W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Renowacja i remont więźby dachowej oraz zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian konstrukcyjnych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z przebudową pomieszczeń dydaktycznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 zlokalizowanej przy Al. Wyzwolenia 43 w Wałbrzychu realizowane w ramach zadania: Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 w Wałbrzychu. Zakres wykonania- przebudowa pomieszczeń dydaktycznych

 Wałbrzych: Renowacja i remont więźby dachowej oraz zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian konstrukcyjnych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z przebudową pomieszczeń dydaktycznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 zlokalizowanej przy Al. Wyzwolenia 43 w Wałbrzychu realizowane w ramach zadania: Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 w Wałbrzychu. Zakres wykonania- przebudowa pomieszczeń dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 351586 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i remont więźby dachowej oraz zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian konstrukcyjnych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z przebudową pomieszczeń dydaktycznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 zlokalizowanej przy Al. Wyzwolenia 43 w Wałbrzychu realizowane w ramach zadania: Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 28 w Wałbrzychu. Zakres wykonania- przebudowa pomieszczeń dydaktycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń dydaktycznych w zakresie: 1)wyburzenie ściany wewnętrznej zlokalizowanej pomiędzy łączonymi pomieszczeniami, 2)zamontowanie podciągu z kształtowników stalowych, 3)zamurowanie otworu drzwiowego przewidzianego do likwidacji, 4)wyrównanie nierówności na podłodze, powstałych wskutek wyburzenia ściany, 5)ułożenie wykładziny obiektowej, antyelektrostatycznej, 6)wymiana drzwi na nowe antywłamaniowe, 7)roboty wykończeniowe, 8)instalacja elektryczna w zakresie: 8.1)linia kablowa dla zasilania tablicy TE-SK, 8.2)zabudowa tablicy elektrycznej TE-SK, 8.3)instalacja oświetlenia, 8.4)instalacja gniazd wtykowych dedykowanych i ogólnego użytku, 8.5)instalacja sieci strukturalnej 8.6)zabudowa sieci dystrybucyjnej Pełny zakres robót budowlanych zawarty jest w: Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenie.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad.1 a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich załącznik nr 2. Ad.2 a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy PZP - w formularzu oferty b) Oświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - w formularzu oferty Ad.3 a) Wykaz wykonanej, co najmniej 1 roboty budowlano-remontowej (o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, odbiorców oraz wartości załącznik nr 3, Fakt wykonania robót musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego lub odpowiednie certyfikaty (świadectwa) załącznik nr 4, w tym: - kierownik robót - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ad.4 a) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia - w formularzu oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/remontpsp28.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Załączniki

Powiadom znajomego