Jak należy postępować w pracy?
Jak należy postępować w pracy ?
- Przed wyjściem z pracy schowaj wszystkie dokumenty z biurka.
- Nie zapisuj, nie przyklejaj karteczek z hasłami na monitorze i na biurku.
- Wydruki zawierające poufne lub tajne dokumenty zabieraj od razu z drukarki.
- Poufne i tajne dokumenty niszcz tylko w niszczarce.
- Zmazuj zapisy z tablic po spotkaniach, od razu po ich zakończeniu.
- Nie zostawiaj tokenów z podpisów elektronicznych/ banków cały czas włożonych do komputera.
- Nie zostawiaj urządzeń pendrive, dysków przenośnych na biurkach lub w komputerze.
- Wszelkie nośniki pamięci (DVD, pendrive) przechowuj w szafie zamykanej na klucz.
- Poufne dokumenty zamykaj w szafie zamykanej na klucz (najlepiej metalowej).
- Nie zostawiaj na biurku kluczy do szafek, pomieszczeń.
- Jeśli odchodzisz od komputera zablokuj go- Windows + L.
- Jeśli odchodzisz od biurka, schowaj urządzenia mobilne do szuflady.
- Gdy wychodzisz z biura - wyłącz komputer.