W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO ZAWARTEGO W CENIE OLEJU NAPĘDOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO PRODUKCJI ROLNEJ





URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl


KARTA INFORMACYJNA Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 marca 2006 roku o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz.U. nr 52, poz. 379),

2. Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 31 maja 2006 roku w sprawie wzoru wniosku o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz.U. nr 103, poz. 706)

Wymagane dokumenty

1. Wnioski składane na urzędowym formularzu.

-wniosek_o_zwrot_podatku_akcyzowego.pdf

-wniosek-załącznik nr 2   wniosek.pdf

2. Faktury VAT albo ich kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pracownika urzędu miasta, stanowiące dowód zakupu oleju napędowego za okres 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku.

3. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, w przypadku gdy producent rolny podlega wpisowi do tego rejestru.

Wzory dokumentów do pobrania

Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Wydział Dochodów Gminy/Dział Podatków/ Zespół ds. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych

Szczegółowe informacje na temat realizacji procesu uzyskać można pod nr telefonu /074/ 6655373, 6655376, 6655378

Miejsce składania dokumentów

Biuro Obsługi Klienta ul. Sienkiewicza 6-8

Termin załatwienia sprawy

1. Złożenie wniosku

od 1 marca do 31 marca oraz od 1 września do 30 września danego roku

2. Wydanie decyzji 30 dni od dnia złożenia wniosku

3. Wypłata zwrotu podatku

  • od 1 maja do 31 maja jeżeli wniosek został złożony w terminie od 1 marca do 31 marca,

  • od 1 listopada do 30 listopada jeżeli wniosek został złożony w terminie od 1 września do 30 września

Opłaty

brak

Tryb odwoławczy

Wnioskodawcy przysługuje odwołanie na podstawie art. 129 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071) do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Wałbrzycha.

Odwołanie złożyć można (lub przesłać) w Biurze Obsługi Klienta, ul. Sienkiewicza 6-8.

Informacje dodatkowe

brak


Załączniki

Powiadom znajomego