PRZYJMOWANIE INTERWENCJI MIESZKAŃCÓW W ZAKRESIE HAŁASU
|
PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118 |
KARTA INFORMACYJNA Przyjmowanie interwencji mieszkańców w zakresie hałasu | |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 z późn. zm.) |
Wymagane dokumenty |
Podanie lub notatka z przyjęcia sprawy sporządzona przez pracownika Wydziału. |
Wzory dokumentów do pobrania |
- |
Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy |
Wydział Rozwoju Miasta Dział Gospodarki Przestrzennej i Środowiska Zespół Ochrony i Kształtowania Środowiska |
Miejsce składania dokumentów |
Biuro Obsługi Klienta ul. Sienkiewicza 6-8 w Wałbrzychu |
Termin załatwienia sprawy |
7 dni Rozstrzygnięcie do odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym przez pracownika Wydziału lub dostarczane na adres korespondencyjny za pośrednictwem doręczycieli Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu |
Opłaty |
Nie podlega opłacie skarbowej |
Tryb odwoławczy |
Nie dotyczy |
Informacje dodatkowe |
Szczegółowe informacje na temat realizacji procesu uzyskać można pod nr telefonu (074) 6655257 ul. Limanowskiego 11, pok. Nr 1, 58-300 Wałbrzych Godziny przyjmowania: poniedziałek - piątek 7.30-15.30 |