W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej z siedzibą Rynek 9, 58-300 Wałbrzych

Wałbrzych: Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej z siedzibą Rynek 9, 58-300 Wałbrzych
Numer ogłoszenia: 10025 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OG
ŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej z siedzibą Rynek 9, 58-300 Wałbrzych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od 01.02.2009r. do 31.12.2009r. Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej w Wałbrzychu, w lokalu wskazanym przez Zamawiającego, a w szczególności: 1) Świadczenie informacji na rzecz mieszkańców miasta, turystów, hoteli, biur podróży i innych organizatorów imprez turystycznych, a także centrów i biur informacji turystycznej na terenie całego kraju i za granicą, 2) Gromadzenie i aktualizowanie baz danych o walorach turystycznych i atrakcjach kulturalnych i sportowych miasta oraz regionu, 3) Gromadzenie i aktualizowanie informacji o wydarzeniach kulturalnych, sportowych i turystycznych odbywających się w mieście i regionie, 4) Gromadzenie i aktualizowanie baz danych dotyczących funkcjonujących w mieście sieci usług (gastronomia, banki, komunikacja, sklepy, itp.), współpraca z przedstawicielami branży turystycznej miasta (hotele, restauracje itp.), kulturalnej (instytucje kultury itp.) i sportowej (OSiR, kluby sportowe), 5) Założenie i aktualizowanie strony internetowej, 6) Udostępnianie bezpłatnych materiałów promocyjnych, 7) Przekazywanie do Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych, Działu Kultury, Sportu, Turystyki i Spraw Społecznych uwag, zapytań i sugestii zgłaszanych przez klientów CITiK, 8) Sprzedaż materiałów promocyjnych, przewodników, map, broszur, itp.,pośrednictwo w sprzedaży miejsc noclegowych, 9) Rezerwacja i sprzedaż biletów (imprezy kulturalne, sportowe, rozrywkowe), sprzedaż innych materiałów związanych z promocją miasta,, 10) Przygotowywanie aplikacji o dostępne środki pozabudżetowe, we współpracy z Wydziałem Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, prowadzenie innej działalności komercyjnej po pisemnym zaakceptowaniu przez Gminę Wałbrzych, 11) Rozpowszechnianie informacji dotyczących wydarzeń w mieście, a w szczególności o imprezach kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych Dodatkowe wymagania : Centrum powinno być otwarte w dni robocze od godz. 10.00 - do 17.00, w soboty od godz. 9.00 - do 13.00. Zmiana godzin funkcjonowania Centrum wymaga zgody Zamawiającego. Do prowadzenia Centrum Informacji Turystycznej I Kulturalnej Zamawiający oferuje i zapewnia: 1)Lokal o powierzchni 33m2 w Rynku w Wałbrzychu, stanowiący własność Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej Biblioteka pod Atlantami, 2)Wyposażenie lokalu, sprzęt komputerowy, 3) Podpisanie umowy dzierżawy lokalu i dzierżawy wyposażenia lokalu na okres od 1.02.2009r. do 31.12.2010r. Wszystkie opłaty związane z korzystania z lokalu: czynsz (ok. 800 zł m-c) zimna woda, ścieki, zużycie energii, centralne ogrzewanie i ciepła woda, wywóz nieczystości stałych, usługi telekomunikacyjnych leżą po stronie wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.30.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz.1058)., 3) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w warunki Wykonawca spełnił..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, Ad2. a) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - w formularzu oferta, b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formularzu oferta, Ad3. a)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi ich odpowiednie przygotowanie zawodowe (doświadczenie w pracach podmiotów prowadzących działalność z zakresu turystyki, kultury, sztuki; znajomości języków obcych, w szczególności angielskiego i niemieckiego; znajomość zagadnień lokalnego rynku turystycznego). Dla wykazanych osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotów do ich udostępnienia załącznik nr 3. b) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od daty ogłoszenia niniejszego postępowania min. 1 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wraz z referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie załącznik nr 4. c) Wykaz przewidywanych działalności komercyjnych towarzyszących działalności Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej załącznik nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60

  • 2 - Atrakcyjność oferty - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/prowadzenieCITiK.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




Powiadom znajomego