Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców, do: Zadanie 1- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wałbrzychu; Zadanie 2- Publicznej Szkoły Podstawowej nr 37 w Wałbrzychu; Zadanie nr 3- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle; Zadanie nr 4- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 21 w Wałbrzychu
Ogłoszenie nr 618743-N-2017 z dnia 2017-11-20 r.
Gmina Wałbrzych: Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców, do: Zadanie 1- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wałbrzychu; Zadanie 2- Publicznej Szkoły Podstawowej nr 37 w Wałbrzychu; Zadanie nr 3- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle; Zadanie nr 4- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 21 w Wałbrzychu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, krajowy numer identyfikacyjny 57959500000, ul. Pl. Magistracki 1 , 58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 6655153, 6655154, e-mail wizp@um.walbrzych.pl, faks 746 655 155.
Adres strony internetowej (URL): www.um.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.um.walbrzych.pl/zzp/przewozdoszkol2018.zip
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.um.walbrzych.pl/zzp/przewozdoszkol2018.zip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców, do: Zadanie 1- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wałbrzychu; Zadanie 2- Publicznej Szkoły Podstawowej nr 37 w Wałbrzychu; Zadanie nr 3- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle; Zadanie nr 4- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 21 w Wałbrzychu.
Numer referencyjny: BO.271-115/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców, do: Zadanie 1- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wałbrzychu (ul. 11 Listopada 75, 58-302 Wałbrzych): a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 40 uczniów z dzielnicy Rusinowa, b) miejsca przystankowe: Osiedle Górnicze (obok ABC), Pętla 5, Głuszycka 25, Noworudzka 2, Strzegomska 6 (pętla "11"), Parkland (przystanek linii autobusowej Nr 5), parking przed Zespołem Szkolno-Przedszkolnym nr 4 na przystanku komunikacji miejskiej, c) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., d) dowóz wszystkich uczniów na godz. 7.10-7.40, odwóz - 2 tury (wyjazd spod szkoły o godz. 13:30 i 14:30), e) usługa wykonywana przy pomocy jednego pojazdu, f) Zamawiający zapewnia opiekuna w trakcie przewozów. Zadanie 2- Publicznej Szkoły Podstawowej nr 37 w Wałbrzychu (ul. Dunikowskiego 39, 58-309 Wałbrzych): a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 130 uczniów z dzielnicy Stary Zdrój i Poniatów, b) poranny przywóz uczniów do szkoły wykonywany 2 kursami: 7.00 – wyjazd z dzielnicy Stary Zdrój, miejsca przystankowe: ul. Legnicka, ul. Wrocławska (2 przystanki), parking przy ul. Dunikowskiego, łącznie przewożonych ok. 62 uczniów; 7.30 – wyjazd z dzielnicy Poniatów, miejsca przystankowe: ul. Orkana (4 przystanki), parking przy ul. Dunikowskiego, łącznie przewożonych ok. 68 uczniów, c) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., d) dowóz wszystkich uczniów na godz. ok. 7.30 (pierwszy poranny kurs) i 8.00 (drugi poranny kurs), odwóz - 3 tury (poniedziałek-piątek) godz. 13.30 – wyjazd do dzielnicy Poniatów ok. 40 uczniów, godz. 14.20 – wyjazd do dzielnicy Stary Zdrój ok. 62 uczniów, godz. 15.15 – wyjazd do dzielnicy Poniatów ok. 28 uczniów; e) usługa wykonywana przy pomocy jednego lub dwóch środków transportu, f) w trakcie dowozów uczniów do szkoły Zamawiający zapewnia pełnoletniego opiekuna w jednym autobusie, natomiast w drugim autobusie i w trakcie odwozów pełnoletniego opiekuna/opiekunów musi zapewnić Wykonawca (1 opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem), g) wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, wykształcenie minimum podstawowe, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów. Zadanie nr 3- Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle (Nowe Siodło 73, 58-350 Mieroszów): a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 38 uczniów niedosłyszących z Wałbrzycha, b) w związku z uczęszczaniem części uczniów do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Siodle, liczba uczniów dowożonych we wtorki, środy i czwartki będzie mniejsza – ok. 22 uczniów (ww. dni mogą ulec zmianie, w związku z organizacją roku szkolnego), c) miejsca przystankowe: przystanek autobusowy na Podzamczu - Aleja Podwale Basztowa ok. godz. 6.55, Stary Zdrój – Armii Krajowej 39 ok. godz. 7.10 , Białym Kamieniu "Mijanka" w Wałbrzychu ok. godz. 7.15, przystanek przy ul. Konopnickiej 7 w Wałbrzychu (poranny odjazd pojazdu/pojazdów ok. godz. 7.20), przystanek k/Fabryki Porcelany "Krzysztof", przystanek przy ul. Niepodległości szkolna (Niepodległości 152) (poranny odjazd pojazdu/pojazdów ok. godz. 7.25 – 7.30), przystanek przy ul. Niepodległości Wylotowa (Niepodległości 208) (poranny odjazd pojazdu/pojazdów ok. godz. 7.30 – 7.33), przystanek w Mieroszowie (ul. Sportowa), parking na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle, d) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., e) dowóz uczniów na godz. 8.00, odwóz o godz. 15.10, f) usługa wykonywana przy pomocy jednego lub dwóch środków transportu, g) Wykonawca zapewnia pełnoletnich opiekunów na czas trwania przewozów (1 opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem), h) wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, wykształcenie minimum podstawowe, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i) obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów. Zadanie nr 4- Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 21 w Wałbrzychu (ul. Grodzka 71, 58-316 Wałbrzych): a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 60 uczniów z dzielnicy Lubiechów i Szczawienko, b) miejsca przystankowe: ul. Wilcza i pętla oraz domek kolejowy (3 przystanki), Zamek Książ – stadnina koni i pętla (2 przystanki), ul. Wrocławska - Palmiarnia, ul. Wrocławska - Dom Dziecka RODZINKA, ul. Uczniowska - Cersanit, aleja Generała Charlesa de Gaulle'a - salon FORD, parking przed Publiczną Szkołą Podstawową nr 21 w Wałbrzychu, c) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., d) dowóz wszystkich uczniów na godz. 7:50, odwóz - 2 tury (wyjazd spod szkoły o godz. 13:40 i ok. 14:30-14:40), e) usługa wykonywana przy pomocy jednego lub dwóch środków transportu, f) Wykonawca zapewnia opiekuna/opiekunów na czas trwania przewozów (1 opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem), g) wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, wykształcenie minimum podstawowe, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 349722,78
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-01-02 |
2018-12-21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie aktualnego zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali / wykonują co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dowodów ich należytego wykonania. Poprzez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, zamawiający będzie rozumiał wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci / młodzieży szkolnej. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy lub zadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wypełniony formularz oferty 2.Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa Pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wiek pojazdu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.zmiana wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; zmiana będzie wprowadzona do umowy od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2.osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 3.dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca, 4.umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów, 5. zamawiający dopuszcza ewentualna zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawa, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ. 6. Zamawiający, zgodnie z przepisami art.144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w następującym zakresie: - wyznaczenia nowych miejsc przystankowych na wskazanych w § 1 dzielnicach, - wyznaczenia nowych godzin przyjazdów i odjazdów uczniów, - zmniejszenia lub zwiększenia o maksymalnie 10 osób liczby przewożonych uczniów. 7. Pozostałe okoliczności, w których mogą być zmienione postanowienia umowne zawarte są w projekcie umowy do niniejszego postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Wałbrzychu (ul. 11 Listopada 75, 58-302 Wałbrzych) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 40 uczniów z dzielnicy Rusinowa, b) miejsca przystankowe: Osiedle Górnicze (obok ABC), Pętla 5, Głuszycka 25, Noworudzka 2, Strzegomska 6 (pętla "11"), Parkland (przystanek linii autobusowej Nr 5), parking przed Zespołem Szkolno-Przedszkolnym nr 4 na przystanku komunikacji miejskiej, c) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., d) dowóz wszystkich uczniów na godz. 7.10-7.40, odwóz - 2 tury (wyjazd spod szkoły o godz. 13:30 i 14:30), e) usługa wykonywana przy pomocy jednego pojazdu, f) Zamawiający zapewnia opiekuna w trakcie przewozów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 88694,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wiek pojazdu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców, do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 37 w Wałbrzychu (ul. Dunikowskiego 39, 58-309 Wałbrzych) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 130 uczniów z dzielnicy Stary Zdrój i Poniatów, b) poranny przywóz uczniów do szkoły wykonywany 2 kursami: 7.00 – wyjazd z dzielnicy Stary Zdrój, miejsca przystankowe: ul. Legnicka, ul. Wrocławska (2 przystanki), parking przy ul. Dunikowskiego, łącznie przewożonych ok. 62 uczniów; 7.30 – wyjazd z dzielnicy Poniatów, miejsca przystankowe: ul. Orkana (4 przystanki), parking przy ul. Dunikowskiego, łącznie przewożonych ok. 68 uczniów, c) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., d) dowóz wszystkich uczniów na godz. ok. 7.30 (pierwszy poranny kurs) i 8.00 (drugi poranny kurs), odwóz - 3 tury (poniedziałek-piątek) godz. 13.30 – wyjazd do dzielnicy Poniatów ok. 40 uczniów, godz. 14.20 – wyjazd do dzielnicy Stary Zdrój ok. 62 uczniów, godz. 15.15 – wyjazd do dzielnicy Poniatów ok. 28 uczniów; e) usługa wykonywana przy pomocy jednego lub dwóch środków transportu, f) w trakcie dowozów uczniów do szkoły Zamawiający zapewnia pełnoletniego opiekuna w jednym autobusie, natomiast w drugim autobusie i w trakcie odwozów pełnoletniego opiekuna/opiekunów musi zapewnić Wykonawca (1 opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem), g) wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, wykształcenie minimum podstawowe, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 109360,56
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wiek pojazdu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle (Nowe Siodło 73, 58-350 Mieroszów) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 38 uczniów niedosłyszących z Wałbrzycha, b) w związku z uczęszczaniem części uczniów do internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Siodle, liczba uczniów dowożonych we wtorki, środy i czwartki będzie mniejsza – ok. 22 uczniów (ww. dni mogą ulec zmianie, w związku z organizacją roku szkolnego), c) miejsca przystankowe: przystanek autobusowy na Podzamczu - Aleja Podwale Basztowa ok. godz. 6.55, Stary Zdrój – Armii Krajowej 39 ok. godz. 7.10 , Białym Kamieniu "Mijanka" w Wałbrzychu ok. godz. 7.15, przystanek przy ul. Konopnickiej 7 w Wałbrzychu (poranny odjazd pojazdu/pojazdów ok. godz. 7.20), przystanek k/Fabryki Porcelany "Krzysztof", przystanek przy ul. Niepodległości szkolna (Niepodległości 152) (poranny odjazd pojazdu/pojazdów ok. godz. 7.25 – 7.30), przystanek przy ul. Niepodległości Wylotowa (Niepodległości 208) (poranny odjazd pojazdu/pojazdów ok. godz. 7.30 – 7.33), przystanek w Mieroszowie (ul. Sportowa), parking na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle, d) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., e) dowóz uczniów na godz. 8.00, odwóz o godz. 15.10, f) usługa wykonywana przy pomocy jednego lub dwóch środków transportu, g) Wykonawca zapewnia pełnoletnich opiekunów na czas trwania przewozów (1 opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem), h) wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, wykształcenie minimum podstawowe, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i) obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 60390,48
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wiek pojazdu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci i młodzieży szkolnej najkrótszą trasą i własnymi środkami transportu obsługiwanymi przez własnych kierowców, do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 21 w Wałbrzychu (ul. Grodzka 71, 58-316 Wałbrzych) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) przywiezienie do szkoły i odwiezienie po zajęciach lekcyjnych grupy ok. 60 uczniów z dzielnicy Lubiechów i Szczawienko, b) miejsca przystankowe: ul. Wilcza i pętla oraz domek kolejowy (3 przystanki), Zamek Książ – stadnina koni i pętla (2 przystanki), ul. Wrocławska - Palmiarnia, ul. Wrocławska - Dom Dziecka RODZINKA, ul. Uczniowska - Cersanit, aleja Generała Charlesa de Gaulle'a - salon FORD, parking przed Publiczną Szkołą Podstawową nr 21 w Wałbrzychu, c) usługa wykonywana od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dniach nauki szkolnej, od 2 stycznia 2018 r. do 21 grudnia 2018 r., d) dowóz wszystkich uczniów na godz. 7:50, odwóz - 2 tury (wyjazd spod szkoły o godz. 13:40 i ok. 14:30-14:40), e) usługa wykonywana przy pomocy jednego lub dwóch środków transportu, f) Wykonawca zapewnia opiekuna/opiekunów na czas trwania przewozów (1 opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem), g) wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, wykształcenie minimum podstawowe, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h) obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 91277,64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-02
data zakończenia: 2018-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Wiek pojazdu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: