WYDANIE DUPLIKATU ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
|
URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118 www.um.walbrzych.pl www.bip.um.walbrzych.pl |
KARTA INFORMACYJNA WYDANIE DUPLIKATU ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH | |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. Z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm. /. |
Wymagane dokumenty |
1. Podanie przedsiębiorcy o wydanie duplikatu. 2. Dokument potwierdzający (oryginał) wniesienie opłaty skarbowej |
Wzory dokumentów do pobrania |
|
Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy |
Biuro Obsługi Inwestorów i Przedsiębiorczości |
Miejsce składania dokumentów |
ul. Sienkiewicza 6-8 58-300 Wałbrzych |
Termin załatwienia sprawy |
Bez zbędnej zwłoki - w uzgodnieniu z Klientem. Odbiór osobisty lub za pośrednictwem doręczycieli UM |
Opłaty |
Podanie i załączniki nie podlega opłacie skarbowej. Za wydany kazdy duplikat opłata skarbowa -24 zł Opłatę skarbową należy wnieść na konto UM w Wałbrzychu Wydział Budżetu i Finansów PKO BP o/ Wałbrzych nr 05 1020 5095 0000 5502 0060 0734 Druki do pobrania w Biurze ul. Sienkiewicza 6-8 |
Tryb odwoławczy |
Nie przysługuje |
Informacje dodatkowe |
Szczegółowe informacje na temat realizacji procesu uzyskać można pod numerami tel. 66-55-293 ; 66-55-294 ; 66-55-295 |