W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

ogłoszenie o zamówieniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz usług dostępu do internetu dla Gminy Wałbrzych

PL-Wałbrzych: Usługi telekomunikacyjne
2008/S 166-223771
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Kontakt pok. nr 27, Do wiadomości Marek Pałosz, PL-58-300 Wałbrzych. Tel.  (48-74) 665 51 53. E-mail m.palosz@um.walbrzych.pl. Faks  (48-74) 665 51 55.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Kontakt pok. nr 10 (sekretariat), Do wiadomości Marek Pałosz, PL-58-300 Wałbrzych. E-mail zzp@um.walbrzych.pl. Faks  (48-74) 665 51 55. URL: www.um.walbrzych.pl.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz usług dostępu do internetu dla gminy Wałbrzych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 05.
Główne miejsce świadczenia usług: Wałbrzych.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz usług dostępu do internetu dla Gminy Wałbrzych (zamówienie obejmuje świadczenie usług dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu oraz: Muzeum w Wałbrzychu, Straży Miejskiej w Wałbrzychu, Biura Obsługi Socjalnej w Wałbrzychu, Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałbrzychu, Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Wałbrzychu, Zarządu Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, Miejskiego Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu. Lokalizacja budynków Urzędu Gminy przedstawia się następująco: - Pl. Magistracki 1 w Wałbrzychu, - przy ul. Matejki 1, - przy ul. Matejki 2, - przy ul. Matejki 3, - przy ul. Sienkiewicza 6-8, - przy ul. Limanowskiego 11; oraz lokalizacja budynków jednostek uczestniczących, czyli: Biuro Obsługi Socjalnej w Wałbrzychu: ul. Mickiewicza 7; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wałbrzychu: ul. Wysockiego 11a, Hala Pl. Teatralny 5a, Basen Kąpielowy przy ul. Bystrzyckiej 1, Skatepark przy ul. Długiej, Stadion przy ul. Kusocińskiego, Stadion przy ul. Dąbrowskiego, Stadion przy ul. Podwale, Stadion na Nowym Mieście; Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.: ul. Chrobrego 2, Zajezdnia przy ul. Ludowej 1d ; Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: ul. Kolejowa 4, ul. B. Chrobrego 27; Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu: ul. Armii Krajowej 35, ul. B. Chrobrego 2, ul. Główna 8; Muzeum w Wałbrzychu: ul. 1 Maja 9, ul. 1 Maja 11; Straż Miejska w Wałbrzychu: ul. Matejki 1, ul. Kasztelańska 3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
64200000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 440 000,00 PLN.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 36 (od udzielenia zmówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 14 000 PLN - dotyczy wykonawców zaprosoznych do złożenia oferty ostatecznej.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian 2. Koncesja na budowę sieci i świadczenie usług transmisji danych oraz dostępu do internetu na terenie całego kraju. 3. Koncesja na świadczenie międzystrefowych usług telefonicznych. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 usług o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotu zamówienia tj. o wartości co najmniej 400 000 PLN, obejmująca swym zakresem obsługę min. 300 numerów telefonów a także usługę dostępu do internetu.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Negocjacyjna.
Kandydaci zostali już zakwalifikowani: nie.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
Przewidywana minimalna liczba: 5.
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Do składania ofert wstępnych zostana zaproszeni wszyscy wykonawcy spełniający postawione warunki udziału w postępowaniu.
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub negocjowanych ofert nie.
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej:
1. połączenia na telefony komórkowe. Waga: 35.
2. połączenia lokalne. Waga: 20.
3. abonament za każdą linię telefoniczną. Waga: 20.
4. cena za dostęp do internetu. Waga: 15.
5. połączenia międzystrefowe. Waga: 10.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RZP/NZO/43/WSOiA/08.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
25.9.2008 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
Zaleca się, aby wykonawcy składali wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wzorze opracowanym przez zamawiającego, dostępnym na stronie internetowej www.bip.um-walbrzych.dolnyslask.pl.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
VI.4.2) Składanie odwołań:
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
25.8.2008.

Załączniki

Powiadom znajomego