Zapytanie ofertowe: “Wykonanie prac projektowo – kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Ośrodek doskonalenia zawodowego – Wałbrzyski Inkubator Przedsiębiorczości”, na terenie dz. nr ewid. 591/1 obr. 27 Śródmieście, zlokalizowanej w Wałbrzychu przy ul. Młynarskiej 29”
Wałbrzych, dnia 26.01.2017 r.
Zamawiający:
GMINA WAŁBRZYCH
58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
NIP: 886-25-84-003
Znak sprawy: BO.271-10/2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące wykonania zadania pn.:
Wykonanie prac projektowo – kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Ośrodek doskonalenia zawodowego – Wałbrzyski Inkubator Przedsiębiorczości”, na terenie dz. nr ewid. 591/1 obr. 27 Śródmieście, zlokalizowanej w Wałbrzychu przy ul. Młynarskiej 29
I POSTANOWIENIA OGÓLNE:
W związku z faktem, iż wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późń. zm.)
II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Kod CPV: 71 22 00 00 – 6 Usługi projektowania architektonicznego
Przedmiotem postępowania jest wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn. „Ośrodek doskonalenia zawodowego – Wałbrzyski Inkubator Przedsiębiorczości”, na terenie dz. nr ewid. 591/1 obr. 27 Śródmieście, zlokalizowanej w Wałbrzychu przy ul. Młynarskiej 29. Przedmiotowy obszar jest wpisany do rejestru zabytków (chroniony układ urbanistyczny w rejestrze nr 712/683/WŁ z dnia 08.12.1977 r.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac polega na remoncie budynku przy ul. Młynarskiej 29 i jego adaptacji na cele ośrodka oraz zagospodarowaniu terenu na cele parkingu.
Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji w podziale na pięć głównych etapów.
1. Etap I obejmuje wykonanie:
a) Projektu budowlanego dla wszystkich koniecznych branż – 5 egz.,
b) Projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia obiektu – 3egz.,
2. Etap II obejmuje wykonanie:
a) Projektu zagospodarowania terenów przy ul. Młynarskiej na funkcję parkingu,
3. Etap III obejmuje uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia do zgłoszonych robót budowlanych.
4. Etap IVobejmuje wykonanie dokumentacji wykonawczej i kosztorysowej:
a) Wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż – po 3 egz.,
b) Przygotowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – po 3 egz.,
c) Przygotowanie kosztorysu inwestorskiego wielobranżowego – 2 egz.,
d) Przygotowanie przedmiaru robót- 3 egz.,
5. Etap Vobejmuje sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizowania inwestycji – przyjmując 5 wizyt.
Wszystkie obowiązki wykonawcy wskazane są w załączonym projekcie umowy.
III TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Etap I i II:60 dni od podpisania umowy.
2. Etap III:do30 dni od dnia zgłoszenia lub 65 dni od dnia złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.
3. Etap IV:do dnia 21 kwietnia 2017 r.
4. Etap V: w trakcie realizacji zadania.
IV MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać w terminie do dnia 03.02.2017 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. 27 – Referat Zamówień Publicznych lub za pomocą faksu na nr 74 66 55 155, bądź poczty elektronicznej na adres a.mlodecka@um.walbrzych.pl
V CENA OFERTOWA:
Wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia poda cenę netto, brutto oraz stawkę podatku VAT za całość zamówienia i poszczególnych jego etapów zgodnie z Załącznikiem nr 1 (formularz oferty).
– Ceny ofertowe należy podać w walucie polskiej, do dwóch miejsc po przecinku.
– Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2016 r. poz. 710).
VI KRYTERIUM OCENY OFERT:
Oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym oceniane będą na podstawie kryterium: cena - 100%
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta nie zostanie odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jednakże Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta będzie przewyższać kwotę jaką Zamawiający ma na sfinansowanie danego zadania.
VII KOMPLETNA OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
Wypełniony Załącznik nr 1 (formularz ofertowy):
– nazwę i adres oferenta, NIP, REGON,
– nazwę zadania,
– wartość oferty,
– datę sporządzenia oferty,
– podpis Wykonawcy.
Brak powyższych informacji lub dokumentów spowoduje odrzucenie oferty z powodów formalnych, bez możliwości jej uzupełnienia.
VIII OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
W sprawach formalno-prawnych:
Pani Anna Młodecka - tel /74/ 66 55 153 fax/ 74/66 55 155
e-mail: a.mlodecka@um.walbrzych.pl
W sprawach przedmiotu zamówienia:
Pani Joanna Paska - tel. /74/ 64 88 514
IX ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 – formularz oferty
Załącznik nr 2 – projekt umowy
Kierownik Referatu Zamówień Publicznych
Marek Pałosz