ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZANIE IMPREZ MASOWYCH
|
PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118 |
KARTA INFORMACYJNA <ZEZWOLENIE NA PRZEPROWADZANIE IMPREZ MASOWYCH> | |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 20 marca 2009 r o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U z 2009 r. Nr 62 poz. 504 ze zm.) |
Wymagane dokumenty |
1. Wniosek - forma dowolna (termin złożenia: 30 dni przed terminem imprezy masowej) 2. Opinie: Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Inspekcji Sanitarnej, Pogotowia Ratunkowego, instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej (na 14 dni przed terminem imprezy masowej) 3. Inne dokumenty wymagane ustawą: - graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa; - terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych - w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie; - informacja o liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej, o przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz o liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej; - informacja o osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym jego dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer i datę wydania licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia; - dokument poświadczający spełnienie obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia w przypadku imprez na które wstęp jest płatny; - kopia aktualnych protokołów z kontroli obiektu, o których mowa w art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. |
Wzory dokumentów do pobrania |
- |
Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy |
Dział Spraw Społecznych - Zespół ds. Kultury, Sportu i Turystyki |
Miejsce składania dokumentów |
Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego |
Termin załatwienia sprawy |
Do 7 dni Sposób odbioru odpowiedzi: - odbiór osobisty, po telefonicznym uzgodnieniu terminu przez pracownika merytorycznego |
Opłaty |
Podlega opłacie skarbowej w wysokości 82 złotych Opłatę skarbową można wpłacać w Kasach Urzędu: - przy ul.Matejki 2, I piętro lub na konto : Urząd Miejski w Wałbrzychu, Wydział Budżetu i Finansów PKO BP O/W-ch nr 05 1020 5095 0000 5502 0060 0734 |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Wałbrzycha, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego. |
Informacje dodatkowe |
- |