Ogłoszenie o zamówieniu: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2008-2010
09/08/2008 S154 Wspólnoty Europejskie - Usługi - Procedura otwarta
PL-Wałbrzych: Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka
2008/S 154-208217
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych.
Tel. (48-74) 665 51 53. E-mail
l.oczkowicz@um.walbrzych.pl. Faks (48-74) 665 51 55.Adresy internetowe
:Ogólny adres instytucji zamawiającej:
www.um.walbrzych.pl.Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Benefit Broker Sp. z o.o., ul. Braniborska 58-68,Do wiadomości Grzegorz Kuźnik, PL-53-680 Wrocław. Tel. (48-71) 783 32 36. E-mail
grzegorz.kuznik@benefit.net.pl
. Faks (48-71) 783 32 36.Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:
Gmina Wałbrzych, Pl.Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych. E-mail
l.oczkowicz@um.walbrzych.pl
.URL:
www.um.walbrzych.pl/zzp/ubezpieczeniegminy.zip.Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
jakpodano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUBPRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPISII.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2008-2010.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lubświadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 06.
Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Wałbrzych.
Kod NUTS: PL517 .
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego.
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych
obejmujące ubezpieczenia od następujących ryzyk: 1.ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
2.ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 3.ubezpieczenie maszyn od awarii
mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) - wg formuły ubezpieczenia od wszystkich ryzyk;
4.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; 5.ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów
a.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych b.ubezpieczenie
Autocasco c.ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu
6.ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej
7.inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):66332000, 66334100, 66337000, 66337400.
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):Nie.
II.1.8)
Podział na części:Nie.
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:Nie.
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIAII.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:Całkowita wielkość i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiona jest w SIWZ oraz załącznikach.
II.2.2)
Opcje:Nie.
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zmówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAIII.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (dziesięć tysięcy
złotych), w terminie do dnia 16.9.2008 do godz. 12:00 Wadium może być wniesione w
następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych; c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez
Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z
obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie
(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności,
która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji
e)zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił
podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy; Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Nr konta:
Bank PKO BP O/WAŁBRZYCH nr 67 1020 5095 0000 5202 0011 6608 przelewem z
zaznaczeniem"Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2008-2010 - wadium
przetargowe" Wadium wnoszone w innych formach należy zdeponować w wymaganym terminie w
Urzędzie Miejskim, pl. Magistracki 1, pok. Nr 1.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisówje regulujących:
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielonezamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:Nie.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁUIII.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestruzawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy
ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w
postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: ad 1a)aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), ad 1b) W przypadku ubezpieczycieli -
zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej pokrywającym
się z przedmiotem zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn.
zm). W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć
następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla
każdego z nich): ad 2a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, Ad 2b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, Ad 2c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana
wg formuły: "spełnia - nie spełnia".
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajdować się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Oświadczenie, sporządzone według
wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg
formuły: "spełnia - nie spełnia".
III.2.3)
Zdolność techniczna:Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadać niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Oświadczenie, sporządzone według
wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg
formuły: "spełnia - nie spełnia".
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:Nie.
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGIIII.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:Nie.
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osóbodpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURYIV.1.1)
Rodzaj procedury:Otwarta.
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub doudziału:
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej:
1. Cena. Waga: 80.
2. Warunki ubezpieczenia. Waga: 20.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:RZP/PN/40/WIM/08.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:Nie.
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentuopisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:
15.9.2008 - 15:00.
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:16.9.2008 - 12:00.
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanymkandydatom:
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu:
Polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:Data: 16.9.2008 - 12:15.
Miejsce: Siedziba zamawiającego.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:Nie.
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZEŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZEVI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:VI.4.2)
Składanie odwołań:VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:5.8.2008.