W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Kompleksowe usługi komunalne

07/11/2008 S217 Wspólnoty Europejskie - Usługi - Procedura otwarta

PL-Wałbrzych: Usługi utrzymania parków

2008/S 217-289356

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych.

Tel. (48-74) 665 51 55. E-mail l.oczkowicz@um.walbrzych.pl. Faks (48-74) 665 51 55.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego

oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla

punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak

podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB

PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Organ władzy regionalnej lub lokalnej.

Ogólne usługi publiczne.

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

"Kompleksowe usługi komunalne w zakresie: 1) utrzymania i pielęgnacji parków i zieleńców, 2)

utrzymania lasów komunalnych, 3) utrzymania cmentarzy i prosektorium".

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub

świadczenia usług:

Usługi.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wałbrzych.

Kod NUTS: PL517 .

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne z zakresu jak poniżej:

1) Utrzymania i pielęgnacji parków i zieleńców,

2) Utrzymania lasów komunalnych,

3) Utrzymania cmentarzy i prosektorium.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wykonawcę wszelkich czynności

związanych z utrzymaniem parków i zieleńców, lasów komunalnych, utrzymania cmentarzy

i prosektorium komunalnego na terenie miasta Wałbrzycha. Zakres prac do wykonania w

ramach usługi szczegółowo określa projekt umowy wraz z załącznikami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

77313000, 77211500, 98371111.

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

II.1.8) Podział na części:

Nie.

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

Powyżej 206 000 EUR.

Szacunkowa wartość bez VAT: 15 825 000,00 PLN.

II.2.2) Opcje:

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium

przetargowego w wysokości: 150 000,00 PLN najpóźniej do 16.12.2008 r do godz. 12:00.

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów

je regulujących:

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone

zamówienie:

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru

zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22

PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności

gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do

ewidencji działalności gospodarczej/w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za

zgodność z oryginałem/wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego

obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego.

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego

oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem

podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że

uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych

nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art. 24 ust.

1 pkt 4-8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert. 5) Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art.

24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument poświadczający, że wykonawca jest

ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

2) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym

wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków

finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące

przed upływem terminu składania ofert.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej

działalności gospodarczej w wysokości min. 400 000,00 PLN (brutto);

2. posiadanie środków finansowych, lub zdolności kredytowej w wysokości 700 000,00

PLN (brutto);

III.2.3) Zdolność techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy

- w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania min. 1 usługi o podobnym

charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Fakt wykonania usługi musi

być potwierdzony referencjami od Zamawiającego lub innymi dokumentami potwierdzającymi

należyte ich wykonanie.

2) Wykaz osób lub podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą

uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz z

określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności - osobno dla każdego z zadań oraz

pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania

zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie

dysponował.

3) Dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji niniejszej usługi posiadają

uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - Przez ww. dokumenty

zamawiający rozumie wszelkie dyplomy (ukończenia szkoły), świadectwa, dokumenty

potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień wymaganych przez przepisy prawa dla osób

przewidzianych do realizacji zamówienia i/lub zaświadczenia, certyfikaty itd. z odbytych szkoleń i

kursów.

4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje

wykonawca lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych do

udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o

którym mowa powyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

5) Aktualne zezwolenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha na odbieranie odpadów komunalnych

stałych lub potwierdzenie złożenia wniosku o udzielenie zezwolenia. Wniosek powinien być

kompletny tj. powinien zawierać informację o których mowa a art. 8 ustawy z dnia 13.9.1996 r o

utrzymaniu czystości w gminach (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.) wydaną przez Urząd Miejski

w Wałbrzychu. 6) Aktualne zezwolenie Starosty Wałbrzyskiego na transport odpadów.

7) Informacja o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi

odpadami wydana przez właściwy organ.

8) Aktualne zezwolenie na prowadzenie odzysku biomasy wydane przez właściwy organ.

9) Aktualna umowa na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgoda właściciela

(zarządcy) składowiska na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha lub

oświadczenie o przedłożeniu ww. umowy/zgody przed podpisaniem umowy.

10) Dokumenty potwierdzające prawo dysponowania bazą sprzętowo warsztatową oraz miejscem

obsługi administracyjnej cmentarzy i przyjmowania interesantów, zlokalizowaną na terenie miasta

Wałbrzycha lub oświadczenie o przedłożeniu ww. dokumentu przed podpisaniem umowy.

Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem komputerowym wraz z licencjonowanym

oprogramowaniem umożliwiającym ewidencjonowanie zmarłych.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

1. Wykonywali co najmniej jedną usługę o charakterze podobnym (w rozumieniu SIWZ) do

przedmiotu zamówienia;

2.posiadanie aktualnego zezwolenia na odzysk biomasy na terenie Wałbrzycha,

dopuszczony decyzją właściwego organu;

3. posiadanie udokumentowanej lokalizacji składowiska drewna;

4. posiadanie aktualnego zezwolenia w formie decyzji administracyjnej na odbieranie

odpadów komunalnych;

5. posiadanie aktualnego zezwolenia w formie decyzji administracyjnej na transport

odpadów;

6. posiadanie uregulowanej strony formalno prawną w zakresie gospodarowania odpadami

niebezpiecznymi tj. informację przyjętą przez właściwy organ administracji lub też złożenie

oświadczenia, że do dnia podpisania umowy przedłożona zostanie ww. informacja;

7. posiadanie aktualnej umowy na składowanie odpadów na składowiska lub zgodę

właściciela (zarządcy) składowiska odpadów na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu

miasta Wałbrzycha, lub też, złożenia oświadczenia, że do dnia podpisania umowy

przedłożona zostanie ww. umowa/zgoda;

8. dysponowanie sprzętem komputerowym (komputer klasy PC wraz z urządzeniami

wejścia/wyjścia) wraz z licencjonowanym oprogramowaniem umożliwiającym

ewidencjonowanie zmarłych;

9. posiadanie miejsca obsługi administracyjnej cmentarzy oraz przyjmowania interesantów

na terenie Wałbrzycha lub też złożenie oświadczenia, że do dnia podpisania umowy

utworzone zostanie na terenie Wałbrzycha ww. miejsce;

10. dysponowanie personelem niezbędnym do wykonania zamówienia tj: A) w zakresie

utrzymania parków i zieleńców:

1) dysponowanie osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które:

1.1) posiadają kierunkowe wykształcenie ogrodnicze

1.2) posiadają ukończony kurs/szkolenie z zakresu prac w zieleni miejskiej na terenach

zurbanizowanych w tym w parkach i drzewach pomnikowych potwierdzony

świadectwem/certyfikatem

1.3) posiadają ukończony kurs/szkolenie z zakresu pielęgnacji i chirurgii drzew

potwierdzony świadectwem/certyfikatem

1.4) posiadają ukończony kurs inżynierii ruchu drogowego uprawniający pracownika do

podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie

drogowym oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

1.5) posiadają ukończony kurs/szkolenie rzeczoznawcy ds. budowy i konserwacji terenów

zieleni potwierdzony świadectwem/certyfikatem. Zamawiający dopuszcza możliwość

wykazania osób(-y) spełniających łącznie wymagania określone w 10.A.1.1-1.5 B) w

zakresie utrzymania lasów komunalnych:

1) dysponowanie osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które

posiadają:

1.1) wykształcenie minimum średnie o specjalności leśnictwo C) w zakresie utrzymania

cmentarzy i prosektorium:

1) dysponowanie osobami przewidzianymi do kierownictwa, nadzoru i kontroli prac, które

posiadają:

1.1) wykształcenie minimum średnie,

1.2) posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie

budownictwa z przynależnością do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz są

ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, Zamawiający dopuszcza możliwość

wykazania osób(-y) spełniających łącznie wymagania określone w pkt 10.C.1.1-1.2 10.

dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (w nawiasie min. liczba

ilości sprzętu) tj.:

(1) kosy spalinowe (5 szt.),

(2) kosiarki spalinowe (5 szt.),

(3) pilarki spalinowe (5 szt.),

(4) rozdrabniacz do gałęzi (1 szt.),

(5) frezarka do pni (1 szt.),

(6) kosiarka bijakowa (1 szt.),

(7) kosiarka bijakowa samorozbierąca (2 szt.),

(8) mikrociągniki z osprzętem (2 szt.),

(9) glebogryzarka (1 szt.),

(10) ciągniki rolnicze z przyczepami oraz pługami odśnieżnymi (2 szt.),

(11) samochody do przewożenia ludzi i sprzętu (2szt.),

(12) koparko - spycharka (1 szt.),

(13) pilarka do żywopłotów (1 szt.),

(14) dmuchawa (odkurzacz) do liści (1 szt.),

(15) opryskiwacz plecakowy (2 szt.)

(16) agregat sprężarkowy obsługujący 2 chłodnie (1 szt.),

(17) piła oscylacyjna (1 szt.),

(18) przejezdny zestaw do mycia (1 szt.),

(19) wózek uniwersalny do wyposażenia chłodni (1 szt.),

(20) narzędzia chirurgiczne (1 komplet).

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

Nie.

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób

odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do

udziału:

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

RZP/PN/56/WIM/08.

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu

opisowego:

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:

15.12.2008 - 15:00.

Dokumenty odpłatne: nie.

www.um.walbrzych.pl/zzp/uslugikomunalne2009-2011.zip

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

16.12.2008 - 12:00.

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym

kandydatom:

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu:

Polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

Data: 16.12.2008 - 12:15.

Miejsce: Siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE

ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

VI.4.2) Składanie odwołań:

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

5.11.2008.

Załączniki

Powiadom znajomego