W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA ZE ZBIORÓW MELDUNKOWY ORAZ Z EWIDENCJI WYDANYCH I UNIEWAŻNIONYCH DOWODÓW OSOBISTYCH

 

 

 

URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl

 

KARTA INFORMACYJNA

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA ZE ZBIORÓW MELDUNKOWY ORAZ Z EWIDENCJI WYDANYCH I UNIEWAŻNIONYCH DOWODÓW OSOBISTYCH

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności
i dowodach osobistych (t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 139, poz. 993 ze zm.) 

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. z 2000 r. Dz. U. Nr 98, poz. 1071 ze zm. )

3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm. )

4. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie dokumentowania zapłaty opłaty skarbowej oraz trybu jej zwrotu ( Dz. U. Nr 246, poz. 1804 )

5. Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 195, poz. 1198)

Wymagane dokumenty

1. Pisemny wniosek zainteresowanej osoby

2. Dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na potwierdzenie tożsamości

Wzory dokumentów do pobrania

Brak wzoru - klient sam pisze podanie/wniosek

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Dział Spraw Obywatelskich - Zespół Meldunków oraz

Zespół Dowodów Osobistych

Miejsce składania dokumentów

ul. Matejki 1, pok. 14, 15, 16 oraz 2

Numer telefonu, pod którym udzielane są informacje:

074 66 55 211

Termin załatwienia sprawy

Jeżeli jest to możliwe - bez zbędnej zwłoki przy kliencie, jeżeli sprawa wymaga zgromadzenia niezbędnej dokumentacji - do 14 dni

Opłaty

1. Opłata skarbowa za zaświadczenie w wysokości 17 zł

2. Opłata skarbowa za pełnomocnictwo w wysokości 17 zł

Tryb odwoławczy

Realizacja usługi zgodna jest w całości z żądaniem strony

Informacje dodatkowe

1. Zaświadczenie wydaje się osobie, której ono dotyczy, bądź członkowi rodziny wspólnie zamieszkałemu. Na zasadach ogólnych można je przekazać2. lub przesłać3. pełnomocnikowi wskazanemu we wniosku. W innych przypadkach zaświadczenie może być4. wydane jedynie po udokumentowaniu interesu prawnego do posiadania danych. 

5. Dowodem posiadania interesu prawnego mogą być6. : 

Ä‚Ä? wezwania sądu, prokuratury, komornika i innych organów państwowych zobowiązujące do przedstawienia danych 

Ä‚Ä? wyroki sądu oraz orzeczenia organów, których realizacja łączy się z koniecznością posiadania danych. 

Powiadom znajomego