W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Wałbrzych w kwocie 26.615.791zł

ted.europa.eu
Wspólnoty Europejskie - Usługi - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

PL-Wałbrzych: Usługi udzielania kredytu
2009/S 71-103300
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych. Tel. +48
746655155. E-mail l.oczkowicz@um.walbrzych.pl. Faks +48 746655155.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych, Pl.
Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych. Tel. +48 746655155. E-mail
l.oczkowicz@um.walbrzych.pl. Faks +48 746655155.

 

URL: www.um.walbrzych.pl/zzp/kredyt2009.zip.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Udzielenie kredytu długoterminowego.
Gminie Wałbrzych w kwocie 26.615.791 zł na:
1) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 19.149.288 zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 7.466.503 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia
usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 06.
Główne miejsce świadczenia usług: Wałbrzych.
Kod NUTS: PL517.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Wałbrzych w kwocie 26 615 791
PLN na:
1) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów w kwocie 19 149 288 PLN,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 7 466 503 PLN.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66113000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Powyżej 206 000 EUR.
Szacunkowa wartość bez VAT: 14 207 417,00 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium przetargowe w wysokości: 50 000,00 PLN.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Dochody własne Gminy Wałbrzych.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub
handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje
załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe
dokumenty dla każdego z nich,
2) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej o którym mowa w art. 36
ustawy Prawo bankowe z dnia 29.8.1997 r. (tekst jednolity Dz.U z 2002r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) (dalej Prawo
bankowe),
3) Aktualne zaświadczenie według właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP,
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich,
6)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. W przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone
przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
Wykonawcy zagraniczni:
a) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast
dokumentów wskazanych powyżej składa dokument lub dokumenty wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
a2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert,
a3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, a4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4 - 8 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych
dokumentów.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3) Zdolność techniczna:
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za
wykonanie usługi:
Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WOiSO.BZP.341-17/09.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 21.5.2009 -
15:00.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 150,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy SIWZ będzie przekazywany formie pisemnej po uiszczeniu
opłaty w kwocie 150,00 PLN na konto PKO BP S.A. I o/Wałbrzych na rachunek: 83 1020 5095 0000 5302 0011
6756 z zaznaczeniem nazwy postępowania.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
22.5.2009 - 11:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 22.5.2009 - 11:10.
Miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
VI.4.2) Składanie odwołań:
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
10.4.2009.

Załączniki

Powiadom znajomego