Porządek obrad
URZĄD MIEJSKI
w Wałbrzychu
Biuro Obsługi Rady Miejskiej
Przewodnicząca Rady Miejskiej Wałbrzycha
Pani Agnieszka Kołacz-Leszczyńska
uprzejmie informuje,
iż w dniu 28 grudnia 2010 roku o godz. 12:00
w sali witrażowej ratusza, odbędzie się
IV - sesja Rady Miejskiej Wałbrzycha
zwołana na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku
o samorządzie gminnym /tekst jednolity z 2001 roku Dz. U. Nr 142,
poz. 1591 z późniejszymi zmianami/.
PORZĄDEK OBRAD
-
Otwarcie obrad.
-
Ślubowanie Radnego Rady Miejskiej Wałbrzycha /Pan Giovanni Roman/.
-
Wnioski w sprawie porządku obrad sesji.
-
Uchwała Rady Miejskiej Wałbrzycha w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
-
Uchwała Rady Miejskiej Wałbrzycha w sprawie zmiany Uchwały budżetowej Miasta Wałbrzycha na 2010 rok Nr XLVI/413/09 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 22 grudnia 2009 roku z późniejszymi zmianami.
-
Uchwała Rady Miejskiej Wałbrzycha w sprawie nie wygaśnięcia niezrealizowanych wydatków w budżecie Miasta Wałbrzycha z upływem roku budżetowego 2010
-
Uchwała Rady Miejskiej Wałbrzycha w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIII/70/2001 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 30 marca 2001 roku w sprawie utworzenia jednoosobowej Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością pod firmą "Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne" Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
-
Uchwała Rady Miejskiej Wałbrzycha w sprawie przejęcia od Uzdrowiskowej Gminy Szczawno-Zdrój zadania w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego.
-
Uchwała Rady Miejskiej Wałbrzycha w sprawie zmiany uchwały Nr LII/399/04 Rady Miejskiej Wałbrzycha w sprawie nadania Statutu Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałbrzychu.
-
Informacja o podmiotach w których będzie wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna, a także opinii Prezesa Sądu Rejonowego w Wałbrzychu.
-
Informacja z realizacji zarządzeń i dyspozycji Prezydenta Miasta za miesiące październik oraz listopad 2010 roku.
-
Zgłaszanie interpelacji i zapytań.
-
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
-
Wolne wnioski.
-
Oświadczenia.
-
Zamknięcie obrad.