Informacja Prezydenta Miasta Wałbrzycha o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód (odprowadzanie ścieków deszczowych) oraz wykonanie urządzeń wodnych (zbiornik retencyjno – rozsączający).
Wałbrzych, dnia 13.03.2017 r.
BOŚ.6341.3.2016
DW/1958/03/2017
INFORMACJA PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
Zgodnie z art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 ze zm.) i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 23 ze zm.)
z a w i a d a m i a m
o wszczęciu postępowania administracyjnego, w trybie art. 122 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 ze zm.), na wniosek Merida Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 59, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Artura Kamińskiego, w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód (odprowadzanie ścieków deszczowych) oraz wykonanie urządzeń wodnych (zbiornik retencyjno – rozsączający).
Dokumentacja stanowiąca podstawę wnioskowanych uprawnień udostępniona jest do wglądu w Biurze Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej, Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu ul. Matejki 2, pok. nr 10: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 7.30 do 15.30, wtorek od 7.30 do 16.30, piątek od 7.30 do 14.30.
Podanie do publicznej wiadomości następuje w drodze zamieszczenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
sporz. P. Marecka, tel 74 64 88 546