W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

Adres skrytki e-PUAP: /umwalbrzych/skrytka
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-82357-96478-URSTB-28

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i realizacja imprezy pn. PIKNIK GÓRNICZY realizowanej w ramach projektu pn. Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013

 

Wałbrzych: Organizacja i realizacja imprezy pn. PIKNIK GÓRNICZY realizowanej w ramach projektu pn. Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013
Numer ogłoszenia: 88005 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja imprezy pn. PIKNIK GÓRNICZY realizowanej w ramach projektu pn. Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja pikniku górniczego w dniu 19 września 2010 r. w godzinach od 10:00 do 14:00, z udziałem zespołu muzycznego na terenie Parku Wielokulturowego - Stara Kopalnia. 1. Przygotowanie całej imprezy pod względem artystycznym i organizacyjnym oraz zapewnienia zaplecza technicznego. Przygotowanie winno obejmować.: - przedstawienie programu artystycznego z podaniem zaproponowanego jednego zespołu muzycznego; - przedstawienie programu całej imprezy; program powinien obejmować minimum: występ jednego zespołu muzycznego, konferansjera, dodatkowe atrakcje (np. konkursy wiedzy o miastach partnerskich i regionie; konkursy sportowo - rekreacyjne - np. przeciąganie liny, mini - koszykówka, dart, piłkarzyki, siłomierz, strzelnica laserowa itp.; urządzenia dmuchane - np. zjeżdżalnia dla dzieci itp.; atrakcje dla dzieci - np. malowanie twarzy, chodzące maskotki - nagrody w konkursach zapewnia Zamawiający, Zamawiający dostarczy Wykonawcy pytania konkursowe), - program powinien zostać przygotowany wg schematu: przywitanie uczestników, podanie informacji o projekcie Wałbrzych, Hradec Kralove - Miasta Kultury i obu miastach partnerskich (informacje Wykonawcy przekaże Zamawiający), zarezerwowanie czasu na wypowiedzi dla przedstawicieli obu miast, Wykonawca zapewni osobę prowadzącą - konferansjera w trakcie trwania całej imprezy, organizacja dodatkowych atrakcji - z przerwami od momentu rozpoczęcia pikniku do momentu rozpoczęcia koncertu; dodatkowe atrakcje m.in. konkursy wiedzy o miastach partnerskich i regionie; konkursy sportowo - rekreacyjne - np. przeciąganie liny, mini - koszykówka, dart, piłkarzyki, siłomierz, strzelnica laserowa itp.; urządzenia dmuchane - np. zjeżdżalnia dla dzieci itp.; atrakcje dla dzieci - np. malowanie twarzy, chodzące maskotki. Wykonawca zorganizuje dwa stoiska gastronomiczne (np. dania z grilla - 300 porcji oraz 50 zestawów dla Vip-ów złożonych z potraw charakterystycznych dla kuchni czeskiej i polskiej - np. knedle, bigos) Wykonawca zorganizuje po jednym stoisku z watą cukrową i popcornem dla dzieci koncert zespołu muzycznego (szacowany czas ok. 60 minut), od godz. 13.00 do godz. 14.00 zakończenie pikniku, pożegnanie uczestników. - przedstawienie szczegółowego opisu sceny, nagłośnienia, oświetlenia i innego wyposażenia (sprzęt musi spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa używania, organizacji imprezy masowej oraz wymagania określone przez zaproponowany zespół). 2. Realizacja pikniku górniczego obejmująca: Zrealizowanie pikniku górniczego w dniu 19 września 2010 r. w godzinach od 10:00 do 14:00, z udziałem zespołu muzycznego na terenie Parku Wielokulturowego - Stara Kopalnia. Przez Zespół Muzyczny Zamawiający rozumie wykonawcę z Polski, który występował samodzielnie na imprezach o podobnym charakterze, Zespół musi wykonywać muzykę folklorystyczną wykorzystującą tradycje górnicze. - zawarcie umów i opłacenie kosztów koncertów artystycznych na scenie wraz z rozliczeniem z tytułu tantiem autorskich ze Stowarzyszeniem Autorów ZAIKS, - zapewnienie zaplecza i techniki estradowej (nagłośnienia, oświetlenia, sceny) zgodnie z wymaganiami zaproponowanych zespołów i artystów estradowych w tym w szczególności: jednej sceny wraz z techniką estradową (oświetleniem i nagłośnieniem), profesjonalnych płotków do zabezpieczenia sceny; - zapewnienie akustyków, oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności, specjalistów z odpowiednimi pozwoleniami lub licencjami na cały okres trwania imprezy lub w wyznaczonych godzinach; - przygotowanie sceny (zadaszonej) wraz z nagłośnieniem i oświetleniem, garderób, płotków ochronnych zgodnie z wymaganiami zespołów i artystów estradowych; - sprawdzenie stanu technicznego i atestów sceny, na której realizowany będzie koncert; - zabezpieczenie (wypożyczenie, przywóz, montaż, wywóz) min. 5 szt. toalet przenośnych, zlokalizowanych na całym terenie objętym organizacją imprezy, w tym 1 toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych; -zapewnienie utrzymania porządku na terenie imprezy i w montowanych i instalowanych przez Wykonawcę urządzeniach np. scena, toalety; - wydzielenie na terenie imprezy 50 miejsc dla zaproszonych Vip-ów; - posprzątanie terenu imprezy po jej zakończeniu (zebranie śmieci, wywóz śmieci); - zapewnienie profesjonalnej ochrony sceny i zaplecza; - zapewnienie profesjonalnej ochrony imprezy i ludzi; - zapewnienie opieki medycznej podczas trwania imprezy; - zapewnienie (wypożyczenie, przywóz, montaż, wywóz) stołów i krzeseł dla wszystkich uczestników imprezy - 200 osób; - zapewnienie dostępu i opłacenie kosztów energii elektrycznej; - ubezpieczenie imprezy od nieszczęśliwych wypadków; - uzyskanie zezwolenia na odbycie imprezy - przygotowanie niezbędnej dokumentacji, dokonanie uzgodnień, uzyskanie wymaganych zezwoleń oraz opinii właściwych urzędów i służb niezbędnych na realizację imprezy oraz zawarcie niezbędnych umów w tym zakresie; - w razie opadów atmosferycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zadaszenie dla 100 osób. - współpraca z Zamawiającym i włączenie zaproponowanych przez Zamawiającego przedsięwzięć do programu pikniku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania min. 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zadania. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50

  • 2 - Program artystyczny i dodatkowe atrakcje proponowane przez Wykonawcę - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza mozliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/piknikgorniczy.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1 58-300 Wałbrzych, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Powiadom znajomego