Dostawa DataCenter i osprzętu dodatkowego, wymaganego do uruchomienia i eksploatacji DataCenter oraz dostawa i wdrożenie pozostałego wyposażenia informatycznego dla zadania „Stworzenie i wdrożenie Nowej Elektronicznej Platformy Obsługi Klienta Administracji (Nowa E-POKA)" w ramach projektu "Zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w gminie Wałbrzych."
11/05/2017 S90 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Wałbrzych: Serwery
2017/S 090-176326
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wałbrzych pl. Magistracki 1 Wałbrzych 58-300 Polska Osoba do kontaktów: Marek Pałosz Tel.: +48 746655154 E-mail: m.palosz@um.walbrzych.pl Faks: +48 746655155 Kod NUTS: PL517
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.walbrzych.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.um.walbrzych.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa DataCenter i osprzętu dodatkowego, wymaganego do uruchomienia i eksploatacji DataCenter oraz dostawa i wdrożenie pozostałego wyposażenia informatycznego.
Numer referencyjny: BO.271-56/2017
II.1.2)Główny kod CPV
48820000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa DataCenter i osprzętu dodatkowego wymaganego do uruchomienia i eksploatacji DataCenter oraz dostawa i wdrożenie pozostałego wyposażenia informatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl/zzp/datacenter.zip Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację zaproponowanego asortymentu (producent, model, rodzaj, wyposażenie), z której w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, winno wynikać, iż zaproponowany przez Wykonawcę asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu opisanego przez Zamawiającego. Wykonawca wypełnia w tym zakresie tabele zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia ( załącznik nr 7 ).
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 2 845 528.46 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
30233141
32420000
48620000
48219700
48710000
31154000
80500000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Kod NUTS: PL517
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wałbrzych.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa DataCenter i osprzętu dodatkowego wymaganego do uruchomienia i eksploatacji DataCenter oraz dostawa i wdrożenie pozostałego wyposażenia informatycznego w tym m.in.: dostawa 8 sztuk serwerów wirtualizacji, dostawa 2 sztuk macierzy, dostawa 2 sztuk przełączników Fibre Channel, dostawa systemu backupu, dostawa centralnej jednostki UPS, dostawa 2 sztuk urządzeń UTM, dostawa 2 sztuk przełączników Ethernet, system wirtualizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl/zzp/datacenter.zip Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację zaproponowanego asortymentu (producent, model, rodzaj, wyposażenie), z której w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, winno wynikać, iż zaproponowany przez Wykonawcę asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu opisanego przez Zamawiającego. Wykonawca wypełnia w tym zakresie tabele zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia ( załącznik nr 7 ).
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowe funkcjonalności / Waga: 50
Cena - Waga: 50
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 90
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPDS.02.01.04.02 – 0027/16.
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Miejsce i termin składania ofert.
Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1,
58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13 w terminie do dnia: 19.6.2017 do godz. 10.00
2. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1,
58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27 w dniu: 19.6.2017 o godz. 10.10.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/06/2017
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 19/06/2017
Czas lokalny: 10:10
Miejsce:
Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1,
58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 19.6.2017 do godz. 10:00
Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego, nr konta: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: „Dostawa DataCenter i osprzętu dodatkowego, wymaganego do uruchomienia i eksploatacji DataCenter oraz dostawa i wdrożenie pozostałego wyposażenia informatycznego dla zadania „Stworzenie i wdrożenie Nowej Elektronicznej Platformy Obsługi Klienta Administracji (Nowa E-POKA)" w ramach projektu "Zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w gminie Wałbrzych.”.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda dokumentów wymienionych w Części IV SIWZ pkt. 6.2 oraz 7.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/05/2017