (soki, woda mineralna - 0,5 l/ na osobę) . Udział w wieczorze integracyjnym mogą mieć tylko uczestnicy projektu, tzn. wstępu na dyskotekę nie mogą mieć osoby trzecie. IV.Zapewnienie Sali w miejscu zakwaterowania, w niedzielę w godz. 1400 - 1500 w celu rozdania dyplomów dla uczestników (sala zwykła bez dekoracji). Terminy pobytu: 16/17.04.2011, 21/22.05.2011, 11/12.06.2011, 24/25.09.2011, 22/23.10.2011, 21/22.04.2012, 26/27.05.2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







Załączniki

Powiadom znajomego