WYSTAWIANIE I SPORZĄDZANIE ZAŚWIADCZEŃ O ZATRUDNIENIU DLA BYŁYCH PRACOWNIKÓW, ZAKŁADÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH
|
PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118 |
KARTA INFORMACYJNA Wystawianie i sporządzanie zaświadczeń:
| |
Podstawa prawna |
1) Ustawa z 17.12.1998 o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz.U. Nr 153 z 2009, poz. 1227) 2) Ustawa z 14.07.1983 o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwum ( Dz.U. Nr 97z 2006, poz. 673) 3) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15.05.1996 w spr.szczegółowej treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydania i prostowania (Dz.U.Nr 60 z 1996, poz.282) 4) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 17.08.2000 w sprawie szczegółowych zasad współpracy ZUS z ubezpieczonymi i płatnikami składek w zakresie ustalania kapitału początkowego (Dz.U. Nr 72 z 2000, poz. 846 |
Wymagane dokumenty |
Podanie zawierające informacje typu: imię i nazwisko, data urodzenia, nr PESEL, imię ojca, adres do korespondencji, nazwa zakładu pracy, okres zatrudnienia |
Wzory dokumentów do pobrania |
Wniosek o wydanie zaświadczenia |
Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy |
Biuro Spraw Pracowniczych |
Miejsce składania dokumentów |
Biuro Obsługi Klienta, ul. Sienkiewicza 6, 58-300 Wałbrzych |
Termin załatwienia sprawy |
Uzależniony od ilości zgłoszonych wniosków, tj. od 2 tygodni do 3 miesięcy |
Opłaty |
Zwolnione opłat |
Tryb odwoławczy |
Realizacja usługi zgodna jest w całości z żądaniem strony |
Informacje dodatkowe |
|