W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienie funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn.: "Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu"

Ä?»??Ä?»??Ä?»??Ä?»?? Ä?»??

Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn.: Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 42870 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn.: Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera w zakresie:

- doradztwa i przygotowania przetargu na wykonanie Dokumentacji Projektowej i Robót,

- nadzoru nad Dokumentacją Projektową,

- nadzoru nad Robotami,

- nadzoru finansowego,

- współpracy przy realizacji umów o finansowanie Przedsięwzięcia,

dla Przedsięwzięcia, Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu

dla którego ma być wykonana Dokumentacja Projektowa i Roboty (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych), zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i procedur FIDIC.

Zakres rzeczowy Przedsięwzięcia obejmuje:

1)budowę układu drogowego - drogi nr 1, 5 i 6 oraz parkingu nr 1 dla autobusów i samochodów ciężarowych,

2)wykonanie makroniwelacji terenu dla budowy układu drogowego - drogi nr 1, 5 i 6 oraz dla utworzenia platformy do budowy parkingu nr 1,

3)budowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej i ciśnieniowej do odwodnienia dróg i parkingu, budowę przepompowni ścieków deszczowych, separatora produktów ropopochodnych oraz włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Jachimowicza,

4)budowę oświetlenia zewnętrznego w pasach drogowych dróg oraz na terenie parkingu wraz ze stacją transformatorową

5)wykonanie robót towarzyszących: a.budowa włączenia drogi nr 1 do istniejącej drogi gminnej ul. Jachimowicza, b.budowa zjazdów w granicach pasa drogowego: - z drogi nr 1 na działki: nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 13, - z drogi nr 5 na działki: nr 9, 10, 12, 14 oraz parking nr 1, - z drogi nr 6 na działkę nr 16, c.wykonanie pasów zieleni towarzyszącej komunikacji drogowej (nasadzenie żywopłotu po obu stronach dróg), d.wykonanie urządzeń zapewniających przepływ i odpływ wód opadowych z terenów sąsiednich. e.usuniecie istniejących drzew, f.wykopy i nasypy (konstrukcyjne) poza pasem drogowym dróg nr 1, 5 i 6 niezbędne dla budowy tego układu drogowego związane z istniejącymi warunkami wysokościowymi terenów przyległych do projektowanych dróg

Szczegółowy opis Przedsięwzięcia oraz wymagania Zamawiającego zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik D do projektu umowy.

Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.63.13.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 13.03.2009r do godz 11:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

    1) Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

    2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich:

    3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie:

    a1) wykonali usługi polegające na przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uczestnictwie Wykonawcy w pracach komisji przetargowej dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane min. dla trzech inwestycji.

    a2) wykonali minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej lub dokonaniu sprawdzenia dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem koreferatu ze sprawdzenia dokumentacji projektowej na budowę (definicja budowy zgodna z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane tj. Dz.U. Z 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.);

    a3) wykonali minimum 3 usługi Inwestora zastępczego lub Inżyniera kontraktu/Inżyniera lub usług równoważnych dla budowy (definicja budowy zgodna z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane tj. Dz.U. Z 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.);

    b1) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inwestycji lub kierownika projektu lub równoważne, która (łącznie): b1.1) posiada wykształcenie wyższe; b1.2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe; b1.3) pełniła w okresie ostatnich 5 lat funkcję koordynatora inwestycji lub kierownika projektu lub równoważne przy realizacji co najmniej 2 inwestycji budowlanych b.1.4) pracowała w zespole Personelu Inżyniera/Inwestora Zastępczego na co najmniej jednej budowie realizowanej według procedur realizacji inwestycji FIDIC

    b2) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. rozliczeń, która (łącznie): b2.1) posiada wykształcenie wyższe; b2.2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczeń finansowo-rzeczowych zadań inwestycyjnych;

    b3) dysponują osobami, które będą sprawdzać dokumentację projektową w poszczególnych branżach, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektantów architektoniczno-budowlanych w następujących specjalnościach: b3.1) drogowej - min. 1 osoba; b3.2) konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba; b3.3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - min. 1 osoba; b3.4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba Przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w wykonywaniu dokumentacji projektowych lub sprawdzaniu i opracowaniu koreferatu ze sprawdzenia co najmniej jednej dokumentacji projektowej w swojej specjalności na realizację budowy i uzbrojenia infrastrukturalnego dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.); Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w poszczególnych specjalnościach.

    b4) dysponują osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru robót branżowych, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach: b4.1) drogowej - min. 1 osoba; b4.2) konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba; b4.3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - min. 1 osoba; b4.4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba Przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w specjalności na realizację budowy i uzbrojenia infrastrukturalnego dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w poszczególnych specjalnościach.

    b5) dysponują osobą, która będzie pełnić rolę specjalisty ds. prawnych podczas realizacji zamówienia, która (łącznie): b5.1) posiada wykształcenie wyższe prawnicze; b5.2) posiada min. 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej inwestycji.

    b6) dysponują osobą, która będzie pełnić rolę specjalisty ds. zamówień publicznych, która (łącznie): b6.1) posiada wykształcenie wyższe; b6.2) brała udział w przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uczestniczyła w pracach komisji przetargowych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane min. dla trzech inwestycji.

    4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:

    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    Ad 1a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich (załącznik nr 2).

    Ad 2a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 3).

    Ad 2b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4).

    Ad 2c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5).

    Ad 2d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust 1 PZP oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu art. 24 ust. 1 i 2 PZP (formularz oferty).

    Ad 3 pkt a1-a3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6):

    Ad 3 pkt b1 - b6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z podziałem na n/w osoby załącznik nr 7 i/lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedmiotowym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków do załącznika nr 7 dla każdej z tych osób wymienionych w pkt. b3 i b4 należy przedłożyć dokumenty stwierdzające ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenia o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego lub odpowiednie certyfikaty (świadectwa).

    Ad 4a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1,0 mln PLN. W przypadku, gdy Wykonawca przedstawi polisę o wartości wyrażonej w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN po kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (załącznik nr 8);

    Ad 4b) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 150 000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 9).

    Wykonawcy zagraniczni: Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 5 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    1. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

    3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    5. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

    Dokumenty żądane na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/inzynierparkprzemyslowydrogi.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych Pl. Magistracki 1 58-300 Wałbrzych pok. nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wałbrzych Pl. Magistracki 1 58-300 Wałbrzych pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa..





Załączniki

Powiadom znajomego