W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

USTALENIE ZAKRESU RAPORTU ODDZIAŁYWANIA PRZEDSIĘWZIĘCIA NA ŚRODOWISKO





URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl



KARTA INFORMACYJNA


Ustalenie zakresu raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko

Podstawa prawna

1.   Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. nr 199, poz. 1227 z późn. zm.)
, art. 69 - 70.

2.   Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r.
w sprawie przedsięwzięć  mogących znacząco oddziaływać na środowisko /Dz. U. Nr 213, poz. 1397./.

3.  Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej / Dz. U. Nr 225, poz. 1635/.

Wymagane dokumenty

  1. Karta informacyjna przedsięwzięcia;

  2. Ew. pełnomocnictwo do występowania wnioskodawcy w imieniu inwestora;

  3. Oryginał potwierdzenia wniesienia opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictwa.


Kartę informacyjną przedsięwzięcia przedkłada się w trzech egzemplarzach, wraz z ich zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych


Formularz wniosku pobierać można w sekretariacie Wydziału Rozwoju Miasta przy ul. Matejki 1 pok. 35, w Biurze Obsługi Klienta przy
ul. Sienkiewicza 6-8 lub drogą elektroniczną na stronie internetowej Urzędu - www.um.walbrzych.pl


Wzory dokumentów do pobrania

Wniosek o ustalenie zakresu raportu


Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Wydział Rozwoju Miasta

 



Dział Gospodarki Przestrzennej i Środowiska - Zespół Ochrony i Kształtowania Środowiska


Miejsce składania dokumentów

Biuro Obsługi Klienta ul. Sienkiewicza 6-8


Termin załatwienia sprawy

1 miesiąc

 

Rozstrzygnięcie do odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym przez pracownika Wydziału albo w przypadku udokumentowania wniesienia opłaty, dostarczane na adres korespondencyjny za pośrednictwem doręczycieli Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.


Opłaty

Opłata:

1.  za złożenie pełnomocnictwa - 17 zł od każdego stosunku pełnomocnictwa wnoszona na rachunek: Urząd Miejski w Wałbrzychu Wydział Finansowy PKO BP O/Wałbrzych 05 1020 5095 0000 5502 0060 0734


Tryb odwoławczy

Ustawa z dnia 14.06.1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm./ - odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Wałbrzycha, w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia

Miejsce złożenia odwołania: ul. Matejki 1, pok. 35, 58-300 Wałbrzych


Informacje dodatkowe

Szczegółowe informacje na temat realizacji procesu uzyskać można pod nr telefonu (074) 6655335, ul. Limanowskiego 11, pok. 1,   58-300 Wałbrzych.

 

Godziny przyjmowania: poniedziałek - piątek 7.30-15.30



Załączniki

Powiadom znajomego