W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZANIE IMPREZ MASOWYCH




URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl


KARTA INFORMACYJNA <ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZANIE IMPREZ MASOWYCH>

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 20 marca 2009 r o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U z 2009 r. Nr 62 poz. 504 ze zm.)

Wymagane dokumenty

1. Wniosek - forma dowolna (termin złożenia: 30 dni przed terminem imprezy masowej)

2. Opinie: Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Inspekcji Sanitarnej, Pogotowia Ratunkowego, instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej (na 14 dni przed terminem imprezy masowej)

3. Inne dokumenty wymagane ustawą:

- graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa;

- terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych - w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie;

- informacja o liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej, o przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz o liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej;

- informacja o osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym jego dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer i datę wydania licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia;
-informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej - w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka;
-informacja o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk;

- dokument poświadczający spełnienie obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia w przypadku imprez na które wstęp jest płatny;

- kopia aktualnych protokołów z kontroli obiektu, o których mowa w art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

Wzory dokumentów do pobrania

-

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Dział Spraw Społecznych - Zespół ds. Kultury, Sportu i Turystyki

Miejsce składania dokumentów

Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego

Termin załatwienia sprawy

Do 7 dni

Sposób odbioru odpowiedzi:

- odbiór osobisty, po telefonicznym uzgodnieniu terminu przez pracownika merytorycznego

Opłaty

Podlega opłacie skarbowej w wysokości 82 złotych

Opłatę skarbową można wpłacać w Kasach Urzędu:

- przy ul.Matejki 2, I piętro

lub na konto : Urząd Miejski w Wałbrzychu, Wydział Budżetu i Finansów PKO BP O/W-ch nr 05 1020 5095 0000 5502 0060 0734

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Wałbrzycha, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego.

Informacje dodatkowe

-


Powiadom znajomego