W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2008-2010

09/08/2008 S154 Wspólnoty Europejskie - Usługi - Procedura otwarta

PL-Wałbrzych: Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka

2008/S 154-208217

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych.

Tel. (48-74) 665 51 53. E-mail l.oczkowicz@um.walbrzych.pl. Faks (48-74) 665 51 55.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Benefit Broker Sp. z o.o., ul. Braniborska 58-68,

Do wiadomości Grzegorz Kuźnik, PL-53-680 Wrocław. Tel. (48-71) 783 32 36. E-mail

grzegorz.kuznik@benefit.net.pl. Faks (48-71) 783 32 36.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego

oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych, Pl.

Magistracki 1, Do wiadomości Łukasz Oczkowicz, PL-58-300 Wałbrzych. E-mail

l.oczkowicz@um.walbrzych.pl.

URL: www.um.walbrzych.pl/zzp/ubezpieczeniegminy.zip.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak

podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB

PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Organ władzy regionalnej lub lokalnej.

Ogólne usługi publiczne.

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2008-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub

świadczenia usług:

Usługi.

Kategoria usług: nr 06.

Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Wałbrzych.

Kod NUTS: PL517 .

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia Gminy Wałbrzych oraz jednostek podległych

obejmujące ubezpieczenia od następujących ryzyk: 1.ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;

2.ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 3.ubezpieczenie maszyn od awarii

mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) - wg formuły ubezpieczenia od wszystkich ryzyk;

4.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej; 5.ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów

a.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych b.ubezpieczenie

Autocasco c.ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu

6.ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej

7.inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

66332000, 66334100, 66337000, 66337400.

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8) Podział na części:

Nie.

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

Całkowita wielkość i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiona jest w SIWZ oraz załącznikach.

II.2.2) Opcje:

Nie.

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zmówienia):

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (dziesięć tysięcy

złotych), w terminie do dnia 16.9.2008 do godz. 12:00 Wadium może być wniesione w

następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych; c)gwarancjach bankowych;

d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w

art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju

Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez

Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z

obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie

(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji

ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności,

która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji

e)zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie

Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił

podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego

wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie

Wykonawcy; Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Nr konta:

Bank PKO BP O/WAŁBRZYCH nr 67 1020 5095 0000 5202 0011 6608 przelewem z

zaznaczeniem"Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2008-2010 - wadium

przetargowe" Wadium wnoszone w innych formach należy zdeponować w wymaganym terminie w

Urzędzie Miejskim, pl. Magistracki 1, pok. Nr 1.

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów

je regulujących:

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone

zamówienie:

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru

zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy

ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w

postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie

odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: ad 1a)aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony

nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego

ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być

złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), ad 1b) W przypadku ubezpieczycieli -

zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej pokrywającym

się z przedmiotem zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24

ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn.

zm). W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć

następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez

dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla

każdego z nich): ad 2a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne

zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w

zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania ofert, Ad 2b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego

w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania ofert, Ad 2c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika

urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające

odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na

ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem

zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości

wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

terminu składania ofert; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana

wg formuły: "spełnia - nie spełnia".

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajdować się w

sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Oświadczenie, sporządzone według

wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg

formuły: "spełnia - nie spełnia".

III.2.3) Zdolność techniczna:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadać niezbędną

wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Oświadczenie, sporządzone według

wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg

formuły: "spełnia - nie spełnia".

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

Nie.

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób

odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do

udziału:

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej:

1. Cena. Waga: 80.

2. Warunki ubezpieczenia. Waga: 20.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

RZP/PN/40/WIM/08.

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu

opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:

15.9.2008 - 15:00.

Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

16.9.2008 - 12:00.

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym

kandydatom:

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu:

Polski.

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

Data: 16.9.2008 - 12:15.

Miejsce: Siedziba zamawiającego.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE

ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

VI.4.2) Składanie odwołań:

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

5.8.2008.

Załączniki

Powiadom znajomego