Ogłoszenie o zamówieniu: "Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na rok 2010/2011"
Wałbrzych: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY WAŁBRZYCH NA ROK 2010/2011
Numer ogłoszenia: 250409 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY WAŁBRZYCH NA ROK 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest objęcie ochroną ubezpieczeniową mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz pojazdów ubezpieczonych podmiotów, tj. Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych jako ubezpieczonych, a także następstwa nieszczęśliwych wypadków osób wskazanych przez ubezpieczającego, w tym kierowcy i pasażerów ubezpieczanych pojazdów oraz osób uczestniczących w kulturze fizycznej. b) Ochrona ubezpieczeniowa mienia dotyczy zarówno mienia własnego jak i mienia osób trzecich użytkowanego na postawie umów cywilnoprawnych oraz innych tytułów powodujących, że ryzyko utraty lub uszkodzenia mienia ciąży na ubezpieczonym. c) Ochrona ubezpieczeniowa realizowana będzie na rzecz ubezpieczonych podmiotów w drodze następujących umów (rodzajów) ubezpieczenia: 1) Ubezpieczenie mienia wg formuły od wszystkich ryzyk w zakresie ryzyk żywiołowych oraz ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu; 2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wg formuły od wszystkich ryzyk; 3) Ubezpieczenie maszyn od awarii mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) wg formuły od wszystkich ryzyk 4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej, w zakresie ryzyk ponoszonych w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem; 5) Ubezpieczenie pojazdów w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenia pojazdów od uszkodzeń (autocasco), ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, oraz ubezpieczenia assistance jako ubezpieczenia towarzyszącego. 6) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej, 7) Inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dotyczy zadania nr 1: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych), do terminu składania ofert. Dotyczy zadania nr 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej pokrywającym się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów oraz oświadczeń wg formuły: spełnia / nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: 1.Termin realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia; 2.Osób będących przedstawicielami zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; 3.Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umownych jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą. 5.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umownych związane z: a)utrzymaniem założonego poziomu oraz zakresu ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji umowy, jeśli potrzeba zmiany, uściślenia lub korekty warunków ubezpieczenia wynika z weryfikacji lub zmian w czasie stanu lub wartości majątku, zmian organizacyjnych u zamawiającego lub ubezpieczonych jednostek podrzędnych, zmian charakteru lub poziomu ryzyka, b)dostosowaniem zapisów szczególnych, klauzul dodatkowych oraz zapisów o charakterze technicznym do wzorców umownych stosowanych przez wykonawcę (OWU) oraz treści poszczególnych polis, pod warunkiem, że zmiany te nie będą prowadziły do ograniczenia zakresu ochrony ubezpieczeniowej opisanego w SIWZ, c)dostosowaniem limitów ochrony ubezpieczeniowej do wartości mienia lub ryzyka, którego dotyczą, w tym także ewentualnych odnowień wyczerpanych limitów określonych w systemie na pierwsze ryzyko (odnowienia nie mają charakteru automatycznego) oraz doubezpieczeń mienia, w przypadkach konsumpcji sumy ubezpieczenia po szkodzie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/ubezpieczeniegminy2010.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: Ubezpieczenie majątkowe i NNW.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy ubezpieczenia mienia Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych w zakresie obejmującym ubezpieczenie od następujących ryzyk: a)ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; b)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; c)ubezpieczenie maszyn od awarii mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) - wg formuły ubezpieczenia od wszystkich ryzyk; d)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; e)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej; f)inne ubezpieczenie dodatkowe i uzupełniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawiera SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.21.00-3.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Warunki ubezpieczenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy ubezpieczenia mienia Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych w zakresie obejmującym ubezpieczenie od następujących ryzyk: a) ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych; ubezpieczenie autocasco; ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu; b)inne ubezpieczenie dodatkowe i uzupełniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawiera SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.